Cataclysm Child schreef:Oh, wat haat ik die trend van die scenes met muziek
Kan aan mij liggen hoor, maar het voegt voor mij helemaal niks toe aan de soap.
Oh ik haat dat helemaal niet! Ik vind dat juist een mooie evolutie. Ik vind dat altijd heel erg mooie scènes.
Maar dat kan dan weer aan mij liggen, omdat ik toch wel een heuse muziekliefhebber ben!
Wel, heel soms is het wel eens passende muziek zoals met dat nummer van Garbage, maar over het algemeen erger ik me er ook aan.
Maar het kan nog erger natuurlijk. Stel je eens voor dat het Vlaamsche lied meer gepromoot moet worden via Thuis. :help:
lord F. schreef:Wel, heel soms is het wel eens passende muziek zoals met dat nummer van Garbage, maar over het algemeen erger ik me er ook aan.
Maar het kan nog erger natuurlijk. Stel je eens voor dat het Vlaamsche lied meer gepromoot moet worden via Thuis. :help:
lord F. schreef:Wel, heel soms is het wel eens passende muziek zoals met dat nummer van Garbage, maar over het algemeen erger ik me er ook aan.
Breng ze vooral niet op ideeën
Dat zou ik wel ook een 'bad idea' vinden. Laat het maar zoals het nu is!
Ik vind het wel mooi in een film of een serie met iets langere afleveringen als er eens wat muziek meer op de voorgrond komt, maar het vertraagt de verhaallijnen eigenlijk ook, aangezien er meestal niet echt veel belangrijks gebeurt tijdens die scènes (of wel, maar dan worden die uitgerokken).
En Thuis duurt maar een half uurtje, 'k heb steeds meer de indruk dat er in een aflevering niet zoveel gebeurt.
Amber schreef:Ik vind het wel mooi in een film of een serie met iets langere afleveringen als er eens wat muziek meer op de voorgrond komt, maar het vertraagt de verhaallijnen eigenlijk ook, aangezien er meestal niet echt veel belangrijks gebeurt tijdens die scènes (of wel, maar dan worden die uitgerokken).
En Thuis duurt maar een half uurtje, 'k heb steeds meer de indruk dat er in een aflevering niet zoveel gebeurt.
Zoals ik elders zei op t forum >> ik vind het meer puur tijdsvulling.
Amber schreef:Ik vind het wel mooi in een film of een serie met iets langere afleveringen als er eens wat muziek meer op de voorgrond komt, maar het vertraagt de verhaallijnen eigenlijk ook, aangezien er meestal niet echt veel belangrijks gebeurt tijdens die scènes (of wel, maar dan worden die uitgerokken).
Zoals ik elders zei op t forum >> ik vind het meer puur tijdsvulling.
Vind ik ook... Het is niet zozeer achtergrond muziek meer die een scene "begeleidt", maar meer een muziekstuk met wat beeld erbij...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..