Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)

Bericht door lord F. »

Wel grappig om bij de aflevering van vanavond nog eens terug te denken aan een paar seizoenen geleden toen Waldek het huwelijk van Luc en Rosa kwam verstoren. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

x 2.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

x 3
Je kon zien aan Rosa dat haar droom in rook opging nu Waldek het goed probeert te maken bij Julia.
Het was ook doodnormaal dat Luc en Waldek en samen bij Rosa niet Matcht en hier begreep ik Luc.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind Luc nogal vervelend doen de laatste tijd. Hij beslist wie er in de kamer zit als hij bij Rosa is.
Ik weet niet precies wat zijn handicap inhoudt, maar ik vind hem nu een dreinerig klein kind.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het personage Luc steekt mij al lang tegen.
Hij was altijd al een egoïst en het is alleen maar erger geworden.

En iedereen die hij vroeger belogen, bedrogen en bestolen heeft springt nu voor hem.
De enige die ik hem tegen hem heb horen ingaan is Marianne, omdat die toen geen tijd had voor zijn flauwekul.
En dat werkte toen wonderwel.
Maar alle anderen dragen hem rond op een zijden kussentje.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En z'n broer heeft hem toch ook eens doen overtuigen om de scheidingspapieren te tekenen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jessie V. schreef:Ik vind Luc nogal vervelend doen de laatste tijd. Hij beslist wie er in de kamer zit als hij bij Rosa is.
Ik weet niet precies wat zijn handicap inhoudt, maar ik vind hem nu een dreinerig klein kind.
Ik ben hem ook kotsbeu !
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:
jessie V. schreef:Ik vind Luc nogal vervelend doen de laatste tijd. Hij beslist wie er in de kamer zit als hij bij Rosa is.
Ik ben hem ook kotsbeu !
Hem, maar ook die supersonische rolstoel en de abnormale adoratie door Lowie, Bob en de rest. Is iedereen al vergeten dat Luc zijn hudige toestand alleen aan zichzelf te "danken" heeft?
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

jaloerse bok :twisted: (luc bomans hé)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind het ook maar niets! Zo'n klein kind zeg...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Captain Cuckoo schreef:
nounake schreef:
Ik ben hem ook kotsbeu !
Hem, maar ook die supersonische rolstoel en de abnormale adoratie door Lowie, Bob en de rest. Is iedereen al vergeten dat Luc zijn hudige toestand alleen aan zichzelf te "danken" heeft?
In het Thuisdorp blijkbaar wel, hé? Hier zijn we dat helemaal niet vergeten.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad...
Dat blijft een heel apart gegeven, vind ik ook. Natuurlijk hebben bijna alle personages wel eens wat uitgehaald waardoor je eigenlijk niet altijd begrijpt waarom bepaalde mensen er nog mee om willen gaan, maar Luc spant op dat vlak toch wel echt de kroon.

Dat vond ik vanavond ook zo tekenend in de scène tussen Julia en Lowie, toen Julia zich als een hoopje ellende probeerde te verzekeren van het feit dat Lowie zorgt dat hij nooit op zijn vader zal gaan lijken, en Lowie hevig onder de indruk leek van de situatie. Natuurlijk is Luc niet alleen verantwoordelijk voor de staat waarin Julia momenteel verkeert, maar hij heeft er wel een heel groot aandeel in, en als Lowie dat nog niet ten volle besefte (of het tijdelijk vergeten was door de toestand van Luc), dan zou het op dat moment toch echt weer even flink binnen moeten komen zou je denken.

Ik ben echt benieuwd of ze daar ooit nog wat mee gaan doen, maar op dit moment ontbreekt dat besef schromelijk, en inderdaad bij zowat iedereen.

Alsof mensen ineens sympathiek gevonden moeten worden als ze gehandicapt raken... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Christel schreef: Alsof mensen ineens sympathiek gevonden moeten worden als ze gehandicapt raken... :-?
Ja, 't lijkt idd wel dat dit de boodschap is die we moeten slikken. :naughty:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Eerlijk gezegd mis ik de oude Luc wel. Ik bedoel, hij is nu zoals hij is en kan nooit meer worden zoals vroeger. En dat vind ik eerlijk gezegd spijtig.
0 x
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Nickos schreef:Eerlijk gezegd mis ik de oude Luc wel. Ik bedoel, hij is nu zoals hij is en kan nooit meer worden zoals vroeger. En dat vind ik eerlijk gezegd spijtig.
Ja dat vind ik ook. Ik had niet echt een probleem met "Luc de slechterik", elk dorp heeft er zo wel eentje, maar zoals hij nu is, hoeft het niet meer voor mij. Wat hij gedaan heeft met Leontien was op een haar na moord. En Lowieke vergeeft en vergeet omdat hij zelfmoord probeert te plegen en in een rolstoel belandt?? Trouwens, hij probeerde zelfmoord te plegen omdat hij zijn Withoeve en zijn geld kwijt was aan Peter, het is niet eens zeker of Lowieke hem zo veel kon schelen.

Dat Lowie hem niet compleet laat vallen, ok nog, maar er zo veel eieren onder leggen ... sorry... neen. Dat getuigt van geen respect ten op lichte van zijn moeder. En die scènes met Rosa en Bob enz... kotsbeu ben ik het onderhand. Hij mag "gaan". Er zijn er al zoveel mogen "gaan" en zijn tijd is nu ook gekomen.
0 x
Gesloten