Thilly was toch al in de feestzaal voor de sound-check van de intervention toen de zekeringskast uitviel en Tim de bak met de flesjes icetea ontdekte. Daarom dat ze het wist.satine schreef: za 25 mar 2023, 10:18 Ik heb trouwens iets gemist denk ik, van wie wist Thilly dat het om die flesjes icetea ging?
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik erger me vooral aan Christine, je moet het maar durven, bij n agent thuis binnenvallen om je beklag te doen !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Koleriek Iliaske.
En Lowieke, die voor het gemak even vergeet dat hij ook een stressfactor is in het leven van Tamara.
Karin heeft een grote fout gemaakt, maar zonder Lowie en zijn gedoe met Viv, was het voor Tamara misschien allemaal wat minder hard aangekomen.
En dan ook nog Waldek met zijn besluiteloosheid in verband met het al dan niet verkopen van zijn aandelen aan Tamara.
Ze hebben allemaal boter op hun hoofd.
Edit: en dan ben ik het totaal onverwachte overlijden van Paulien nog vergeten, dat heeft ook wel zijn impact gehad op de stresslevels van Tamara.
Dus nu doen alsof alles alleen de fout is van Karin?
Tamara stond vorige week al te katten tegen Karin toen ze niet op tijd kon vertrekken en toen was het Femke die haar belofte niet was nagekomen.
En Lowieke, die voor het gemak even vergeet dat hij ook een stressfactor is in het leven van Tamara.
Karin heeft een grote fout gemaakt, maar zonder Lowie en zijn gedoe met Viv, was het voor Tamara misschien allemaal wat minder hard aangekomen.
En dan ook nog Waldek met zijn besluiteloosheid in verband met het al dan niet verkopen van zijn aandelen aan Tamara.
Ze hebben allemaal boter op hun hoofd.
Edit: en dan ben ik het totaal onverwachte overlijden van Paulien nog vergeten, dat heeft ook wel zijn impact gehad op de stresslevels van Tamara.
Dus nu doen alsof alles alleen de fout is van Karin?

Tamara stond vorige week al te katten tegen Karin toen ze niet op tijd kon vertrekken en toen was het Femke die haar belofte niet was nagekomen.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
^ Inderdaad...
Hier ook Ilias en Lowie, om bovengenoemde redenen.
Ik erger me ook heel erg aan Rosa die ineens haar eigen mening heeft teruggevonden, maar in dat proces blijkbaar wel een heel ander deel ineens vergeten lijkt te zijn. Selectief blind die vrouw.
En toch ook wel enige ergernis richting Tamara, die ineens in overdrive gaat de afgelopen weken en wel héél heftig reageert op alles wat niet naar haar zin gaat. Ze mag zelf ook wel eens rekening houden met het feit dat ze zwanger is...
Hier ook Ilias en Lowie, om bovengenoemde redenen.
Ik erger me ook heel erg aan Rosa die ineens haar eigen mening heeft teruggevonden, maar in dat proces blijkbaar wel een heel ander deel ineens vergeten lijkt te zijn. Selectief blind die vrouw.
En toch ook wel enige ergernis richting Tamara, die ineens in overdrive gaat de afgelopen weken en wel héél heftig reageert op alles wat niet naar haar zin gaat. Ze mag zelf ook wel eens rekening houden met het feit dat ze zwanger is...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dit ook wel inderdaad. Waar ze vroeger een tevreden werknemer was van de Withoeve en haar werk rustig en vriendelijk deed, is ze sinds er sprake was van de aandelen van Waldek, heel bits.Christel schreef: wo 29 mar 2023, 10:37 En toch ook wel enige ergernis richting Tamara, die ineens in overdrive gaat de afgelopen weken en wel héél heftig reageert op alles wat niet naar haar zin gaat. Ze mag zelf ook wel eens rekening houden met het feit dat ze zwanger is..
Zij is blijkbaar de enige werkgever in de hele wereld die buiten de beslissingen van hogerop wordt gehouden. Niemand vraagt haar mening en ze moet doen wat haar bazen vragen.
Dat ze binnen een klein bedrijf haar misschien wat meer mochten betrekken in alles, daar kan ik nog inkomen, maar ook Femke en Rosa negeren haar, wat dat betreft.
En ja, deze zwangerschap is volledig haar keuze - een foute keuze, maar het is wat het is.
En keuzes komen met consequenties.
Karin heeft een grote fout gemaakt, maar ze is niet de baarlijke duivel, zoals ze nu wordt geportretteerd. De anderen gaan ook niet vrijuit.
En als we dan toch bezig zijn: Rosa heeft inderdaad het haar op haar tanden terug gevonden. Beetje laat en zonder enige zelfreflectie of besef dat ze er gewoon maar wat sullig bij liep de laatste tijd. Ze heeft een gedeeltelijk antwoord gekregen van Waldek, dus keert ze haar kar 180 graden.
En Femke, die als Karin naar de wijnbar gaat, vaststelt dat ook over de eventuele nieuwe leverancier niets is gecommuniceerd.
Maar zegt ze er iets van? Nee, ze mompelt en zucht wat.
Terwijl zij ook wel degene was die 'vergeten' was dat ze vorige week beloofd had aan Tamara dat ze vroeger mocht stoppen en haar blijkbaar ook niet verteld had dat zij en Rosa weg waren.
Dus ze zijn allemaal om beurten de zwarte pot en ketel.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Nu mag je die laatste twee dingen toch even in perspectief zien...
Je vennoten niet verwittigen (consulteren) dat je een nieuwe leverancier wil (vond) is toch van een andere orde dan even vergeten dat je je werknemer toestemming gaf om vroeger te vertrekken...
Of zie ik dat fout ?
Je vennoten niet verwittigen (consulteren) dat je een nieuwe leverancier wil (vond) is toch van een andere orde dan even vergeten dat je je werknemer toestemming gaf om vroeger te vertrekken...
Of zie ik dat fout ?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Karin had tevoren al gezegd dat ze een nieuwe leverancier ging zoeken, Rosa en Femke waren ook al op prospectie geweest en toen Tamara op woensdag langer bleef, zat er een potentiële leverancier in de wijnbar, waar Karin mee afgesproken had. Een groot geheim is dat dan toch niet?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... Het "niet weten" ging alleen over die bewuste leverancier voor zover ik het ook begrepen heb, en niet om het feit dat er überhaupt een leverancier gezocht werd.
En vergeten te vertellen dat iemand vroeger vertrekt, is toch best wel belangrijk voor de dagelijkse gang van zaken lijkt me. Het is wel handig als iedereen weet wie, welke diensten draait en tot hoe laat. Anders zou het zomaar kunnen dat er ineens geen personeel beschikbaar blijkt te zijn ergens, wat toch voor nogal vreemde situaties kan zorgen. Om nog maar te zwijgen over het commentaar als diegene ineens niet vroeger kan vertrekken omdat een ander er in de planning geen rekening mee heeft gehouden. Dat bevordert de werksfeer nou ook niet echt...
En vergeten te vertellen dat iemand vroeger vertrekt, is toch best wel belangrijk voor de dagelijkse gang van zaken lijkt me. Het is wel handig als iedereen weet wie, welke diensten draait en tot hoe laat. Anders zou het zomaar kunnen dat er ineens geen personeel beschikbaar blijkt te zijn ergens, wat toch voor nogal vreemde situaties kan zorgen. Om nog maar te zwijgen over het commentaar als diegene ineens niet vroeger kan vertrekken omdat een ander er in de planning geen rekening mee heeft gehouden. Dat bevordert de werksfeer nou ook niet echt...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
satine schreef: wo 29 mar 2023, 10:58 En Femke, die als Karin naar de wijnbar gaat, vaststelt dat ook over de eventuele nieuwe leverancier niets is gecommuniceerd.
Het ging dus hier over, ze had er niet over gecommuniceerd - zoals Femke al aangaf.satine schreef: wo 29 mar 2023, 12:27 zat er een potentiële leverancier in de wijnbar, waar Karin mee afgesproken had.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
In je eerste quote, dat was gisteravond, die andere was vorige week woensdag (denk ik).
Er was dus al geweten dat er een nieuwe leverancier gezocht werd, zeker omdat Femke zelf al op prospectie geweest was.
Dan vind ik
1. dat Femke ook had mogen communiceren over haar belofte aan Tamara, 'vergeten' is makkelijk als excuus en iets van 'pot en ketel';
2. ze gisteren meteen Karin had moeten aanspreken, en niet mompelmompel achter haar rug.
Daar loopt blijkbaar geen enkele volwassene meer rond, op dit moment.
Er was dus al geweten dat er een nieuwe leverancier gezocht werd, zeker omdat Femke zelf al op prospectie geweest was.
Dan vind ik
1. dat Femke ook had mogen communiceren over haar belofte aan Tamara, 'vergeten' is makkelijk als excuus en iets van 'pot en ketel';
2. ze gisteren meteen Karin had moeten aanspreken, en niet mompelmompel achter haar rug.
Daar loopt blijkbaar geen enkele volwassene meer rond, op dit moment.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Daar ben ik volledig mee akkoordsatine schreef: wo 29 mar 2023, 13:23 Daar loopt blijkbaar geen enkele volwassene meer rond, op dit moment.

De vraag is natuurlijk dat als je vier bazen (aandeelhouders) hebt en maar twee zuivere werknemers, je die twee dan niet moet koesteren, ook al zijn ze soms nors en knorrig ? Af en toe een gunst/schouderklopje zal hen meer motiveren dan hen een controlearts op het dak sturen, zeker als je weet (of zou Karin dat niet weten?) dat Tamara ook nog eens samenwoont met een (spoed)arts? Dan mag je er toch van op aan dat die arts niet zomaar een simulant van een doktersbriefje gaat voorzien ??
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat Karin daar een grote fout gemaakt heeft, daar zijn we het allemaal over eens, denk ik.
Mij gaat het erom dat de emmer stress van Tamara niet alleen door Karin gevuld is.
En dat Lowie zijn boekje te buiten ging met zijn geblaf, want hij is zelf een stressfactor, ook al probeert Tamara dat van zich af te zetten.
En het overlijden van Paulien, de aandelen van Waldek, het dochtertje dat ze zelf wou en eigenlijk ook wel een beetje poezelige Bob, die enkel wat sust maar nooit en nergens een duidelijk standpunt inneemt.
Als ik hem 'Liefje' hoor zeggen en ik denk aan de Bob van vroeger, dan vraag ik me soms af wat er in 's hemelsnaam gebeurd is met die man.
Maar ok, hij draagt zorg voor vrouw en kind - dat dan weer wel, dus hij zal zeker niet de grootste factor zijn.
Ik zou het wel op mijn heupen krijgen van die man, maar ik ben niet met hem getrouwd. Misschien maar goed ook.
Mij gaat het erom dat de emmer stress van Tamara niet alleen door Karin gevuld is.
En dat Lowie zijn boekje te buiten ging met zijn geblaf, want hij is zelf een stressfactor, ook al probeert Tamara dat van zich af te zetten.
En het overlijden van Paulien, de aandelen van Waldek, het dochtertje dat ze zelf wou en eigenlijk ook wel een beetje poezelige Bob, die enkel wat sust maar nooit en nergens een duidelijk standpunt inneemt.
Als ik hem 'Liefje' hoor zeggen en ik denk aan de Bob van vroeger, dan vraag ik me soms af wat er in 's hemelsnaam gebeurd is met die man.
Maar ok, hij draagt zorg voor vrouw en kind - dat dan weer wel, dus hij zal zeker niet de grootste factor zijn.
Ik zou het wel op mijn heupen krijgen van die man, maar ik ben niet met hem getrouwd. Misschien maar goed ook.

2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Dries met z'n verborgen agenda!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Eigenlijk is het zo dat ze al kattig begon te doen vanaf het moment dat haar schoonheidsalon werd opgedoekt. Steeds weer dat geklaag dat ze geen vrij kon krijgen om mee met Bob naar het ziekenhuis te gaan of als ze ocharme één avondje heeft moeten doorwerken. Tamara moet niet veel onderdoen voor Paulien, wat betreft omgaan met tegenslagen of veranderingen. En dat vind ik het ergerlijke aan haar, geen enkel vorm van flexibiliteit van haar kant , en als het niet gaat zoals ze het wilt , heeft iedereen het geweten. Dus wat mij betreft, treft ze evenwel schuld als zowel de "bitch", als de wijnboer en zijn domme onderdanen die hij voor zijn kar lijkt weten te spannensatine schreef: wo 29 mar 2023, 10:58 Waar ze vroeger een tevreden werknemer was van de Withoeve en haar werk rustig en vriendelijk deed, is ze sinds er sprake was van de aandelen van Waldek, heel bits.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ilias, denkt echt wel dat hij Gods geschenk aan de wereld is.
Hoe hij tegen Sam praat, hoe hij geld wil om op zijn zusje te passen, hoe hij bijna de (helft van de) inkomsten van de jukebox in zijn eigen zak wou steken...
En niemand die er tegenin gaat. Want hij is toch zo'n toffe knul!
Hoe hij tegen Sam praat, hoe hij geld wil om op zijn zusje te passen, hoe hij bijna de (helft van de) inkomsten van de jukebox in zijn eigen zak wou steken...
En niemand die er tegenin gaat. Want hij is toch zo'n toffe knul!
2 x