Omdat het daar volgens de rekbare Thuistijd woensdagnamiddag wasmartha schreef: vr 12 jan 2024, 15:40 Waarom liep die gisteren (donderdag) rond in het ziekenhuis als jobstudente ?

Omdat het daar volgens de rekbare Thuistijd woensdagnamiddag wasmartha schreef: vr 12 jan 2024, 15:40 Waarom liep die gisteren (donderdag) rond in het ziekenhuis als jobstudente ?
heidiw, wat je hier stelt is eigenlijk helemaal juist.heidiw schreef: vr 12 jan 2024, 17:37
martha schreef: ↑vr 12 jan 2024, 15:40
Waarom liep die gisteren (donderdag) rond in het ziekenhuis als jobstudente ?
Omdat het daar volgens de rekbare Thuistijd woensdagnamiddag was
Mag een jobstudent niet op donderdag (of een andere dag) werken ???martha schreef: vr 12 jan 2024, 18:03 Waarom liep die gisteren (donderdag) rond in het ziekenhuis als jobstudente ?
Gaby koudweg gedumpt door Britney. Definitief?jeff schreef: vr 05 jan 2024, 03:13 Maar misschien ben ik voorbarig en heb ik me op glad ijs begeven met de "ontplooiing van de nieuwe relatie" van Britney en het "lot' van Gaby. Hopelijk de volgende weken meer duidelijkheid.
Als het toch zo zou zijn, dan kan ik moeilijk geloven of voorstellen dat Nancy en inderdaad ook Eddy dit stilzwijgend zouden laten passeren.
Dat was geen bericht van Abel aan Britt, maar iets dat hij in zijn profiel op Instagram heeft staan.
Dat is dan zeer naïef maar Britney is dan ook nog maar 17 jaar en heeft dus nog veel te leren.jeff schreef: za 17 feb 2024, 03:37 maar Britney ging er wel heel gemakkelijk van uit dat hij dezelfde gevoelens voor haar had als zij voor hem.