Websites van de acteurs

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Websites van de acteurs

Bericht door lord F. »

hij heeft een baard, als dat kan helpen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Jup, ik ben al op de goede weg met vader ! Inderdaad, nu weet ik wie het is na de beschrijving van z'n rol in thuis ! Mercietjes. Nu alleen nog mama Ria ! :D
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:Jup, ik ben al op de goede weg met vader ! Inderdaad, nu weet ik wie het is na de beschrijving van z'n rol in thuis ! Mercietjes. Nu alleen nog mama Ria ! :D
ah, ik herinner me nog een "mevrouw Mertens" ook van heel lang geleden, maar die heeft maar 1 of 2 afleveringen meegespeeld, denk ik.
Dat was een klant van Rosa haar kapsalon en bleek dat Kristoff zich herinnerde dat hij haar man per ongeluk vermoord had toen hij bij haar ingebroken had toen hij nog in bende zat met ene Stanny. Maar achteraf bleek dat Stanny die zelf de kop ingeslagen had en Kristoff er jarenlang mee gechanteerd had zodat hij bij de bende zou blijven. Maar geen idee meer hoe die eruit zag, daarvoor is het al veel te lang geleden en speelde ze ook wel te weinig mee. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ja, die scenes herinner ik me ook nog. Maar ja, het visuele plaatje erbij ontbreekt ! Toch bedankt om het even in herinnering te brengen ! :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Misschien kennen velen onder jullie deze site al, maar ik dacht dat het toch handig was hem hier nog eens te vertellen.

http://blog.ellievranken.be/

Ellie Vranken is de dame die donderdag in Ter Smisse aan Jenny vroeg hoe het zat met Rosa & Waldek, ze knipoogde naar een man die daar ook zat en later is Waldek hen gaan 'storen' op hun kamer.

Ellie gaat vaak op bezoek bij haar buren, maakt er foto's, schrijft hier artikeltjes over, en plaatst die op haar blog.
Zeer leuk om te lezen !
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik ken Ellie maar al te goed. Het wordt stilaan zelfs 1 van mijn favorietjes. Had wel niet gedacht dat ze zo snel met die man in bed zou duiken.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Luc schreef:Ik ken Ellie maar al te goed. Het wordt stilaan zelfs 1 van mijn favorietjes. Had wel niet gedacht dat ze zo snel met die man in bed zou duiken.
Ellie speelt toch niet mee in "Thuis" of vergis ik mij?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Luc schreef:Ik ken Ellie maar al te goed. Het wordt stilaan zelfs 1 van mijn favorietjes. Had wel niet gedacht dat ze zo snel met die man in bed zou duiken.
Ze speelde niet echt actief mee tot voor kort, maar de laatste tijd komt ze toch steeds meer in beeld. De laatste keer lieten ze haar zelfs even met Jenny praten, en wat later knipoogde er een man naar haar in Ter Smissen. Later dacht Waldek dat hij Rosa en Luc "bezig hoorde" in de kamer naast hem, maar dat bleken dus die man uit het café én Ellie te zijn. Dat was inderdaad een verrassing :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
Rieka schreef:
Ze speelde niet echt actief mee tot voor kort, maar de laatste tijd komt ze toch steeds meer in beeld. De laatste keer lieten ze haar zelfs even met Jenny praten, en wat later knipoogde er een man naar haar in Ter Smissen. Later dacht Waldek dat hij Rosa en Luc "bezig hoorde" in de kamer naast hem, maar dat bleken dus die man uit het café én Ellie te zijn. Dat was inderdaad een verrassing :lol:
BAH, hoe onnozel!Mensen van die(Ellie's) leeftijd gaan toch zo rap niet (meer) overstag?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Christel schreef:
Rieka schreef:
BAH, hoe onnozel!Mensen van die(Ellie's) leeftijd gaan toch zo rap niet (meer) overstag?
Je hebt altijd uitzonderingen zeker? :mrgreen:
Ik vond dat ook wel wat apart, maar ja.. ;)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Vond het ook nogal een rare wending, maar echt zeker dat het Ellie was, zijn we niet. Of zou ze er iets van kwijt willen op haar blog (de details :lol: ) ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik citeer:
Ellie schreef:wat er gisteren en vannacht gebeurd is in Ter Smissen, ik zou niet graag hebben dat ze dat op school te weten komen. ‘t Is zo’n slecht voorbeeld voor de kinderen – en een mens krijgt snel een slechte naam. Ja, ik heb een zwak moment gehad. ‘t Is nochtans niet mijn stijl om zo snel te gaan. Maar ik ben dan ook geen 20 meer – en we zijn voorzichtig geweest. En dan Waldek die dacht dat wij Luc en Rosa waren!!
Denk dat we wel zeker kunnen stellen dat het Ellie was, of het moet zijn dat ze van opscheppen houdt (als je dat al opscheppen kunt noemen :razz: ). Ik geloof haar in elk geval graag! Ook zonder verdere details :lol:
Laatst gewijzigd door Christel op ma 19 okt 2009, 20:06, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
Ellie's blog schreef:wat er gisteren en vannacht gebeurd is in Ter Smissen, ik zou niet graag hebben dat ze dat op school te weten komen. ‘t Is zo’n slecht voorbeeld voor de kinderen – en een mens krijgt snel een slechte naam. Ja, ik heb een zwak moment gehad. ‘t Is nochtans niet mijn stijl om zo snel te gaan. Maar ik ben dan ook geen 20 meer – en we zijn voorzichtig geweest. En dan Waldek die dacht dat wij Luc en Rosa waren!!
Denk dat we wel zeker kunnen stellen dat het Ellie was, of het moet zijn dat ze van opscheppen houdt (als je dat al opscheppen kunt noemen :razz: ) :lol:
Ja, dat noem ik opscheppen! :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Christel schreef:
Ellie's blog schreef:wat er gisteren en vannacht gebeurd is in Ter Smissen, ik zou niet graag hebben dat ze dat op school te weten komen. ‘t Is zo’n slecht voorbeeld voor de kinderen – en een mens krijgt snel een slechte naam. Ja, ik heb een zwak moment gehad. ‘t Is nochtans niet mijn stijl om zo snel te gaan. Maar ik ben dan ook geen 20 meer – en we zijn voorzichtig geweest. En dan Waldek die dacht dat wij Luc en Rosa waren!!
Denk dat we wel zeker kunnen stellen dat het Ellie was, of het moet zijn dat ze van opscheppen houdt (als je dat al opscheppen kunt noemen :razz: ) :lol:
:roll2: :roll2: :roll2:
Zeg, moet jij geen Thuis gaan kijken? :razz:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
Rieka schreef:
Christel schreef:
:roll2: :roll2: :roll2:
Zeg, moet jij geen Thuis gaan kijken? :razz:
PFFFFFFFFFFFFFt, de tv staat aan, ik luister... en werp af en toe een schuine blik op Thuis
0 x
Gesloten