Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Gui Tarstar

Bericht door smurfin »

Ik denk en hoop dat het niet om een bekend personage gaat en dat het een leraar van school is ofzo...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Zou me helemaal niet verwonderen dat wij kijkers, dit seizoen nog niet te weten komen wie gui tarstar is maar wel bij de start van het nieuwe seizoen : Guy, Tibo en misschien nog anderen zijn ook maar begonnen bij de start van een nieuw seizoen; dus ik blijf erbij : Gui Tarstar is iemand die ouder is dan Emma, maar ook niet stokoud, en voor een veertienjarige is 30 al stokoud :mrgreen: dus hij is iemand tussen 18 en ten hoogste 23 jaar om maar een getal te noemen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Vandaag deden ze toch hun best om Waldek verdacht te maken omdat die zo geheimzinnig deed met z'n VAIO. 8)
Ik veronderstel dat het toch een dwaalspoor was, want vrijdag zat Waldek immers nog in de bak en ik neem aan dat ze daar niet mogen chatten laat staan dat hij daar weg kon. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

lord F. schreef:Vandaag deden ze toch hun best om Waldek verdacht te maken omdat die zo geheimzinnig deed met z'n VAIO. 8)
Ik veronderstel dat het toch een dwaalspoor was, want vrijdag zat Waldek immers nog in de bak en ik neem aan dat ze daar niet mogen chatten laat staan dat hij daar weg kon. :)
Daar dacht ik ook. Verleden week is ze even weggeweest en Stan zou moeten liegen hebben voor haar maar toen zat Waldek vast dus...nee, ik denk niet dat hij het kan zijn.
0 x
Valda
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Valda »

Hij was naar het profiel aan het kijken bij wie iemand Gui Tarstar als vriend had. Dus ik veronderstel dat hij zelf niet Gui Tarstar was. Misschien was hij wel het profiel van Emma aan het bekijken uit wroeging...
0 x
tomorrow is another day...
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Het was de FB pag. van Emma en Waldek had zijn vinger op zijn eigen profielfoto op haar vriendenlijst. Ernaast zie je de profielfoto van Gui Tarstar.
Ik denk dat het eerder te maken heeft met dat hij wil volgen hoe het Emma en Stan vergaat, waar FB een indikatie van kan geven, want hij voelt zich nog steeds schuldig. Dat hij stiekem doet komt omdat iedereen om hem heen zegt dat ie moet stoppen met schuldig zijn en zeker met de kinderen lastig vallen, omdat het dat voor hen alleen maar erger maakt. Wat natuurlijk ook zo is.

Weer zo'n voorbeeld om te menen dat hij verdacht is wat zeer onlogisch is. Waldek voelt zich ernstig schuldig en zou de kinderen de waarheid willen vertellen, komt zelfs aan de deur met een kadootje voor Stan, waar Judith niets van moet weten. Maar aan de andere kant zou hij dan Emma op hem verliefd laten worden en niets zeggen als ze elkaar ontmoeten???? Hoe schizofreen kun je een karakter laten zijn in gedachten?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Amiche schreef:Hoe schizofreen kun je een karakter laten zijn in gedachten?
Dus ook menen dat de schuchtere Adil - die een brave werker is, en die zich niet omringt met louche types, maar met een scateboardertje optrekt en die steeds verliefd wordt op vrouwen die hem enkel als vriend, werknemer zien - verdenken als loverboy is daar een voorbeeld van.
Twee kenmerken van een loverboy: * sociaal vaardig (vlotte babbel) en * op jonge leeftijd al begonnen met criminele carrière (bron Wikipedia) - zien wij daar Adil in? En nee, zijn dagelijkse werk en avondwerk als d.j. laten een 'geheim' bestaan als LB niet toe, bovendien als je zo bewust kiest voor criminaliteit ben je geen arbeider, want daar kijk je dan op neer.
Tot slot nog: bedenk wie er allemaal de hele dag een laptop aan hebben staan om van 's morgens tot 's avonds klaar te staan om met Emma te chatten???? Dat is nog het meest onlogische - alle genoemde personen hier hebben dat in ieder geval niet.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Toon zit hele dagen aan de computer.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

Amiche schreef:
Amiche schreef:Hoe schizofreen kun je een karakter laten zijn in gedachten?
Dus ook menen dat de schuchtere Adil - die een brave werker is, en die zich niet omringt met louche types, maar met een scateboardertje optrekt en die steeds verliefd wordt op vrouwen die hem enkel als vriend, werknemer zien - verdenken als loverboy is daar een voorbeeld van.
Twee kenmerken van een loverboy: * sociaal vaardig (vlotte babbel) en * op jonge leeftijd al begonnen met criminele carrière (bron Wikipedia) - zien wij daar Adil in? En nee, zijn dagelijkse werk en avondwerk als d.j. laten een 'geheim' bestaan als LB niet toe, bovendien als je zo bewust kiest voor criminaliteit ben je geen arbeider, want daar kijk je dan op neer.
Tot slot nog: bedenk wie er allemaal de hele dag een laptop aan hebben staan om van 's morgens tot 's avonds klaar te staan om met Emma te chatten???? Dat is nog het meest onlogische - alle genoemde personen hier hebben dat in ieder geval niet.
Maar misschien is dat net de reden dat het Adil wel is? Hij heeft al twee keer een blauwtje gelopen bij Sam en Paulien. Misschien vond hij het makkelijker om contact te zoeken met iemand via internet omdat hij dan niet zo verlegen hoeft te zijn en minder risico loopt om meteen afgewezen te worden? Om te chatten hoef je trouwens niet achter een computer te zitten, het kan ook via een smartphone en die kan Gui Tarstar overal mee naartoe nemen. Je kan op facebook instellen dat je een notificatie krijgt als iemand je een bericht stuurt dus als Emma hem iets zou sturen weet hij het meteen en kan hij ook snel antwoorden.

Ik dacht eerst dat Gui Tarstar eigenlijk helemaal niet slecht was maar iemand die gewoon goed overeen kwam met Emma. Ik volgde thuis niet zo goed in de periode dat hij voor het eerst opdook (dat was trouwens net na de intrede van Toon en Adil als ik mij niet vergis) dus ik weet niet wat er toen gezegd werd. Sinds het voorval met het schouderbandje is mijn beeld van hem wel veranderd maar zo'n suggestieve scene kunnen we als kijker toch makkelijk fout interpreteren? We kunnen niet zeker zijn of er echt iets gebeurd is wat schadelijk kan zijn voor Emma (al zou er geen verhaal zijn als er helemaal niets zou gebeuren buiten wat chatgesprekken). Ik twijfel nog steeds of het wel over een loverboy of pedofiel gaat.

In ieder geval, als het Adil niet is hoop ik dat ze die jongen eens een grotere rol gaan geven.
0 x
Krn2303
Nog geen rang

Bericht door Krn2303 »

Voor mij is het overduidelijk Danny:
1. Hij was op de hoogte van Emma haar crush op Jens en weet dus ook dat hij haar aandacht kon trekken met de guitaar in zijn profiel. Hij wist dus ook dat ze haar goed voelt bij oudere jongens/mannen.
2. Hij is into fotografie en dus veel met de pc bezig en weet hoe iemand in de juiste pose te krijgen
3. Hij is agent en ze kent hem idd reeds, dus wekt wss bij Emma vertrouwen op en hij weet uit beroepservaring hoe hij dergelijke zaken moet aanpakken
4. Ineens werd zijn personage meer uitgediept en de reden daarvoor is nog steeds niet officieel duidelijk nu het met Paulien ook niet lijkt te lukken.
5. Het is een typische Thuis- verhaallijn. Spannend en wat suspens wekken, maar ze gaan er nooit te shockerend over en het blijft toch nog redelijk voorspelbaar uiteindelijk.
6. Volgens mij komt Stan of Paulien hier uiteindelijk op uit en raakt Emma vermist en moet Tim uiteindelijk zijn eigen partner nog overmeesteren en in de boeien slaan. Maar die ontknoping zal pas voor tweede maand v volgende seizoen ergens zijn. Nu zal het wel eindigen met een Vermiste Emma en het begin van een race tegen de klok.
0 x
Krn2303
Nog geen rang

Bericht door Krn2303 »

Adil zal wel een grotere rol krijgen eens het met Paulien in orde is :)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Krn2303 schreef:Voor mij is het overduidelijk Danny:
1. Hij was op de hoogte van Emma haar crush op Jens en weet dus ook dat hij haar aandacht kon trekken met de guitaar in zijn profiel. Hij wist dus ook dat ze haar goed voelt bij oudere jongens/mannen.
2. Hij is into fotografie en dus veel met de pc bezig en weet hoe iemand in de juiste pose te krijgen
3. Hij is agent en ze kent hem idd reeds, dus wekt wss bij Emma vertrouwen op en hij weet uit beroepservaring hoe hij dergelijke zaken moet aanpakken
4. Ineens werd zijn personage meer uitgediept en de reden daarvoor is nog steeds niet officieel duidelijk nu het met Paulien ook niet lijkt te lukken.
5. Het is een typische Thuis- verhaallijn. Spannend en wat suspens wekken, maar ze gaan er nooit te shockerend over en het blijft toch nog redelijk voorspelbaar uiteindelijk.
6. Volgens mij komt Stan of Paulien hier uiteindelijk op uit en raakt Emma vermist en moet Tim uiteindelijk zijn eigen partner nog overmeesteren en in de boeien slaan. Maar die ontknoping zal pas voor tweede maand v volgende seizoen ergens zijn. Nu zal het wel eindigen met een Vermiste Emma en het begin van een race tegen de klok.
Daar maak je zeker mooie argumenten, maar voor mij blijft de vraag toch of Emma verliefd zou kunnen worden op een man die haar vader kon zijn. In dit geval zou ik Toon, Adil of Lowie eerder als optie zien.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Amiche schreef: Tot slot nog: bedenk wie er allemaal de hele dag een laptop aan hebben staan om van 's morgens tot 's avonds klaar te staan om met Emma te chatten???? Dat is nog het meest onlogische - alle genoemde personen hier hebben dat in ieder geval niet.
Dat hoeft geen laptop te zijn, een smartphone kan ook.
0 x
Sanne
Izzy
Nog geen rang

Bericht door Izzy »

Krn2303 schreef:Adil zal wel een grotere rol krijgen eens het met Paulien in orde is :)
Ik vind die twee echt niet bij elkaar passen.
Laatst gewijzigd door Izzy op wo 21 mei 2014, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Lazylady schreef:
Krn2303 schreef:Voor mij is het overduidelijk Danny:
Daar maak je zeker mooie argumenten, maar voor mij blijft de vraag toch of Emma verliefd zou kunnen worden op een man die haar vader kon zijn. In dit geval zou ik Toon, Adil of Lowie eerder als optie zien.
Ik vind dat toch helemaal niet zo overduidelijk hoor.
1. Als hij zelf een oogje had op Emma, waarom heeft hij haar dan overtuigd om voor haar gevoelens voor Jens te gaan?
2. Dat weten we eigenlijk niet. Hij heeft dat beweerd tegen Paulien, maar dat kan evengoed een smoes geweest
zijn om met haar uit te kunnen gaan.
3. Zij kende hem helemaal niet. Zij heeft hem misschien eens gezien, ja, maar dat is niet hetzelfde. Ik betwijfel
zelfs dat ze momenteel zelfs al weet hoe hij heet. Alleszins niet genoeg om bij de eerste ontmoeting te reageren met: "Aah, dus jij bent Gui Tarstar? Ik ben blij dat je gekomen bent!"
4. Dat kan evengoed zijn om ons op het verkeerde been te zetten
5.& 6. Dat is van toepassing op een iedere "verdacht" personage, en is dus geen argument specifiek voor Danny.
0 x
Gesloten