Is hij dat dan al niet ?Devilex schreef:Wanneer gaat Sam aan de drugs geraken ?
Sam
-
koetje36
- Poster rang 1

Ik ben ook niet goed mee met dat afbetaling gedoe. Hij heeft zo goed als geen geld in de zaak gestopt. Die zaak wordt als ik het goed begrijp rechtgehouden door leningen. Waarom moet Femke dan Sam elke maand 1000 euro? Je kan iemand toch niet uitkopen als de zaak eigenlijk nog voor een groot deel van de bank is.
Trouwens femke heeft er eigenlijk het meeste geld in gestoken ( zie de lening van haar broer).
De redenering die hier gevolgd wordt klopt langs geen kanten.
Ik vind Sam vanaf dat hij meedoet in thuis een irritant ventje en hoe langer hij mee doet hoe slechter dat het wordt.
Wat steekt dat ventje nu weer uit met de loft. het is precies of de loft is van hem en hij verhuurd naar hartelust en zijn vader moe maar akkoord gaan.
Wat een verwaand joch

De redenering die hier gevolgd wordt klopt langs geen kanten.
Ik vind Sam vanaf dat hij meedoet in thuis een irritant ventje en hoe langer hij mee doet hoe slechter dat het wordt.
Wat steekt dat ventje nu weer uit met de loft. het is precies of de loft is van hem en hij verhuurd naar hartelust en zijn vader moe maar akkoord gaan.
Wat een verwaand joch
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Precies, een betere reden kun je bijna niet hebben! (of het moet zo zijn dat hij zijn irritatiegrens nog niet bereikt heeft, dus dat het nog erger kan..koetje36 schreef:en weet je nu waarom ik dat zo een irritant, ambetant ventje vind?Devilex schreef:De manier waarop hij dat daar uitlegde:
"Ik krijg geld om niets te doen, ga wat werken voor mijn plezier, en verdien ondertussen nog geld door kamers te verhuren aan knappe grieten".
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
visje
- Poster rang 1

- Contacteer:
-
Mette Marit
- Poster rang 2

- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Waar haalt hij het lef vandaan! Hij mag wel blij zijn dat Eric hem gratis in laat wonen, nu hij elke maand 1000 euro krijgt en bovendien werkt. In plaats van daar dankbaar voor te zijn, moet meneer ook nog eens huur ontvangen... Bah!Amber schreef:"Ik ben al tevreden met 50%"
Amai, ons Sammeke denkt precies ook dat hij al slapend rijk kan worden
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mette Marit
- Poster rang 2