Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door tvx1 »

Spijtig dat ze zwanger. Nu blijft ze eeuwig aan diene lapzwans vastgeketend.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Toch niet zwanger dus? Dat mens is ook niet voor het geluk geboren.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het was te denken hé.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wat er juist mis is weten we nog niet, maar er is iets mis. Het merkwaardige is dat Thuis die daar normaal gesproken 10-tallen episodes over doet nu in een twee drie de zaak aan het licht brengt. Nieuwe scenarist mss?
Heb wel te doen met Femke, ze was zo blij dat Peter het super vondt. Tja, die twee en kinderen dat is wel een probleem. Next time maybe?
0 x
Potentia Principatum
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Crackers schreef:Wat voor origineels gaan ze nu weer vinden om die kleine tijdig te liquideren :roll:
Het heeft lang geduurd :-?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Het lag wel een beetje in de lijn der verwachtingen hé. Het was al vreemd dat we Femke bij de dokter zagen voor bloedafname en dat er nog duidelijk gezegd werd dat ze nog moest wachten op resultaat + dat je beter mensen inlicht als je al drie maand ver bent.

Als we passages zien van mensen bij de dokter is het meestal omdat er een verhaallijn in't verschiet ligt.

Jammer voor Femke en Peter wel.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

hannanaske schreef: Het was al vreemd dat we Femke bij de dokter zagen voor bloedafname en dat er nog duidelijk gezegd werd dat ze nog moest wachten op resultaat
Zwangerschap wordt toch enkel definitief bevestigd (of net niet) door bloedonderzoek? Met zo'n thuistest kan altijd wel iets misgaan, dus voor de zekerheid naar de dokter... die dan de dag erna het resultaat krijgt van het labo.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

heidiw schreef:
hannanaske schreef: Het was al vreemd dat we Femke bij de dokter zagen voor bloedafname en dat er nog duidelijk gezegd werd dat ze nog moest wachten op resultaat
Zwangerschap wordt toch enkel definitief bevestigd (of net niet) door bloedonderzoek? Met zo'n thuistest kan altijd wel iets misgaan, dus voor de zekerheid naar de dokter... die dan de dag erna het resultaat krijgt van het labo.
Welja, daarom nét dat ik het zeg. Iedereen was hier gisteren zich al aan't afvragen hoe ze 't nu weer gingen klaarspelen met een kind op de set, terwijl ik al dacht: Is Femke wél zwanger? ;)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Al denk ik net als iedereen hier dat ze nu niet meer zwanger is.

Maar stel.... dat er iets anders aan de hand is.

Dat er iets mis is met het kindje en dat ze het moet laten weg halen.

Enfin we zullen het straks weten welk drama er zich heeft afgespeeld bij de dokter.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het kan ook best wel zijn dat Femke nog steeds zwanger is, maar dat haar bloedwaarden gewoon niet goed zijn. Dit kan dan weer informatie geven over het verloop van de zwangerschap en zelfs of ze een miskraam gaat krijgen of niet.
Al bij al ziet het er - aan haar en Judith's reactie te zien - in elk geval niet goed uit, de rest zullen we inderdaad moeten afwachten... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jezus H. Christ! Al die heisa omdat dat kindje gaat geboren worden op dezelfde dag als Lucas. En dat valt dan nog te bezien hé. Komaan Femke,gij zijt toch wat meer gewoon dan dat. De mijne was uitgerekend voor 1mei,(speciaal voor mij veronderstel ik,grrr)maar het was 28 april
0 x
Potentia Principatum
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Allee wie had dat nu verwacht deze afloop rond haar zwangerschap....
Anderzijds fijn dat we nog eens iets niet voorspelbaar voorgeschoteld krijgen.
En binnen x aantal maand (in Thuis termen weken) opnieuw een baby in Thuis,
t zal zijn omdat we die andere baby (Hanna) nu minder zien en ze straks misschien
plots zal worden getoond als kleuter?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Jezus H. Christ! Al die heisa omdat dat kindje gaat geboren worden op dezelfde dag als Lucas. En dat valt dan nog te bezien hé. Komaan Femke,gij zijt toch wat meer gewoon dan dat. De mijne was uitgerekend voor 1mei,(speciaal voor mij veronderstel ik,grrr)maar het was 28 april
En trouwens, als ze die datum echt niet willen, dan vragen ze toch om de bevalling iets vroeger in gang te zetten .
Persoonlijk zou ik dat, denk ik toch, een teken zien dat grote broer betrokken is bij de baby ...maar dat is vlug gezeged als ge niet in zo'n situatie zit natuurlijk.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:
Caligula schreef:Jezus H. Christ! Al die heisa omdat dat kindje gaat geboren worden op dezelfde dag als Lucas. En dat valt dan nog te bezien hé. Komaan Femke,gij zijt toch wat meer gewoon dan dat. De mijne was uitgerekend voor 1mei,(speciaal voor mij veronderstel ik,grrr)maar het was 28 april
En trouwens, als ze die datum echt niet willen, dan vragen ze toch om de bevalling iets vroeger in gang te zetten .
Persoonlijk zou ik dat, denk ik toch, een teken zien dat grote broer betrokken is bij de baby ...maar dat is vlug gezeged als ge niet in zo'n situatie zit natuurlijk.
Of ik nu in eenzelfde situatie zit of niet, ik vind de reactie van Femke er ferm over. Ze is zwanger, en Peter is samen met haar heel gelukkig met het nieuwe leven. Waarom dan dramaqueen spelen? Aandacht tekort? Ik dacht het niet. :thumbdown: :thumbdown:
Awoe voor Femke!
0 x
Seraph
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Seraph »

ikke schreef:
nounake schreef:
Of ik nu in eenzelfde situatie zit of niet, ik vind de reactie van Femke er ferm over. Ze is zwanger, en Peter is samen met haar heel gelukkig met het nieuwe leven. Waarom dan dramaqueen spelen? Aandacht tekort? Ik dacht het niet. :thumbdown: :thumbdown:
Awoe voor Femke!
Probeer het eens te nuanceren en bekijk het niet zo zwart-wit! :doh:
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
Plaats reactie