Dat was toch duidelijk= een mislukte moordpoging! En Karin heeft zich niet zomaar laten vermoorden, vandaar dat het lijkt alsof er een orkaan voorbijgeraasd was.daffy duck schreef: vr 16 okt 2020, 11:34 Ja, wat was dat? Wat hadden die 2 daar gedaan op die vloer??
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
ikke
- x 435
0 x
-
tvx1
- x 435
Xander kan dat verband natuurlijk gewoon nog ververst hebben...
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Hij had wel een voorraadje gejat bij Ann, maar als hij dat zal gedaan hebben, dan zal het wel al roepend en tierend zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik vond de "heftige gebeurtenissen" behoorlijk bij het haar getrokken allemaal, en de seizoensfinale daardoor vooral geforceerd.
Maar... ik heb genoten van de scène tussen Robin en Karin.
Maar... ik heb genoten van de scène tussen Robin en Karin.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Het dreefje ! Tim met z'n dampend kopje thee, terwijl gans de boel daar in rep en roer staat! Ze zijn Xander aan het zoeken... en Frank ligt daar maar duchtig dood te bloeden en niemand die daar naar omkijkt! De aflevering had toch wat geloofwaardiger mogen zijn! 
1 x
-
tvx1
- x 435
Vind ik ook. Het werd met moment gewoon belachelijk.daffy duck schreef: ma 19 okt 2020, 23:17 Het dreefje ! Tim met z'n dampend kopje thee, terwijl gans de boel daar in rep en roer staat! Ze zijn Xander aan het zoeken... en Frank ligt daar maar duchtig dood te bloeden en niemand die daar naar omkijkt! De aflevering had toch wat geloofwaardiger mogen zijn!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Net zoals vorige keer was Xander wéér tegen Tania aan het tieren en brullen en wéér waren én Ann én Judith (+ Emma) toevallig niet thuis. Het leek wel een doorslagje van vorige week (de beelden die toen niet werden gebruikt?).
En niemand die opmerkte dat daar een man tegen een boom ligt te bloeden.
Trouwens. Tania heeft samen met Ann & Judith toch bokslessen gevolgd bij Jasper, raar dat ze zo weinig weerwerk bood toen hij haar aanviel.
En niemand die opmerkte dat daar een man tegen een boom ligt te bloeden.
Trouwens. Tania heeft samen met Ann & Judith toch bokslessen gevolgd bij Jasper, raar dat ze zo weinig weerwerk bood toen hij haar aanviel.
1 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Tot wanneer gaan ze ons eigenlijk nog voor de gek houden ???? Pffffff !
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
<ja, had ook zoiets van een deja vu, ik had dat al gezien vorige week!Tiboko schreef: di 20 okt 2020, 00:12 Het leek wel een doorslagje van vorige week (de beelden die toen niet werden gebruikt?).
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vraag me af wie er in de 2 rode tenten ligt en dus overleden is ?
Frank wschl, maar ze gaan zijn personage toch niet afvoeren ???
Ik vermoed dat Ann, Xander iets heeft aangedaan, al was ze wel lang besluiteloos.
t Zou natuurlijk kunnen dat de slachtoffers Xander en Tania zijn …
Ik vermoed dat Xander maar een korte verschijning in Thuis had.
Frank wschl, maar ze gaan zijn personage toch niet afvoeren ???
Ik vermoed dat Ann, Xander iets heeft aangedaan, al was ze wel lang besluiteloos.
t Zou natuurlijk kunnen dat de slachtoffers Xander en Tania zijn …
Ik vermoed dat Xander maar een korte verschijning in Thuis had.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Wat hebben we vandaag geleerd ?
Dat nieuwelingen in Thuis meestal snel verdwijnen. Er was Lander (in gevangenis), Frederique (dood), Jasper (dood) en nu ook Xander (dood).
Als ik Chantal was, zou ik al maar beginnen vrezen
Dat nieuwelingen in Thuis meestal snel verdwijnen. Er was Lander (in gevangenis), Frederique (dood), Jasper (dood) en nu ook Xander (dood).
Als ik Chantal was, zou ik al maar beginnen vrezen
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Bagy kermend in bed en Simonneke in haar favoriete rol van tranen latend vrouwtje! toch blij dat hij het rode tentje niet gereserveerd had! 
0 x
-
ThuisStan123
- Poster rang 1

- x 19
- x 52
Het is nu wel duidelijk dat de Bomansen tot een of ander superieur ras behoren. Frank overleefde de aanval van een ongeleid projectiel (en wat niet meer), Robin een autocrash en een ontvoering, Kaatje is al meermaals door een hel gegaan en vanachter neergeslagen en toch krabbelt ze altijd overeind en Luc overleefde zijn eigen zelfmoordpoging.
Ik ben echt blij dat Frank er al bij al nog goed vanaf gekomen is. Wat nieuwelingen betreft, oftewel dood oftewel het ziekenhuis in geslagen... Tijd voor revolte, zou ik zeggen
Ik ben echt blij dat Frank er al bij al nog goed vanaf gekomen is. Wat nieuwelingen betreft, oftewel dood oftewel het ziekenhuis in geslagen... Tijd voor revolte, zou ik zeggen
0 x