Thuisdag 2007

JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

Ik vraag mij af of er deze keer wel een première gaat zijn van de laatste aflevering. Volgens mij is het gewoon een familiedag met handtekeningen en spel.
0 x
Faith is the only thing you can trust
Sylvieke!
Nog geen rang

Bericht door Sylvieke! »

JB schreef:Ik vraag mij af of er deze keer wel een première gaat zijn van de laatste aflevering. Volgens mij is het gewoon een familiedag met handtekeningen en spel.
Inderdaad, ik denk ook niet dat er deze keer een première zal zijn hoor. Anders zouden ze dat zeker en vast vermeld hebben!
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

En normaal stopt Thuis toch altijd eind mei? Mss dat er gewoon geen avantpremiere is? Wie weet stopt Thuis op 25 mei en is er aansluitend op 27 mei een Thuisdag in Planckendael?
0 x
JB
Nog geen rang

Bericht door JB »

Heb net een mailtje van de VRT gehad: er zal dus idd geen voorstelling van de laatste aflevering plaatsvinden. Wel andere verschillende activeiten.
0 x
Faith is the only thing you can trust
thuisfreak
x 435

Thuisdag 2007

Bericht door thuisfreak »

hallo iedereen weet al iemand welk acteurs en actrices komen en wie niet groeten steven
:lol:
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

Ah zo er is dus geen voorstelling. Ook dom. Andere jaren kon je in avant première gaan kijken naar de laatste aflevering (alé vorig jaar toch, toen was ik er ook bij). Wel jammer.
Ik denk niet dat ik ga.
dat wordt dus thuis naar de laatste aflevering van thuis kijken en planckendael zal ik wel eens deze zomer bezoeken.
0 x
neil
Nog geen rang

Re: Thuisdag 2007

Bericht door neil »

thuisfreak schreef:hallo iedereen weet al iemand welk acteurs en actrices komen en wie niet groeten steven
:lol:
Lien Van de Kelder zal helaas niet aanwezig zijn op de Thuisdag :( van de andere acteurs hoef je het niet te weten zeker :wink:
0 x
thuisfreak
x 435

Thuisdag 2007

Bericht door thuisfreak »

hallo iedereen heeft iemand een lijstje gekregen van welk acteurs en actrices er komen en wie niet
laat aub iets weten :lol: :lol:
0 x
visje
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door visje »

Ik ga wegens de fantastische buitengewoon geweldige service van de F-nac niet naar de thuisdag :( is er iemand die voor mij een kiekje wil schieten van Marijke Hofkens? :oops: :oops: :oops:
0 x
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

Thuisdag 2007 is weeral voorbij. 1 ding: Volk :shock: :) Maar wel geslaagd uitstapje. 8) Het weer zat mee, mijn gezelschap ook, dus :) Ikzelf heb enkel de familie Verbeeck-Kosinski aangedaan. 2 u was zo wat de wachttijd... En op uitzondering van Frank, Femke, Eddy & Nancy heb ik de rest wel een keer zien passeren op van die golfkarretjes wanneer ze pauze hadden of wanneer ze werden gebracht naar hun stand. Voor de rest had je bonnetjes dat je recht gaf op 1 foto van je favo acteur; die foto (een polaroid) kon je dan laten in kopiëren in een persoonlijk Uit & Thuis krantje.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

LoreWittemans schreef:Thuisdag 2007 is weeral voorbij. 1 ding: Volk :shock: :) Maar wel geslaagd uitstapje. 8) Het weer zat mee, mijn gezelschap ook, dus :) Ikzelf heb enkel de familie Verbeeck-Kosinski aangedaan. 2 u was zo wat de wachttijd... En op uitzondering van Frank, Femke, Eddy & Nancy heb ik de rest wel een keer zien passeren op van die golfkarretjes wanneer ze pauze hadden of wanneer ze werden gebracht naar hun stand. Voor de rest had je bonnetjes dat je recht gaf op 1 foto van je favo acteur; die foto (een polaroid) kon je dan laten in kopiëren in een persoonlijk Uit & Thuis krantje.
2 uur?? :shock:
Wij hebben telkens slechts 30-45 min moeten wachten, met uitzondering bij Sandrine, Marianne, Geert en Ann... :?
0 x
LoreWittemans
Nog geen rang

Bericht door LoreWittemans »

Nicolaske schreef:
LoreWittemans schreef:Thuisdag 2007 is weeral voorbij. 1 ding: Volk :shock: :) Maar wel geslaagd uitstapje. 8) Het weer zat mee, mijn gezelschap ook, dus :) Ikzelf heb enkel de familie Verbeeck-Kosinski aangedaan. 2 u was zo wat de wachttijd... En op uitzondering van Frank, Femke, Eddy & Nancy heb ik de rest wel een keer zien passeren op van die golfkarretjes wanneer ze pauze hadden of wanneer ze werden gebracht naar hun stand. Voor de rest had je bonnetjes dat je recht gaf op 1 foto van je favo acteur; die foto (een polaroid) kon je dan laten in kopiëren in een persoonlijk Uit & Thuis krantje.
2 uur?? :shock:
Wij hebben telkens slechts 30-45 min moeten wachten, met uitzondering bij Sandrine, Marianne, Geert en Ann... :?
Daar had ik ook nog graag naartoe gegaan, maar ik werd om 16 u,( wat dan kwart voor 6 is geworden ) in Antwerpen verwacht. Maar bon. Er waren mensen die langer dan 2 u bij Waldek & Roza hebben gewacht. De mensen tot 13.15 (dacht ik) waren nog bezig of er stond al en goeie rij wachtende klaar voor de volgende sessie) Nu wij zijn gaan aanschuiven rond kwart voor 2 en om kwart voor 4 wast aan onze toer.
0 x
'Ik ben een Delhaizemens'

Rosa: Werkt ma moeder...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

http://www.een.be/televisie1_master/pro ... ml?video_1

Dus de reportage van 'De Rode Loper' over de Thuisdag, en daar zijn Janine Bisschops (Jenny) en Nathalie Wijnants (Eva) een interview aan het geven. En daar zeggen ze dat Eva de serie uit moet en dan zo'n sip gezicht :?
Ik dacht dat ze vrijwillig opstapte?? :?

En kijk ook goed want ze doen Britney Spears en Madonna na :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten