Emma Van Damme (Elise Roels)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Emma Van Damme (Elise Roels)

Bericht door k de vis »

één van mijn favoriete personages dit jaar, doet het echt goed op die leeftijd.... komt allemaal geloofwaardig over
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Zou Emma nu echt spoorloos blijven tot de finale?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik hoop van niet - wat een hel voor Judith en Tom - om van Stan maar te zwijgen. :(
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Emma met een "ontsnapping". Dat zat er wel een beetje aan te komen. Ze zal dan naar haar chatter gaan zeker?
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Waldek is de Waldek.Puur intuitie. Hij was op de begrafenis van Kurt. Rosa mag hem niet zien chatten. Maar Thuis geeft soms opzettelijk de verkeerde hinten.Zijn eeuwig ' ik begrijp oe ' is het. Begreep Luc ook, brak zogenaamd in met Freddy. Die is ook dood. Ongelukkige val na 'n woedeaanval van Luc die Waldek mede zo razend op Freddy kreeg. Nu Mayra laat hi
hij begaan met gepreek inplaats van het misbruik van de taxi's te doen stoppen.Alsof dat niet ernstig genoeg is. Maar hij
' begreep ' Mayra en bood zijn hulp aan in nood .Medeplichtig van dan af want nu was ze gerust.Hij begreep Jelena en daar kon ik van genieten maar die is intussen vermoord wat hem terug bij Rosa bracht.Tussendoor begreep hij ook iets te goed Kris bij Sanitechniek en weg bij Rosa moest. Nu begrijpt hij Stan met dat cadeau en volgens mij chat hij met Emma.
We gaan het rap zien.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik zie Waldek nu niet meteen het typische chattaaltje hanteren, ma soit...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Shit, nu hebben we toch die gast nog niet gezien zeker. Hij heeft in ieder geval al een auto en een rijbewijs (vermoedelijk dan toch),dus toch wel wat ouder. Was dat de auto van Geert die al zijn hout gekapt had?
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik dacht ook wel dat het in Geert zijn auto was dat ze zat.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, als dat zo is zit ze tenminste veilig denk ik. Maar dat het dan Emma's lief zou zijn is hard to believe!
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Als het Geerts auto was , zit ze niet bij haar nieuw 'vriendje' , want ik kan mij nu toch echt moeilijk voorstellen dat Emma zou vallen op Geert :-?

Die pizza zag er in ieder geval goed uit.
0 x
"You can call me Root"
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ikweetnix schreef:Als het Geerts auto was , zit ze niet bij haar nieuw 'vriendje' , want ik kan mij nu toch echt moeilijk voorstellen dat Emma zou vallen op Geert :-?

Die pizza zag er in ieder geval goed uit.
Volgens mij zou dat wel kunnen : een jong meisje valt toch soms ook op haar oudere leraar die vriendelijk is met haar ? En Geert is echt steeds heel lief en vaderlijk geweest , zeker zonder enige bijbedoelingen !
Maar in dat geval klopt heel dat systeem van die "chat" niet dacht ik .
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Volgens mij ligt het ook niet in Geert's aard om Emma onderdak te verlenen, en te voorzien van eten ( al is het dan pizza) zonder dat haar moeder op de hoogte is.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

ranske schreef:Waldek is de Waldek.Puur intuitie. Hij was op de begrafenis van Kurt. Rosa mag hem niet zien chatten. Nu begrijpt hij Stan met dat cadeau en volgens mij chat hij met Emma.
We gaan het rap zien.
Maar toen Waldek in voorhechtenis zat dan heeft Emma zitten chatten met Gui en met hem afgesproken (Judith is nog vroeger thuis gekomen en Stan was alleen thuis) dus volgens mij kan het Waldek niet zijn.
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Ik denk niet dat Geert en Waldek in staat zijn om Emma zover te krijgen dat ze zich uitkleedt voor haar webcam ;)

Zoals iemand al eerder suggereerde is het waarschijnlijk gewoon Danny, of anders een pedofiel die we nog niet kennen.
0 x
YouRockMyMind
x 435

Bericht door YouRockMyMind »

Ik denk zelf ook al een hele tijd dat het gewoon iemand is dat wij niet kennen... Al was hij wel op de hoogte dat Waldek verantwoordelijk was voor de dood van Kurt en dat is het enige dat me af en toe doet twijfelen en aanstuurt dat het iemand van de Thuiscast is.

En Geert... Eerst dacht ik ook dat hij dit Judith niet zou aandoen om Emma zomaar te laten verdwijnen. Maar misschien maakt dat van hem nog de grootste kansmaker want is het nu net niet van diegene waarvan je het minste verwacht?
0 x
Plaats reactie