Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Nickos »

Caligula schreef:Tja, tussen Eddy en Nancy-Peter-Femke gaat dat helemaal niet makkelijk zijn... Gaat nog wel een hele tijd aanslepen vrees ik.
Dat is volgens mij nog heel voorzichtig en luchtig uitgedrukt :D. Die relatie is toch voorgoed kapot nu, dat kan toch bijna niet anders.
0 x
Flower-Power
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Flower-Power »

Femke zal nu super boos zijn op Eddy en hem nooit kunnen vergeven.
Ze was nooit al een fan van hem, maar sinds ze met Peter is ging dat wat beter, tussen haar en Eddy.

En als dan ook nog gaat uitkomen dat Peter mede verantwoordelijk is voor de daden van Eddy,
dan denk ik dat Femke alleen gaat komen te staan.

En ook al heeft dit niets te maken met de huidige verhaallijn, toch vind ik het soms raar,
dat Femke nooit meer iets zegt over haar eerste verloren (dode) kind.
Want eigenlijk is Lucas haar tweede kind niet haar eerste, zoals men ons plots wil doen geloven,
en doen vergeten alsof het eerdere nooit gebeurd is....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat eerste dode kindje was ook al een zeer pijnlijke affaire voor haar, mss wil ze daar gewoon niet meer over praten.
Nu moeten we wel zeggen dat Peter-Femke en kindjes,tja dit is nummer twee. De vloek van Rosa?
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Ik voelde zo met haar mee gisteren. Ik voelde bijna hoe de grond onder haar voeten wegschoof. Kindje toch, wat een schok. Hopelijk komt dit niet tussen haar en haar moeder te staan.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Als ze weer bij haar positieven is zou ze toch eens nader moeten informeren bij Eddy. Ze weet toch hoe gek hij met dat kind was. Hij kan dan toch niet zomaar een aanslag op dat kind hebben gepleegd.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik was me al aan het afvragen of ze wel beseft dat Eddy Lucas natuurlijk niet dood wou.
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Fllower-Power schreef:n ook al heeft dit niets te maken met de huidige verhaallijn, toch vind ik het soms raar,
dat Femke nooit meer iets zegt over haar eerste verloren (dode) kind.
Want eigenlijk is Lucas haar tweede kind niet haar eerste, zoals men ons plots wil doen geloven,
en doen vergeten alsof het eerdere nooit gebeurd is....
Femke zat toch pas helemaal in het begin van de zwangerschap toen haar halfbroer "sabotage pleegde". Het is niet dat dat kind dood geboren was ofzo hé.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

nee dat gebeurde in het heel begin maar als ge dan de reacties ( nog altijd) van Jana ziet...of was dat veel later in de zwangerschap ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Jana was verder in haar zwangerschap, Jack had normaal gezien een goede kans gehad.
Maar door de CO-vergiftiging heeft hij het niet gehaald.

Dat Femke niet meer over dat eerste kindje praat vind ik niet zo abnormaal.
Het doet niet alleen pijn om er telkens aan herinnerd te worden, naar Peter toe ligt dit ook wel heel delicaat, gezien de omstandigheden toen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

slipstreamdrive schreef:emke zat toch pas helemaal in het begin van de zwangerschap toen haar halfbroer "sabotage pleegde". Het is niet dat dat kind dood geboren was ofzo hé.
Nee, maar het feit blijft wel.
Nu, de relatie Femke-Eddy,tja...Als Femke kan inzien dat het hier om een zeer tragische vergissing gaat,mss...lang niet zeker.
Dan nog het feit dat Eddy mss wel dacht dat hij van Peter een soort "vrijgeleide" had gekregen terwijl Peter hem wel uitdrukkelijk heeft gezegd van voorlopig niks te doen. Dat weet Femke ook nog niet.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
slipstreamdrive schreef:emke zat toch pas helemaal in het begin van de zwangerschap toen haar halfbroer "sabotage pleegde". Het is niet dat dat kind dood geboren was ofzo hé.
Nee, maar het feit blijft wel.
Nu, de relatie Femke-Eddy,tja...Als Femke kan inzien dat het hier om een zeer tragische vergissing gaat,mss...lang niet zeker.
Dan nog het feit dat Eddy mss wel dacht dat hij van Peter een soort "vrijgeleide" had gekregen terwijl Peter hem wel uitdrukkelijk heeft gezegd van voorlopig niks te doen. Dat weet Femke ook nog niet.
Ik denk dat hij daar zelfs niet aan gedacht heeft (aan vrijgeleides). Dat hij gewoon impulsief die remmen doorgesneden heeft zonder verder goed over de gevolgen na te denken, zo van "hupla, die treeze gaat nu wel een toontje lager zingen de volgende keer dat ze die camionette gebruikt".
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

lord F. schreef:
Ik denk dat hij daar zelfs niet aan gedacht heeft (aan vrijgeleides). Dat hij gewoon impulsief die remmen doorgesneden heeft zonder verder goed over de gevolgen na te denken, zo van "hupla, die treeze gaat nu wel een toontje lager zingen de volgende keer dat ze die camionette gebruikt".
Inderdaad : mensen als Eddy met hun beperkt intellect reageren op die manier. Dat zijn ook diegene, die bij betogingen en stakingen of relletjes enz. ook daadwerkelijk de boel afbreken. Eerst handelen en dan pas denken.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Femke heeft idd dikwijls geprobeerd om haar moeder van Eddy af te krijgen; het is haar nooit gelukt. En dan heeft ze toegegeven omdat ze zag dat Eddy Lucas zo graag zag en nu het resultaat ongewild of niet,dat blijft hetzelfde. Dat moet pijn doen.
0 x
Potentia Principatum
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

De hysterische uitval van Femke tegen Nancy. Die van niets wist en daar nu alleen zit met Britney.
Eddy jaren in 't gevang en haar geliefd kleinkindje dood, hallo Femke ?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Linne schreef:De hysterische uitval van Femke tegen Nancy. Die van niets wist en daar nu alleen zit met Britney.
Eddy jaren in 't gevang en haar geliefd kleinkindje dood, hallo Femke ?
Dat is een momentopname hé. Ik kan Femke hier best wel begrijpen. Ze vervloekt Eddy en ook haar moeder omdat ze al die jaren toch maar aan die primitieve bietekwiet bleef hangen. Femke is door het dolle heen en flapt er gewoon alles terug uit wat ze al jaren tegen Nancy gezegd heeft over Eddy. Even laten bezinken denk ik.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie