Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
vdbemdsa schreef: wo 28 apr 2021, 10:36
Femke en Kobe
Dat was mij ook opgevallen. Hoe graag dat ik het perfecte imago van Peter en Femke (nog meer) aan diggelen wil zien, Kobe en Femke lijkt me heel raar...
Ik moest eigenlijk lachen om Kobe
Ik hoopte dat hij die foto met dat lelijke kader ging buiten gooien maar nee, hij ging er volledig voor, glazen en al.
(moet wel fijn zijn als acteur om zo'n scène te mogen spelen.)
Dat kostuum van Leo Bruin met dat rood hemd en daaronder zijn wit marcelleke. Had hij nu echt geen plastron kunnen aandoen ? Zo leek Leo op een pooier uit een film uit de jaren stillekens
Ik vond het ontzettend jammer dat Marianne (alweer) ten tonele werd gevoerd als het 'te mijden en te negeren oudje', maar ik moest wel lachen toen Karin zei dat Mariannes buren het wel zouden ruiken na een tijdje, moest blijken dat ze daar dood in haar appartement ligt.
apestaart schreef: za 01 mei 2021, 19:15
Het was ook geen gewone pils maar eerder Kasteelbier tenminste aan de vorm van het bierglas te zien, Kasteelbieren worden in deze glazen geschonken.
'k Kan mij niet voorstellen dat Kasteelbier de smaakpapillen stimuleert...