Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Poster rang 5
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Het is eigenlijk een ander personage geworden. Het zou wellicht minder interessant zijn voor de makers om hem ergens alleen te laten wegkwijnen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Toen hij nog een schurk was hoefde hij voor mij niet weg. Schurken moeten er zijn, zeker in een soap. Maar nu vind ik hem ergerlijk.
0 x
-
- Poster rang 2
- Kwast
- Poster rang 5
Echt wel. Alsof alle mindervalide mensen per definitie zielig zijn. Ik vind heel zijn gezwijmel rondom Rosa ronduit zielig. Geen andere man mag bij haar in de buurt komen. Hoe kansloos is dat? Zeker omdat hij weet dat het nooit iets zal worden met Rosa.Linne schreef:De akteur speelt dat goed alhoewel ik dat gepamper kotsbeu ben.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat is net zijn probleem, vermoed ik. Luc beseft niet dat hij geen kans maakt, ook al heeft iedereen (vooral Bob) rondom hem dat intussen al meer dan duidelijk gemaakt.Kwast schreef: Ik vind heel zijn gezwijmel rondom Rosa ronduit zielig. Geen andere man mag bij haar in de buurt komen. Hoe kansloos is dat? Zeker omdat hij weet dat het nooit iets zal worden met Rosa.
Wat ik dan weer jammer vind is dat de scenaristen Luc niet meer laten evolueren, het lijkt alsof hij voor eeuwig dat zielige zagende (deels hersenloze) ventje zal blijven dat om een kusje van Rosa smeekt. Als dat zo is, zou ik voorstellen dat ze Luc uit zijn lijden verlossen, want dat heeft de (goeie) acteur die Luc speelt helemaal niet verdiend.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dat is waar ! En dat ze dan Eddy ook maar elimineren ; die sukkelaar ( de acteur bedoel ik) heeft niets meer te doen ; hoelang gaat die nu nog voor niets tellen? Ik had er nooit echt sympathie voor maar nu begin ik hem zelfd te missen...
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Het personage Luc is nog slechts een schaduw van zijn oorspronkelijke versie, maar niettemin mag hij blijven om nog af en toe op bezoek te gaan bij Lowie of bij Rosa. Hij mag dus niet klagen. Eddy "treedt alleen nog op" in de begingeneriek.nounake schreef:Dat is waar ! En dat ze dan Eddy ook maar elimineren ; die sukkelaar ( de acteur bedoel ik) heeft niets meer te doen ; hoelang gaat die nu nog voor niets tellen? Ik had er nooit echt sympathie voor maar nu begin ik hem zelfd te missen...

0 x
-
- Poster rang 5
Luc begint toch op een andere manier een interessant personage te worden. Door zijn toestand legt iedereen er nu inderdaad eieren onder maar daardoor laten ze ook zijn obsessief gedrag tov Rosa toe.
Je begint als kijker hoe langer hoe minder "Ocharme dien duts" te denken bij zijn gedrag.
Je begint als kijker hoe langer hoe minder "Ocharme dien duts" te denken bij zijn gedrag.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik heb dat eigenlijk nooit gedacht.lord F. schreef: Je begint als kijker hoe langer hoe minder "Ocharme dien duts" te denken bij zijn gedrag.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
-
- x 435
Ik ook niet, integendeel, ik erger mij iedere dag meer aan de gehandicapte, karaktergestoorde Luc dan in 't begin van zijn recuperatie.satine schreef:Ik heb dat eigenlijk nooit gedacht.lord F. schreef: Je begint als kijker hoe langer hoe minder "Ocharme dien duts" te denken bij zijn gedrag.
,
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Om eerlijk te zijn moest ik ook serieus lachen, en ook met die scene waarin chiara hem nadeed. 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Zijn onverwachte move vond ik niet
, de reactie op zijn move daarentegen 

0 x
-
- Nog geen rang
Hilarisch fragment!
3 keer moeten terugspoelen.
Voor de duidelijkheid, ik heb het over Luc zijn losse handjes, en niet die vreselijke scene mer Ciara.
3 keer moeten terugspoelen.
Voor de duidelijkheid, ik heb het over Luc zijn losse handjes, en niet die vreselijke scene mer Ciara.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Luc houdt wel van een hand vol vlees. Was alleen niet echt snugger om het op deze manier aan te pakken.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß