Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
Femke wil weg uit dat appartement,dat is nog te begrijpen maar om dan in de hoeve, ex Zus&Zo te gaan wonen?... Daar zijn toch ook een aantal dingen gebeurd.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Maar die hebben dan niks met Lukas te maken. Op hun appartement zal ze wellicht altijd (in gedachten) Lukas zien spelen.Caligula schreef:Femke wil weg uit dat appartement,dat is nog te begrijpen maar om dan in de hoeve, ex Zus&Zo te gaan wonen?... Daar zijn toch ook een aantal dingen gebeurd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Weet ik zo nog niet. Op de erf van de hoeve heeft Femke toch Peggy bijna gewurgd en in de dispatch was ze getuige hoe de heilige familie Peggy verdedigde.lord F. schreef:Maar die hebben dan niks met Lukas te maken. Op hun appartement zal ze wellicht altijd (in gedachten) Lukas zien spelen.Caligula schreef:Femke wil weg uit dat appartement,dat is nog te begrijpen maar om dan in de hoeve, ex Zus&Zo te gaan wonen?... Daar zijn toch ook een aantal dingen gebeurd.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Als ik Femke was, ik denk dat ik zou wegwillen uit dat dorp of misschien zelfs uit het land. Al die herinneringen. Mensen met wie ze nog steeds geconfronteerd wordt. Verschrikkelijk.
(Niet dat ik Femke wil zien verdwijnen uit de serie. Ik zie haar graag. Maar als het realiteit was en ik in haar schoenen stond, was ik weg.)
(Niet dat ik Femke wil zien verdwijnen uit de serie. Ik zie haar graag. Maar als het realiteit was en ik in haar schoenen stond, was ik weg.)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Confrontatie Rosa-Femke. Kil en koud zou ik zo zeggen.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Bovendien is in die hoeve het bedrijf Lucas Events gevestigd.Caligula schreef:Weet ik zo nog niet. Op de erf van de hoeve heeft Femke toch Peggy bijna gewurgd en in de dispatch was ze getuige hoe de heilige familie Peggy verdedigde.lord F. schreef:Maar die hebben dan niks met Lukas te maken. Op hun appartement zal ze wellicht altijd (in gedachten) Lukas zien spelen.Caligula schreef:Femke wil weg uit dat appartement,dat is nog te begrijpen maar om dan in de hoeve, ex Zus&Zo te gaan wonen?... Daar zijn toch ook een aantal dingen gebeurd.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel fijn van Femke dat ze inziet dat haar broer gelijk heeft ondanks al haar verdriet en frustratie en ze maakt het dan ook goed.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
Femke heeft het nog steeds zeer zwaar. Het feestje was goed bedoeld natuurlijk maar ze kan het nog niet.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 1
Absoluut. Ze hadden dat gezang en die kaarsjes er beter afgelaten, dat brengt gewoon enorm veel emoties naar boven.Caligula schreef:Femke heeft het nog steeds zeer zwaar. Het feestje was goed bedoeld natuurlijk maar ze kan het nog niet.
En als je de kaarsjes van je verjaardagstaart uitblaast mag je traditioneel een wens doen; maar zoals mijn opa die recent weduwnaar werd mij op nieuwjaar zei: "Wat ik nu wens, kan toch niemand mij geven"... Ik denk dat diezelfde gevoelens in Femke spelen: wat zij nu wenst is dat ze de klok kon terugdraaien en haar zoontje terughebben maar dat gaat nu eenmaal niet.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Goed om tezien dat Femke er zo stillekesaan weer bovenop komt.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
???tvx1 schreef:Maar allé, is die nu zo blind?![]()
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 929
- x 1488
Ik ben ergens ook wel geneigd om dat te denken, maar aan de andere kant denk ik dat haar onderbewustzijn niet nog een verlies aankan en ze daardoor ziende blind is.tvx1 schreef:Maar allé, is die nu zo blind?![]()
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Heu,waarvoor is Femke dan wel ziende blind?
0 x
Potentia Principatum