Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
spirit-es schreef:Misschien is het hier al eerder vermeld, ik heb de 191 pagina's niet helemaal doorgenomen
191 pagina's... amai er blijkt veel niet te kloppen in thuis
Maar wat ik me al vaak heb afgevraagd: Sanitechniek en het kapsalon van Rosa...
Het kapsalon lijkt me op de plaats waar nu hun bureau is, maar zij hadden destijds ook een privé beneden en die lijkt in het niets verdwenen? Enkel nog tot een 'klein magazijntje' gereduceerd?
Het is nu wel heel lang geleden en die herinnering is toch vervaagd maar zat die deur naar de living niet in het verlengde van het kapsalon? Nu zit die deur opzij. En de trap naar boven was ook in hun privé en niet in het kapsalon? Of sla ik de bal langs alle kanten mis
Nee hoor. Je hebt je herinnering van het huis toen Rosa daar woonde correct. Nu, ik herinner me wel dat Mo later eens die trap "geboord" heeft die in de bureau uitkomt. Oorspronkelijk ging hij steeds langs de gang naar boven. Trouwens wat daarboven nu dienst doet als keuken/woonkamer was oorspronkelijk de kamer van Rosa. De kamer van Peggy hebben we niet meer te zien gekregen in het Sanitechniek tijdperk.
lord F. schreef:
spirit-es schreef:Het kapsalon lijkt me op de plaats waar nu hun bureau is, maar zij hadden destijds ook een privé beneden en die lijkt in het niets verdwenen? Enkel nog tot een 'klein magazijntje' gereduceerd?
Verbouwingen hé. En wie zegt dat dat een klein magazijntje is gezien we er nooit binnen geweest zijn?
We zijn wel degelijk binnen geweest in dat magazijntje. Er zijn daar door de jaren heren af en toe eens scênes geweest. En het is precies zo klein als spirit-es laat uitschijnen.
tvx1 schreef:Eens een plattegrond gemaakt van de verschillende situaties van dat huis van Sanitechniek:
Waar haalt gij dit allemaal vandaan? Een fotografisch geheugen??? In ieder geval petje af, hoor.
Inderdaad. Hoofdzakelijk fotografisch geheugen en hier en daar wat geverifieerd aan de hand van wat oude afleveringen die her en der te vinden zijn op internet alsook de middagafleveringen.
tvx1 schreef:Eens een plattegrond gemaakt van de verschillende situaties van dat huis van Sanitechniek:
Waar haalt gij dit allemaal vandaan? Een fotografisch geheugen??? In ieder geval petje af, hoor.
Inderdaad. Hoofdzakelijk fotografisch geheugen en hier en daar wat geverifieerd aan de hand van wat oude afleveringen die her en der te vinden zijn op internet alsook de middagafleveringen.
Op Google streetview heb ik destijds het huis van Frank & Simone eens opgezocht. Het is mij een raadsel hoe die op de bovenverdieping drie slaapkamers kunnen hebben en een badkamer. Iemand een plan?
Ik heb me al vaak afgevraagd waar al die 'slurfkes' blijven vandaan komen
Ze zijn al een hele tijd gestopt met brouwen en Eddy had 'enkele bakken' in zijn garage.
Die slurfkes vermenigvuldigen zichzelf zeker
De taxi's behoren tot de firma "Taxi Leo"
Op de autodeuren is reclame te zien voor Bed & breakfast "Zus & Zo" .....
En daar is geen contract noch verloning voor .... Kan me niet voorstellen dat je reclame voert voor een bedrijf die op een ander gaat voor klantenvervoer en dat je dat nog eens gratis doet als al je toiletwater moet betalen ...