Robin Bomans (Kobe Debie)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Ik ben, zoals Luc Bomans zaliger het zou uitdrukken, een echte "stommekloot" als het op technologie en IT aankomt. Maar zelfs ik weet dat ik mijn toestellen moet synchroniseren met de cloud. Robin is op dat gebied heel wat slimmer dus hij zal waarschijnlijk en hopelijk (want het is tenslotte niet de onze maar wel de Thuislogica) wel de nodige voorzorgen genomen hebben.
0 x
-
frankeneddy1
- Poster rang 3

- x 121
- x 146
Ik ben wel eens benieuwd wat Robin weer gaat uitspoken. Met die crypto en de halsketting en juwelen van overgrootvader. Ziet er weer louche en heel geheimzinnig uit.
0 x
-
Anno_1995
- Nog geen rang
- x 71
- x 13
Ja, het belooft niet veel goeds...Waarschijnlijk wil hij eerst aan geld raken om dan in die crypto te kunnen investeren...
Ik vond het ook wel straf dat hij direct naar een andere auto vroeg. Hij heeft duidelijk alleen maar het verkeerde geleerd in dat centrum...
Ik vond het ook wel straf dat hij direct naar een andere auto vroeg. Hij heeft duidelijk alleen maar het verkeerde geleerd in dat centrum...
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- x 196
- x 35
Arme jongen. Ge zou voor minder weglopen als ge omringd wordt door zulke omhooggevallen snobs. Ze hebben het beste met hem voor, maar geen een van die twee advocaten zien dat ze hem met zo'n gedrag net afstoten.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Integendeel, Karin en Tom denken dat ze hem helpen, maar ik vrees voor hen dat hij wraak zal nemen en allebei gaan ze het zich achteraf nog berouwen...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Je kunt dat toch niet geloven. En dat moet dan doorgaan voor intellectuele mensen. Stompzinnige, niet te begrijpen houding van heel dat bendje omhooggevallen snobs! Je moet toch ernstig gestoord zijn om zo een jongen z'n leven te verkl...t...n!Level10 schreef: do 26 jun 2025, 20:58 Ze hebben het beste met hem voor, maar geen een van die twee advocaten zien dat ze hem met zo'n gedrag net afstoten.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Het is niet omdat je een masterdiploma hebt dat je ook geslaagd bent aan de universiteit van het leven
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Met al die toestanden werd er met geen woord gerept over het rapport van Robin, of heb ik dat gemist?
Kans lijkt groot dat het niet met flying colours is ?? En sowieso had hij het laatste examen geskipt, want Tom belde toen naar school en hij was niet opgedaagd.
Kans lijkt groot dat het niet met flying colours is ?? En sowieso had hij het laatste examen geskipt, want Tom belde toen naar school en hij was niet opgedaagd.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Geen A-attest en ook geen auto...
Benieuwd wat Tom nog meer als straf gaat bedenken nu
Benieuwd wat Tom nog meer als straf gaat bedenken nu
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
De vraag is of hij na die fratsen met Thérèse nog thuis wil wonen natuurlijk ??
Daarnaast is er door de politie een pv opgesteld over die inbraak bij Waldek, de naam van Robin zal daar natuurlijk ook in opduiken (hij zei al tegen Dieter dat hij het was) en dus is de kans groot dat het toch weer tot bij de jeugdrechter komt en daarna de jeugdinstelling wordt, tot zijn 18de.
Het is een verhaal dat ik het liefst snel beëindigd zou zien, al die miserie en ellende
Daarnaast is er door de politie een pv opgesteld over die inbraak bij Waldek, de naam van Robin zal daar natuurlijk ook in opduiken (hij zei al tegen Dieter dat hij het was) en dus is de kans groot dat het toch weer tot bij de jeugdrechter komt en daarna de jeugdinstelling wordt, tot zijn 18de.
Het is een verhaal dat ik het liefst snel beëindigd zou zien, al die miserie en ellende
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Nee. Volgens de wet vervalt je jeugdstrafblad op je 18e. Tenzij je daarvoor als volwassene berecht wordt, maar daarvoor moet je al meer uithalen dan een paar fratsen.
Feit is, hij heeft bruggen opgeblazen. Een mogelijkheid is dat hij naar het OCMW stapt voor een leefloon om verder te studeren en een kamer huurt bij Niels. Of bij Judith intrekt, of bij bompa Frank...maar met Tom zie ik dit niet meer goedkomen.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Daarvoor moet hij meerderjarig zijn, minderjarigen kunnen geen leefloon aanvragen.
Indien Judith Tom zou verlaten maar dat valt nog af te wachten.
Als dat huis niet onbewoonbaar wordt verklaard en indien ja, waar gaat Niels dan wonen?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hij wordt 30 augustus 18. En vermits in Thuis de vakanties niet meetellen, is hij volgend seizoen meerderjarig.apestaart schreef: za 28 jun 2025, 15:27 Daarvoor moet hij meerderjarig zijn, minderjarigen kunnen geen leefloon aanvragen.
Bron: https://nergensbeterdanthuis.fandom.com ... bin_BomansRobin werd gedurende de reeks geboren op 30 augustus 2010. Bij de recasts in 2019 en in 2024 werden kleine tijdsprongen gemaakt, waardoor het personage tegenwoordig geboren zou zijn in 2007.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494