Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Amiche
- Poster rang 2
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
ik vind het ook een goede invloed, in de zin dat haar aanwezigheid Fem en Peter weer tot een redelijk normaal huishouden maakte, er spelletjes gedaan werden, Fem weer kon lachen en ook haar werk met meer plezier is gaan doen.
Niet vreemd dat een kind iemand zo kan opbeuren, al verdwijnt daarmee het verdriet niet en komt Lucas er niet mee terug.
Mogelijk is dat ook hetgeen Jules bedoelt?
Niet vreemd dat een kind iemand zo kan opbeuren, al verdwijnt daarmee het verdriet niet en komt Lucas er niet mee terug.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 1
Ja dat bedoel ik inderdaad.Amiche schreef:ik vind het ook een goede invloed, in de zin dat haar aanwezigheid Fem en Peter weer tot een redelijk normaal huishouden maakte, er spelletjes gedaan werden, Fem weer kon lachen en ook haar werk met meer plezier is gaan doen.
No way dat ik verwacht dat dit direct het hele rouwproces voorbijhelpt, daarvoor is het nog veel te vroeg. Een rouwproces gaat nu eenmaal in kleine stapjes, met af en toe eens een ferme terugslag, dan weer een beetje afleiding of verwerking, enzovoort.
Maar wat afwisseling in het stille huis van Peter en Femke doordat haar kleine zusje kwam logeren doet hen beiden duidelijk goed.
Het is perfect mogelijk om door Britney een beetje lichtheid en plezier in het leven te brengen zonder daarom meteen te stoppen met rouwen of Eddy te vergeven.
Ik denk nu niet bepaald dat Femke redeneert van: "Oh, hoe lief dat Eddy dat samen met Britney heeft gemaakt", maar wel van "Wat lief en mooi wat Britney heeft gemaakt, ik wil dat aanvaarden en naar waarde schatten ondanks het feit dat ze het met Eddy heeft gemaakt." En ook dat ze niet wil dat Britney nog meer lijdt door haar vaders fout.
0 x
-
- x 435
Femke begint het nu wel hoog in haar bol te krijgen. Met die fugu neemt ze serieuze risico's en ze wil maar niet luisteren als de anderen haar dat duidelijk maken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Vermits we in Thuis zijn is het mss wel de bedoeling van Wendy om zo haar baas te elimineren...

0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
maar natuurlijk is het niet de baas van Wendy die het slachtoffer zal worden( anders hadden we hem wel al eens gezien, neem ik aan), de vraag is dan natuurlijk: wie gaat dan wel dood?Caligula schreef:Vermits we in Thuis zijn is het mss wel de bedoeling van Wendy om zo haar baas te elimineren...![]()
![]()
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
wishful thinking: Peter???? 

0 x
-
- x 435
Dat zou waarschijnlijk wel weer iemand onschuldig worden, zoals Britney bijvoorbeeld. Laten we maar gewoon hopen dat er iemand Femke haar gezond verstand vindt en dat er niemand sterft.Amiche schreef:wishful thinking: Peter????
0 x
-
- x 435
En moest ze iemand vinden die fugu kan bereiden is het ongeloofwaardig.tvx1 schreef:Femke begint het nu wel hoog in haar bol te krijgen. Met die fugu neemt ze serieuze risico's en ze wil maar niet luisteren als de anderen haar dat duidelijk maken.
Trouwens kwam dit tegen op het internet
Chef Ivan Verhelle van restaurant Tanuki (Japans restaurent te Brugge)
Zijn alle Japanse ingrediënten bruikbaar of moesten er keuzes gemaakt worden?
Op enkele uitzonderingen na heb ik geen toegevingen gedaan. Fugu was er wel zo eentje. Kogelvis is even giftig als gegeerd in Japan. Die vis zal je hier niet snel bij de plaatselijke visboer aantreffen.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Femke kan haar werk niet aan, dat is duidelijk. Ze zou beter iemand in dienst nemen die wel kaas gegeten heeft van het organiseren van evenementen. Dat is zelfs een studie richting van de hogescholen (Event & projectmanagement) en ik denk niet dat Femke deze richting gevolgd heeft. En een dosis valium kan ook al helpen! 

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Het stomme is dat Fem het voor de dood van Lucas wel aankon en eigenlijk veel professioneler was als ik verwacht zou hebben. Ze loopt nu stuk op voor het verdriet weg willen lopen en anderen bewijzen hoe goed ze is, of zo?
0 x
-
- Poster rang 2
Ik weet niet. Ik denk dat ze er op dezelfde manier zou bijlopen - overwerkt, alles zelf willen doen - als Lucas nog zou leven.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ik denk toch dat Femke het wel zal klaren. Ze is als een katje. Komt altijd op haar pootjes terecht.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Ik denk en hoop dat ze binnenkort haar tanden en klauwtjes laat zien aan Peter. Want ik kan mij niet inbeelden dat zij zal tevreden zijn dat hij HUN trouwfeest op z'n eentje regelt, zonder haar erin te betrekken!Caligula schreef:Ik denk toch dat Femke het wel zal klaren. Ze is als een katje. Komt altijd op haar pootjes terecht.
Als ze dat als een leuke verrassing aanziet, sta ik niet in voor mijn daden!(bij wijze van spreken, hé?!)
0 x
- Flower-Power
- Poster rang 2
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als die bruiloft in dezelfde periode moet plaats vinden, zitten we wel met een zwaar overspannen en zeer prikkelbare bruid.
0 x