ja ja

Precies! Het is wel duidelijk nu waar Sandrine's prioriteiten liggen!sisken schreef:'t is ook een propere, eerst het voorstel voor een etentje met Marie afslaan omdat ze "geen goed gezelschap is nu" en daarna zelf naar Ann lopen om haar uit te nodigen...
ja ja
smaken verschillen, mij stoort die kalende hoofden van sommige mannen veel meer.Roger schreef:Ik vind dit één van de slechtste thuisactrices ooit. Waar hebben ze die gevonden? En ik denk dat ze op zoek moet gaan naar een andere kapper.Haar haar is gewoon scheef geknipt en dan ook nog met een stompe schaar.
Goh, er zitten anders wel een paar toppers tussen: Marianne, Cois, Frank, Sofie,...satine schreef:smaken verschillen, mij stoort die kalende hoofden van sommige mannen veel meer.Roger schreef:Ik vind dit één van de slechtste thuisactrices ooit. Waar hebben ze die gevonden? En ik denk dat ze op zoek moet gaan naar een andere kapper.Haar haar is gewoon scheef geknipt en dan ook nog met een stompe schaar.
En 't is hier een soap he mensen, wat hadden jullie verwacht? Actrices met wereldfaam?
ja, al lijkt Sandrine het op een andere manier te beleven dan Marie destijds.Sandertje schreef:Ligt het aan mij of krijg ik hier een zwaar déja-vu gevoel bij van in de periode Marie-Dré-Jean-Pierre. Voor de rest lijkt het me een interessante verhaallijn.