Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

t is de foto van wijlen Senne Rouffaer. 8)
Heb er laatst ook op gelet. :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Ice cube
Nog geen rang

Bericht door Ice cube »

Hij antwoorde wel snel op de vraag of hij die Emma kende. Ik had zeker en vast gedacht dat hij het ging ontkennen...
0 x
If god is watching us, the least we can do is be entertaining...
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

mihihi, 'k zit mij nu al te verheugen op Geert zijn gezicht als hij er achter komt dat

a) Sandrine zijn dochter is
b) Anne achter haar gat loopt
c) die twee (A&S) misschien iets krijgen samen

:lol:

maar eerst wachten of de goeie dokter niet zelf verliefd wordt op zijn offspring 8) (zou wat geven :roll2: en ja, 'k ben in een persverse bui :P )
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Onze Geert wordt zo gevoelig.... de oude dag zeker ?
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Smeekens begint wel héél familiair te doen: "Sandrientje!" :lol:

hij is al helemaal bezig met zijn vaderlijke gevoelens op haar te projecteren :P
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

sisken schreef:Smeekens begint wel héél familiair te doen: "Sandrientje!" :lol:

hij is al helemaal bezig met zijn vaderlijke gevoelens op haar te projecteren :P
Inderdaad! :lol: Hij wordt er in elk geval ook wel vrolijker op naarmate de tijd vordert :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

ocharme Smeekens...

wel dom van Ann en Sandrine om dat zomaar in de gang te bespreken terwijl de deur van de praktijk openstond, in plaats van eerst eens te checken :roll:

't mankeerde er nog aan dat ze elkaar een kus gaven :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik vond het ook wel sneu voor hem... Je zult zo'n nieuws op die manier moeten horen! :shock:
Ook niet echt handig van Ann en Sandrine om dat zo openlijk te bespreken inderdaad... Dan doen ze de hele tijd zo'n moeite om het verborgen te houden, verklappen ze het zo alsnog. :? Bovendien snap ik dat van Ann al helemaal niet. Zij zou toch helemaal moeten weten dat de kans dat Smeekens in de praktijk was, aanwezig was :?
0 x
Mette Marit
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mette Marit »

ocharme onze Geert, dat hij het op zo'n manier te weten moet komen...

er zal nu misschien wat schot in komen...

Ben nu eens benieuwd of hij Sandrine ermee gaat confronteren of at hij nog wat gaat afwachten...
0 x
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Prieeltje »

Ben nu eens benieuwd of hij Sandrine ermee gaat confronteren of at hij nog wat gaat afwachten
Blijkbaar wacht hij gewoon nog wat af...arme Geert, hij weet echt niemeer hoe hij zich moet gedragen tegeover Sandrine...Vraag me af hoelang het gaat duren eer Marianne-Ann-Sandrine doorhebben dat hij niet een zomaar beetje ziekjes is :wink:
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Sandrine zegt al zo familiaar "pa" alsof ze nooit iets anders gedaan heeft :shock: :roll:
Had toch verwacht dat ze de overgang en aanvaarding wat echter zouden tonen hoor :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Sandrine zegt al zo familiaar "pa" alsof ze nooit iets anders gedaan heeft :shock: :roll:
Had toch verwacht dat ze de overgang en aanvaarding wat echter zouden tonen hoor :roll:
Dat is mij ook opgevallen... Alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat Geert nu haar vader is :? Mij lijkt het ook vrij onwaarschijnlijk dat dat allemaal al zo snel zo normaal aanvoelt eigenlijk, hoe "serieus" Geert zijn taak als vader nu ineens ook neemt.
Ik denk bovendien ook dat Geert ineens een heel stuk minder opgetogen is met zijn plotselinge vaderschap als hij erachter komt dat Sandrine een relatie heeft met Ann. Hij kreeg gisteren het woord "lesbisch" niet eens uitgesproken :shock: :lol:
0 x
Mindy
Nog geen rang

Bericht door Mindy »

Eigenlijk vind ik de manier waarop deze verhaallijn wordt uitgewerkt op z'n minst gezegd degoutant.
Die Sandrine heeft dertig jaar lang (ik schat toch dat ze ongeveer dertig is) een andere man als haar vader beschouwd. Deze man was dan misschien niet haar biologische vader, maar als iemand je opvoedt als je eigen kind, van je geboorte tot aan zijn eigen dood, dan is die mens je vader, zelfde dna of niet.
Maar ons Sandrineke ontdekt dat Geert haar vader is en meteen is ze haar andere vader vergeten en noemt ze degene die haar weliswaar verwekt heeft, maar verder geen enkele betekenis heeft gehad in haar leven tot dusver "pa". Proper is dat.
Ligt het nu aan mij? Ben ik de enige die dat op z'n minst nogal grof vindt?
Of is er mij iets ontgaan en had Sandrine met haar andere vader geen goeie band?
Hoe dan ook, het getuigt van heel weinig respect. Met Marie en Dré indertijd vond ik het ook al een beetje bij z'n haar getrokken, maar nu gaat het toch echt te ver.
Ik weet niet wat jullie, maar moest er mij nu iemand komen vertellen dat mijn papa niet mijn biologische vader was, dan kon die biologische vader me gestolen worden hoor. Je vader is toch degene die je opvoedt zeker! Trouwens, zo'n verwekker heeft dus ook geen schijn van kans om zijn ouderlijke rechten op te eisen (het kind te erkennen) als er al een andere vader in het spel is die het kind als zijn vader beschouwt, bezit van staat noemen ze dat (om jullie toch even de juridische kan van de zaak mee te geven :) ).
Soit, dat moest me even van het hart, want het ergert me al een tijdje :D
0 x
I'm not much into health food, I am into champagne

Ik ben MEGA-MINDY!
'leentje
Nog geen rang

Bericht door 'leentje »

Ik hoop dat hij zn reactie wat kan intomen deze avond.

Maar aan zn gezichtsuitdrukking te zien vrees ik het omgekeerde.

Hij is echt wel een man van zn principes, en eentje daarvan is dus

blijkbaar conservatief zijn!
0 x
Jolientje
Nog geen rang

Bericht door Jolientje »

WOW :shock:
Dat stuk had ik gisteren precies gemist. Had niet echt gedacht dat ze het al ging vertellen.
0 x
Afbeelding
Gesloten