Yeps inderdaad, dat was toen ook mijn favoriet uit het filmpje.sisken schreef:en wie van de hoop was dat nu weer?just_me schreef:En de rol van Casper gaat naar --> mattias van de vijver
- edit -
even mijn eigen post gaan nalezen:
ze hebben dan toch een goeie keuze gemaaktsisken schreef:wel, dat ventje met zijn groene trui (Mathias Van De Vijver) vind ik wel schattig (en nog niet slecht gedaan ook)
Kasper
-
- Nog geen rang
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Ze kunnen hem toch niet zomaar houden? Moeten ze hem niet gaan aangeven bij de politie?
Ik ben geen fan van het personage, heel de situatie komt nogal onrealistisch over. Zoals die scene waar hij van die croissant zat te eten: helemaal verwilderd en vol schrik dat ze hem gingen afpakken
Ik ben geen fan van het personage, heel de situatie komt nogal onrealistisch over. Zoals die scene waar hij van die croissant zat te eten: helemaal verwilderd en vol schrik dat ze hem gingen afpakken

0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Poster rang 2
zo verwilderd vond ik hem toch niet hoorEssa schreef: Ik ben geen fan van het personage, heel de situatie komt nogal onrealistisch over. Zoals die scene waar hij van die croissant zat te eten: helemaal verwilderd en vol schrik dat ze hem gingen afpakken

0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
Heeeeeeeeeeeeeeeel onrealistisch zelfs,... en andere zaken beginnen soms ook een onrealistisch karakter te krijgen. Wat zou er loos zijn met de scenarioschrijvers? Hebben ze plots alle realiteitszin verloren?Oma schreef:Ewel Essa, ik deel je mening!!!Essa schreef:Ze kunnen hem toch niet zomaar houden? Moeten ze hem niet gaan aangeven bij de politie?

0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
-
- Poster rang 2
ze hebben te veel naar Familie gekekenJussi schreef: Heeeeeeeeeeeeeeeel onrealistisch zelfs,... en andere zaken beginnen soms ook een onrealistisch karakter te krijgen. Wat zou er loos zijn met de scenarioschrijvers? Hebben ze plots alle realiteitszin verloren?

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
sisken schreef:ze hebben te veel naar Familie gekekenJussi schreef: Heeeeeeeeeeeeeeeel onrealistisch zelfs,... en andere zaken beginnen soms ook een onrealistisch karakter te krijgen. Wat zou er loos zijn met de scenarioschrijvers? Hebben ze plots alle realiteitszin verloren?
dat is nog al eens gezegd..... kijken jullie daar dan naar?

0 x
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
Nee hoor, ik zou niet durven,...satine schreef:sisken schreef:ze hebben te veel naar Familie gekekenJussi schreef: Heeeeeeeeeeeeeeeel onrealistisch zelfs,... en andere zaken beginnen soms ook een onrealistisch karakter te krijgen. Wat zou er loos zijn met de scenarioschrijvers? Hebben ze plots alle realiteitszin verloren?
dat is nog al eens gezegd..... kijken jullie daar dan naar?![]()

En nee, want als ik wel naar Familie zou kijken, zou het mij waarschijnlijk allemaal niet opvallen en zou ik onze "onrealistische" zaken de normaalste zaken van de wereld vinden.
0 x
-
- Poster rang 2
nee, ik kijk daar niet naar, maar de flarden die ik soms opvang bij het zappen zijn voldoende om mij die conclusie te doen trekkensatine schreef:dat is nog al eens gezegd..... kijken jullie daar dan naar?sisken schreef:ze hebben te veel naar Familie gekeken![]()

0 x
-
- Poster rang 4
We weten natuurlijk nog niet hoe het verder zal verlopen om al te kunnen zeggen dat het een onrealistische verhaallijn is.
Kan ook zijn dat Waldek vol goeie bedoelingen zit om zich over die Kasper te ontfermen, maar dat die jongen allesbehalve goeie bedoelingen heeft en gans de tijd zit te doen alsof om dan binnen de kortste keren met geld van de kas te gaan lopen ofzo. 

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
OK het voordeel van de twijfel misschien,... maar dan kunnen we het voorlopig houden op een toch wel zeer onrealistische introductie,...frank schreef:We weten natuurlijk nog niet hoe het verder zal verlopen om al te kunnen zeggen dat het een onrealistische verhaallijn is.

0 x
-
- Poster rang 4
hoe wil je zeggen ?Jussi schreef:OK het voordeel van de twijfel misschien,... maar dan kunnen we het voorlopig houden op een toch wel zeer onrealistische introductie,...frank schreef:We weten natuurlijk nog niet hoe het verder zal verlopen om al te kunnen zeggen dat het een onrealistische verhaallijn is.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
Een gast in een paardenstalfrank schreef:hoe wil je zeggen ?Jussi schreef:OK het voordeel van de twijfel misschien,... maar dan kunnen we het voorlopig houden op een toch wel zeer onrealistische introductie,...frank schreef:We weten natuurlijk nog niet hoe het verder zal verlopen om al te kunnen zeggen dat het een onrealistische verhaallijn is.
Die niks zegt
Die geen papieren op zak heeft (heeft iemand hier wel aan gedacht?)
Zomaar uit het niets opduikt
Die door niemand gemist wordt
Waar niet naar gezocht wordt
Waar de lokale politie zelfs niet bijgehaald wordt
[en zo kunnen we nog wel even doorgaan]
etc etc
Kortom een vrij onrealistische introductie,...

(dat wil ik zeggen

0 x
-
- Poster rang 4
mja, maar dat maakt hem natuurlijk ook zo mysterieus hé.Jussi schreef: Een gast in een paardenstal
Die niks zegt
Die geen papieren op zak heeft (heeft iemand hier wel aan gedacht?)
Zomaar uit het niets opduikt
Die door niemand gemist wordt
Waar niet naar gezocht wordt
Waar de lokale politie zelfs niet bijgehaald wordt
[en zo kunnen we nog wel even doorgaan]
etc etc
Kortom een vrij onrealistische introductie,...
(dat wil ik zeggen)

allez, op al die vragen komt er wellicht een antwoord in de loop der weken, maanden (jaren ?) maar gezien hij niet kan spreken is er natuurlijk een klein communicatieprobleempje.

En sja, Waldek denkt er z'n kinderwens op te kunnen projecteren, maar je voelt het wel ergens aankomen dat dat minder vlot zal verlopen als hij denkt/hoopt.
0 x
Be there at ten.
Be there at ten.
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
ja, 't is inderdaad een heel ongewone situatie, niet in het minst omdat er uit die jongen echt geen woord komt
je zou verwachten dat hij toch op één of andere manier contact probeert te leggen, al was het maar alleen dat hij op één of andere manier duidelijk maakt wat hij wil of zijn naam vertelt of wat dan ook ....
je zou verwachten dat hij toch op één of andere manier contact probeert te leggen, al was het maar alleen dat hij op één of andere manier duidelijk maakt wat hij wil of zijn naam vertelt of wat dan ook ....
0 x