tja, niet elke student heeft kapitaalkrachtige ouders die met plezier elk jaar twee keer betalen. Als je al een plant bent omdat je je studies ernstig neemtjohan1969 schreef:En dan die opmerking 'kan dat niet stiller, sommige mensen willen nog studeren'.
Youssef
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Mindy
- Nog geen rang
Ik moet je melden dat die weldegelijk bestaan. Ik zit in mijn derde jaar rechten en bij ons in het jaar zitten echt wel Marokkanen die het heel goed doen, veel beter zelfs dan andere, niet marokkaanse, studenten. Een goede student zijn of niet, dat heeft niets met je afkomst te maken, louter met intelligentie, motivatie en discipline. En die johny's waar jij het over hebt zullen ook wel bestaan, maar ik zou elke blanke die zich ook zo gedraagt geen vijf frank willen geven. Ik zou rap failliet zijn.Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
Met hoeveel van 'dat soort jongens' wil je kennismaken?Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.
Hier loop het vol van die gasten, zowel degenen die jij beschrijft, als van het type van Youssef - je moet wel je ogen open doen!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Roger
- Nog geen rang
Ik had vroeger ook een paar allochtone medestudenten, die waren misschien intelligent en presteerden goed, maar ze waren toch anders gekleed en hadden zo'n lelijk kapsel. Ik heb dan absoluut niets tegen marokkanen, maar die in Brussel en Antwerpen die je op straat tegenkomt zijn idd van het 'hangers' type.Mindy schreef:Ik moet je melden dat die weldegelijk bestaan. Ik zit in mijn derde jaar rechten en bij ons in het jaar zitten echt wel Marokkanen die het heel goed doen, veel beter zelfs dan andere, niet marokkaanse, studenten. Een goede student zijn of niet, dat heeft niets met je afkomst te maken, louter met intelligentie, motivatie en discipline. En die johny's waar jij het over hebt zullen ook wel bestaan, maar ik zou elke blanke die zich ook zo gedraagt geen vijf frank willen geven. Ik zou rap failliet zijn.Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
't Is ook omdat het 'hangers' zijn dat je ze op straat ziet....... 'hangen'
Hoewel dat er wel begint uit te gaan, gelukkig beginnen allochtone ouders door te krijgen dat hun kinderen wel degelijk hun eigen verantwoordelijkheid zijn en niet die van 'de Gemeenschap'.
de 'normalen' zitten thuis en studeren of werken bij om hun studies te betalen, die zie je inderdaad niet konkelfoezelen op iedere straathoek.
Hoewel dat er wel begint uit te gaan, gelukkig beginnen allochtone ouders door te krijgen dat hun kinderen wel degelijk hun eigen verantwoordelijkheid zijn en niet die van 'de Gemeenschap'.
de 'normalen' zitten thuis en studeren of werken bij om hun studies te betalen, die zie je inderdaad niet konkelfoezelen op iedere straathoek.
0 x
-
Mindy
- Nog geen rang
ja, want dat kapsel van die Youssef is echt hét van het :roll2: :roll2: :roll2:Roger schreef:Ik had vroeger ook een paar allochtone medestudenten, die waren misschien intelligent en presteerden goed, maar ze waren toch anders gekleed en hadden zo'n lelijk kapsel. Ik heb dan absoluut niets tegen marokkanen, maar die in Brussel en Antwerpen die je op straat tegenkomt zijn idd van het 'hangers' type.Mindy schreef:Ik moet je melden dat die weldegelijk bestaan. Ik zit in mijn derde jaar rechten en bij ons in het jaar zitten echt wel Marokkanen die het heel goed doen, veel beter zelfs dan andere, niet marokkaanse, studenten. Een goede student zijn of niet, dat heeft niets met je afkomst te maken, louter met intelligentie, motivatie en discipline. En die johny's waar jij het over hebt zullen ook wel bestaan, maar ik zou elke blanke die zich ook zo gedraagt geen vijf frank willen geven. Ik zou rap failliet zijn.Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne
Ik ben MEGA-MINDY!
Ik ben MEGA-MINDY!
-
frank
- Poster rang 4

wow, van een cliché-beeld gesproken.Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
Roger
- Nog geen rang
Tuurlijk, dat zijn meestal degenen die je tegenkomt.frank schreef:wow, van een cliché-beeld gesproken.Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.
0 x
-
Berta
- Nog geen rang
Tijd om dat cliché te doorbreken dusRoger schreef:Tuurlijk, dat zijn meestal degenen die je tegenkomt.frank schreef:wow, van een cliché-beeld gesproken.Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.
(En mensen die zo denken als u laten zien dat het lang niet altijd zo is)
0 x
Ik maak geen fouten.
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?
Ik beperk mij tot blunders.
Valt er wat te zien hier?
-
Roger
- Nog geen rang
Clichés en stereotypen zijn meestal gebaseerd op de realiteit.Berta schreef:Tijd om dat cliché te doorbreken dusRoger schreef:Tuurlijk, dat zijn meestal degenen die je tegenkomt.frank schreef:wow, van een cliché-beeld gesproken.Roger schreef:Die kerel komt totaal niet overtuigend over. Er bestaan geen zulke Marokkanen in België. De meeste hebben een Johnnykapsel en dragen een leren vest en een trainingsbroek en luisteren naar Raï-muziek in BMW's.![]()
(En mensen die zo denken als u laten zien dat het lang niet altijd zo is)
0 x