Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
Soapseut
x 435

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door Soapseut »

Inderdaad, ze moeten het niet te ver drijven. Ik zit er ook niet op te wachten dat Bob sollicitanten aan een spervuur van vragen onderwerpt over wat ze wel en niet willen doen met een rolstoelpatiënt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Soapseut schreef:Inderdaad, ze moeten het niet te ver drijven. Ik zit er ook niet op te wachten dat Bob sollicitanten aan een spervuur van vragen onderwerpt over wat ze wel en niet willen doen met een rolstoelpatiënt.
Breng ze niet op gedachten hé. :-)
Er lezen hier wellicht scenaristen mee en die denken nu mss "dat we daaraan nog niets gedacht hebben. "
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

lord F. schreef:
Soapseut schreef:Inderdaad, ze moeten het niet te ver drijven. Ik zit er ook niet op te wachten dat Bob sollicitanten aan een spervuur van vragen onderwerpt over wat ze wel en niet willen doen met een rolstoelpatiënt.
Breng ze niet op gedachten hé. :-)
Er lezen hier wellicht scenaristen mee en die denken nu mss "dat we daaraan nog niets gedacht hebben. "
Die hebben daar aan gedacht... wedden dat we dat maandag te zien krijgen? :lol:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik snap ook niet waarom iedereen alles voor Luc doet terwijl diezelfde mensen hem voor zijn rolstoelperiode uitkotsten. Heel bizar. Het is nog altijd een onnoemelijk egoïstische man alleen lijkt iedereen hem dat nu te vergeven. Ik vraag me af of hij wel zo seniel is als dat hij doet overkomen. Ik bedoel, hij is toch niet achterlijk en zou dus moeten weten dat je niet zomaar ongevraagd in airbags mag knijpen. Dat Rosa hem bijna k.o. sloeg vind ik niet meer dan een normale reactie. Het was een reflex.

Luc wil altijd en eeuwig zijn zin doordrijven en dat is gewoon irritant. Iedereen moet op stijl en sprong voor hem draaien en als dat niet gebeurt dan schopt hij herrie en rijdt plankgas weg. Klein kind is het. :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Dat Bob maar een sekswerker afstuurt op Luc, wie weet blijft hij erin. Iedereen blij... :twisted:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Soapseut schreef:Dat Bob maar een sekswerker afstuurt op Luc, wie weet blijft hij erin. Iedereen blij... :twisted:
En toch vermoed ik dat Luc liever euh... "geholpen" wil worden door een sekswerkster :shhh: :whistle:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Captain Cuckoo schreef:
Soapseut schreef:Dat Bob maar een sekswerker afstuurt op Luc, wie weet blijft hij erin. Iedereen blij... :twisted:
En toch vermoed ik dat Luc liever euh... "geholpen" wil worden door een sekswerkster :shhh: :whistle:
:lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

nounake schreef:
Captain Cuckoo schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Ik denk niet dat Bob die nuance belangrijk vindt. We zullen zien... Maar ik denk dat Luc het zal mogen stellen met wat Bob vindt in de rosse buurt.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Kwast schreef:Ik snap ook niet waarom iedereen alles voor Luc doet terwijl diezelfde mensen hem voor zijn rolstoelperiode uitkotsten. Heel bizar. Het is nog altijd een onnoemelijk egoïstische man alleen lijkt iedereen hem dat nu te vergeven.
Ik ben er bijna zeker van dat dit gewoon typisch MENS is.
Waarmee ik wil zeggen als er iets ergs met iemand gebeurd vervalt men snel in medelijden en vergeet men al de rest.
Idem als er bijvoorbeeld iemand overleden is dan spreekt men alleen maar GOED zelfs wanneer de persoon in kwestie iemand was die véél slechts heeft gedaan in zijn of haar leven. Omdat het spreekwoord van dé mens zegt: over de dood niets dan goed.
En k geloof dat men dit ook onrechtstreeks zonder het zelf te beseffen ook toepast op mensen met een handicap.
De enige die dat niet helemaal vergeten lijkt met Luc is Lowie - enfin die indruk krijg ik toch - en ook na diens opmerkingen over vrouwen.

Verder vind ik het wel zeer goed dat men het onderwerp seks en handicap aanhaalt.
K weet nog dat dit net in opmars kwam toen ik een tijdje in een zorgcentrum voor mentaal gehandicapten werkte,
ook daar kwam dat onderwerp vaak aanbod, en dat is goed, want er is een tijd geweest dat het voor mensen met zowel een lichamelijke of geestelijke handicap het verboden was om seks te hebben (binnen instellingen) en dat vind ik dan ook weer niet juist. Verder begrijp ik dat mensen het raar vinden en er misschien niet willen over praten, vooral als het om je eigen familie gaat - zoals Lowie mooi toonde, maar het is zoals iemand in Thuis het zei (weet niet meer wie) seks is even noodzakelijk als eten en ademen.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Flower-Power schreef:
Kwast schreef:Ik snap ook niet waarom iedereen alles voor Luc doet terwijl diezelfde mensen hem voor zijn rolstoelperiode uitkotsten. Heel bizar. Het is nog altijd een onnoemelijk egoïstische man alleen lijkt iedereen hem dat nu te vergeven.
Niet akkoord!
Waarmee ik wil zeggen als er iets ergs met iemand gebeurd vervalt men snel in medelijden en vergeet men al de rest.
Ook niet akkoord, niemand is gebaat met medelijden. Medeleven daarentegen is af en toe wel positief, maar dat is een aanvoelen.
Idem als er bijvoorbeeld iemand overleden is dan spreekt men alleen maar GOED zelfs wanneer de persoon in kwestie iemand was die véél slechts heeft gedaan in zijn of haar leven. Omdat het spreekwoord van dé mens zegt: over de dood niets dan goed.
Ook niet akkoord, dat is een stom cliché, mijn gedacht.
En ik geloof dat men dit ook onrechtstreeks zonder het zelf te beseffen ook toepast op mensen met een handicap.
Ook niet akkoord
De enige die dat niet helemaal vergeten lijkt met Luc is Lowie - enfin die indruk krijg ik toch - en ook na diens opmerkingen over vrouwen.
Dat is ook nog maar heel recent dat Lowie zijn ogen weer (tijdelijk?) open zijn gegaan door zijn eigen ervaring met Chaira, deze keer.

Verder vind ik het wel zeer goed dat men het onderwerp seks en handicap aanhaalt.
Ik vind het om te kotsen zoals het er hier bij de haren bijgesleurd wordt door iemand met het asperge-syndroom dan nog wel!
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

ikke schreef:
Flower-Power schreef:
Niet akkoord!
Ook niet akkoord, niemand is gebaat met medelijden. Medeleven daarentegen is af en toe wel positief, maar dat is een aanvoelen.
En ik geloof dat men dit ook onrechtstreeks zonder het zelf te beseffen ook toepast op mensen met een handicap.
Ook niet akkoord
Dat is ook nog maar heel recent dat Lowie zijn ogen weer (tijdelijk?) open zijn gegaan door zijn eigen ervaring met Chaira, deze keer.

Ik vind het om te kotsen zoals het er hier bij de haren bijgesleurd wordt door iemand met het asperge-syndroom dan nog wel!
Ik heb er ook moeite mee. Iemand met een slecht karakter, is nog irritanter met een handicap. De remmingen van het fatsoen vallen dan helemaal weg... Ik vind het moeilijk om naar te kijken eerlijk gezegd. De manier waarop een Asperger-lijder het aanpakt is bovendien ronduit bizar (eerst eens polsen bij Tamara, of haar vriendinnen?????).
Neen, vreemd aangepakt... Mijn nekhaartjes gaan overeind staan als Bob in beeld komt nu.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Soapseut schreef:
ikke schreef:
Flower-Power schreef:
Niet akkoord!
Ook niet akkoord

Ik heb er ook moeite mee. Iemand met een slecht karakter, is nog irritanter met een handicap. De remmingen van het fatsoen vallen dan helemaal weg... Ik vind het moeilijk om naar te kijken eerlijk gezegd. De manier waarop een Asperger-lijder het aanpakt is bovendien ronduit bizar (eerst eens polsen bij Tamara, of haar vriendinnen?????).
Neen, vreemd aangepakt... Mijn nekhaartjes gaan overeind staan als Bob in beeld komt nu.
En als ik Luc zie begin mijn maag op te spelen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Volledig akkoord ! Ik zap als ze erover beginnen en dat ze Luc er gerust uitschrijven als er niks veranderen kan .
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

De acteur doet dat wel héél goed, want de persoonlijkheid van Luc komt er nog heel goed door. Luc is veranderd door zijn handicap, maar hij is nog altijd even onuitstaanbaar. Qua acteerprestatie kan het tellen, vind ik.
Moderator bericht:
Mark Willems heeft zijn eigen topic, je vindt het *hier*.
Dit is het topic van het personage Luc Bomans, gelieve ontopic te blijven.
Maar stel je eens voor dat Marieke hem het graf in rampetampt!! Dat kind houdt er iets aan over voor de rest van haar dagen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind dat het gepamper van Luc nu wel lang genoeg heeft geduurd. Hij roept en de natie draait. Hij knijpt Rosa in haar borst en vindt dat doodnormaal terwijl hij weet dat ze dat niet wil. Hij is niet opeens achterlijk geworden. Ik vind dat je best met iemand mee mag leven maar je kan het ook overdrijven.

Eigenlijk heeft Ikke het prima verwoord. :thumbup:

Trouwens, waarom moet Bob zo nodig een dame van lichte zeden inhuren? Dat kan de zorginstelling van Luc toch ook?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten