Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
satine schreef: wo 08 mei 2024, 09:47
En dan probeert Tom de brandjes te blussen met geroep en getier, omdat hij eigenlijk liever eitjes bakt voor het ontbijtje van zijn love-intrest.
Vooral dat inderdaad...
Ik mis de lieve en begane stiefvader die Tom ooit voor Stan en Emma was.
Er is letterlijk niks meer van over nu het zijn eigen zoon aangaat.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tom die gisteren zware druk zet op Silke. Ofwel gaat ze een verklaring afleggen tegen Gregory, ofwel gaat hij haar verklikken bij de politie. In beide gevallen kan ze haar juridische carrière mogelijk vergeten...
Maar... haar dealer was toch een vrouw, dus getuigen dat Gregory haar dealer was komt overeen met valse verklaringen afleggen.
Tiboko schreef: vr 17 mei 2024, 13:54
Maar... haar dealer was toch een vrouw, dus getuigen dat Gregory haar dealer was komt overeen met valse verklaringen afleggen
Was dit niet eerder om iedereen op het verkeerde been te zetten?
Die man heeft ook geen vrienden blijkbaar.
En hij voelt zich in de hoek geduwd omdat Robin wel met zijn ex contact houdt, en niet met hem.
Hij is al lang terug vergeten hoe hij met tijdens tegen zijn zoon stond te blaffen. Robin heeft het laatste jaar zoveel meer gehad aan Karin dan aan Tom.
Jammer dat niemand hem dat eens vertelt.
Vind dat hij daar maar eenzaam in z'n bureautje aan het werk is. Vroeger was het anders: eerst met Peter, dan met Karin en ook nog met Dries, met stagiaire Silke. Was daar een levendige boel. Maar nu, precies een uitgestorven oord waar Tom in functioneert. Dat bureau heeft totaal geen functie meer in de reeks.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
In plaats van altijd zo van zijn hoge toren te blazen, zou Tom beter eens een rustig gesprek hebben met zijn zoon.
Hem vragen vanwaar die plotse ommekeer komt. Wat Robin dan precies wil doen en hoe hij dat concreet ziet.
Hoe Robin denkt zijn vrijbuitersleventje te betalen en hoe hij zijn toekomst op langere termijn ziet, zonder diploma of behoorlijk inkomen.
Soms is het geen slecht idee om pubers even met hun voetjes op de grond te zetten en dat doe je beter door hen dingen te laten inzien, dan door er tegenin te gaan.
satine schreef: wo 16 okt 2024, 10:06
Soms is het geen slecht idee om pubers even met hun voetjes op de grond te zetten en dat doe je beter door hen dingen te laten inzien, dan door er tegenin te gaan.
Helemaal akkoord, maar de ervaring leert dat ze dan, terwijl jij alles op een rijtje zet, ze al vaak met slaande deuren verdwenen zijn, bang voor de realiteit. Moest toch even lachen toen Tom dat blaadje met taken onder z'n neus schoof met de woorden: dit wordt dan je toekomst, wen er maar aan! Dacht toch even vertwijfeling gezien te hebben bij Robin
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ik vond het wel een beetje vernederend naar huishoudhulpen toe dat Tom tegen Robin iets zei in de trant van Wen er maar aan want zonder diploma ga je dit soort (vuile) jobs krijgen.
daffy duck schreef: wo 16 okt 2024, 11:17
maar de ervaring leert dat ze dan, terwijl jij alles op een rijtje zet, ze al vaak met slaande deuren verdwenen zijn
Dat is ook waar - en zeker als je een vader hebt die bij het minste staat te kafferen en maar weinig echte interesse toont.
frankeneddy1 schreef: wo 16 okt 2024, 11:23
Ik vond het wel een beetje vernederend naar huishoudhulpen toe dat Tom tegen Robin iets zei in de trant van Wen er maar aan want zonder diploma ga je dit soort (vuile) jobs krijgen.
Het is nochtans geen leugen en ik had niet de indruk dat Tom neerkijkt op de schoonmaakster.
Ik ken genoeg mensen die een poetshulp hebben en die persoon elke keer weer meer dan dankbaar zijn en dat ook met respect laten blijken.