Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Rocky

Bericht door satine »

Christel schreef: En een klein hartje, aangezien hij het zich duidelijk aantrekt wat er met zijn vader aan de hand is.
Hoe hij daar zo sneu in dat fotoalbum zat te kijken... :(
ik had het gevoel dat hij daar vooral de foto's van zijn moeder aan het bekijken was, méér dan hij nadacht over zijn vader.
het is dan ook niet niks he, als je jarenlang gedacht hebt dat je moeder fantastisch was en je vader een rotzak.

maar die voetvegerige houding van Herman stoort mij enorm!
dat pikt toch geen enkele jonge gast van zijn vader - die onderdanigheid.....
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef: En een klein hartje, aangezien hij het zich duidelijk aantrekt wat er met zijn vader aan de hand is.
Hoe hij daar zo sneu in dat fotoalbum zat te kijken... :(
ik had het gevoel dat hij daar vooral de foto's van zijn moeder aan het bekijken was, méér dan hij nadacht over zijn vader.
het is dan ook niet niks he, als je jarenlang gedacht hebt dat je moeder fantastisch was en je vader een rotzak.
Ja, maar daarom juist. Op mij kwam het over alsof hij naar die foto's zat te kijken omdat de uitleg van Franky hem toch wel wat gedaan heeft. Dus dat hij zijn moeder ontzettend mist, maar dat hij inmiddels wel nadenkt over alles. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Bram vind ik toch ook een zeer goede aanwinst voor Thuis. En over wat Mieke schreef (dat ze het goedmaken en Herman dan zal sterven) maakt denk ik ook wel een kans. En dan zal hij Franky en Simonne zeer dankbaar zijn dat ze ervoor gezorgd hebben dat ze het alsnog hebben kunnen bijleggen. Maar dat is denk ik al eens gebeurd in Thuis, of vergis ik mij nu?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

maartenB schreef:Ja ik moet eerlijk toegeven dat ik deze verhaallijn veruit de beste vindt die momenteel bezig is.Ook de problemen hierdoor bij sanitechniek vindt ik wel leuk.En ja hij acteert veel beter dan franky zijn personage komt 10 keer beter over vindt ik.
bwa, ik vind ze aan elkaar gewaagd. de rol van Franky is ook iets moeilijker om te spelen dan die van Bram, vind ik.
De rol van ambetanterik is altijd veel leuker om te spelen dan die van de brave gast.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Het jonge volkje vindt zich in Bram 8) .
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Is dit aankomend talent in Vlaanderen of kennen we hem van ergens ??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ondertussen laat hij zich al lang geen Rocky meer noemen, maar Bram.
En ik vind de T-shirt die hij aan Franky gaf voor zijn 18de verjaardag de max! :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik denk als Bram te weten komt dat Franky homo is hij niet blij gaat zijn dat hij die T Shirt gegeven heeft :lol:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Misschien wordt de verrassing nog: bram die al de hele tijd verliefd is op franky, maar nooit iets heeft durven opbiechten omdat hij dacht dat franky hetero was. Misschien was hij id tijd van die eline jaloers omdat hij Franky wou?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:Misschien wordt de verrassing nog: bram die al de hele tijd verliefd is op franky, maar nooit iets heeft durven opbiechten omdat hij dacht dat franky hetero was. Misschien was hij id tijd van die eline jaloers omdat hij Franky wou?
Ik zou zeggen droom verder :P :P :P want Bram is veeeel te verliefd op Paulien om homo te zijn.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

"Bram is de Max" en Rocky is Bram, is Max dan Rocky?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Ganja schreef:
Shabba schreef:Misschien wordt de verrassing nog: bram die al de hele tijd verliefd is op franky, maar nooit iets heeft durven opbiechten omdat hij dacht dat franky hetero was. Misschien was hij id tijd van die eline jaloers omdat hij Franky wou?
Ik zou zeggen droom verder :P :P :P want Bram is veeeel te verliefd op Paulien om homo te zijn.
bi misschien?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Shabba schreef:
Ganja schreef:
bi misschien?
Volgens Franky is hij zo hetero als de pest (en denk dat em gelijk heeft)
Al vindt ik dat wel een gekke uitdrukking alsof heteros de pest hebben :lol: :lol:
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

mss is de pest ook niet zo hetero als we denken :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Crackers schreef:"Bram is de Max" en Rocky is Bram, is Max dan Rocky?
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Gesloten