Linne schreef: 
Gelukkig reikte Karin haar neus nog niet zo ver om te weten dat Peter de dag voor zijn huwelijk met Peggy, Femke zwanger maakte van lucaske ? Nota bene tijdens haar relatie met Tim

Dat aanhalen zou geen zin gehad hebben, het zou haar 'aanval' naar Tim toe helemaal onderuit gehaald hebben.
Want Tim had alle redenen om Femke en Peter NIET als bevoorrechte personen te behandelen.
Net omdat hij een relatie had met Femke toen ze zwanger werd en hij zeker wist dat het niet van hem was.
Dat was ook de reden voor hun relatiebreuk.
Tim had eigenlijk alle redenen om een eventuele betrokkenheid van Peter te onderzoeken, als je het zo bekijkt.
slipstreamdrive schreef: Eddy is een volwassen man die volledig verantwoordelijk is voor zijn eigen daden. Per slot van rekening heeft hij geen verstandelijke beperking ofzo en is hij volledig toerekeningsvatbaar.
Soms twijfel ik daar wel eens aan.
Als hij zijn Nancy niet had, dan was hij al veel eerder finaal in zijn ongeluk gelopen.
De keren dat het mis gaat, zijn de keren dat Nancy niet op de hoogte is van zijn plannen.
Ik vraag mij wel af hoe Eddy zal reageren.
Hij heeft net gehoord dat 'zijn Nanske' een relatie of iets in die aard heeft met Dieter.
Een politieman nota bene!
Heeft hij nog wel zin om 'naar huis' te komen nu hij dit gehoord heeft?
Nancy is hem ook al een hele tijd niet gaan bezoeken, de scheiding is een feit...
En misschien heeft Karin hem zo ver gekregen dat hij aanneemt dat Peter als 'medeschuldige' voor hem wel eens positief zou kunnen uitdraaien.
Dat ze hem helemaal vrij pleit, dat zou mij verwonderen.
Maar om nu dan te horen dat Karin in de rechtszaal Peter de moordenaar van zijn eigen kind noemt...
Gaat hij dit zo laten? Wat of wie heeft hij om naar terug te gaan?
Eddy ompraten om de zaak een bepaalde richting uit te laten gaan is 1 ding, maar Eddy is geen gevoelloos monster.
Ik ben benieuwd hoe hij hier op gaat reageren.
En of Karin dat dan opnieuw weet om te buigen.
Als hij reageert op haar uitspraak, dan zal ze hem dat niet in dank afnemen denk ik.
Maar de zitting zal wel onderbroken worden door wat er met Femke aan de hand is.
Hopelijk loopt dat goed af.
Karin of geen Karin.
(want dit is uiteindelijk haar topic)