Cois

Gesloten
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Cois

Bericht door manon »

evelien schreef:Over die dochters van Julia gesproken, ik zie die best wel graag spelen! In het begin vond ik die maar stom, maar nu vind ik het wel leuk om naar te zien :)
Volledig mee eens, in het begin had ik er ook de buik van vol, maar nu is het steeds leuker om ze te zien! :D En ze zijn ook al een stuk volwasener geworden! Maar best! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Ja ben het er ook mee eens. Dat zijn nog echte pubers he. Tijd dat die Jens uit z'n pijp komt, dat gaat nog meer ambiance geven peis ik. :wink:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Cois is toch ook soms wel een erg naïeve ziel. :)
hij heeft precies niet eens door dat Piet zich maar al te graag laat uitnodigen omdat hij z'n ex terug wil. :)

straks staat cois z'n bed nog af omdat hij compassie heeft dat ie in hun zetel moet slapen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Cois is toch ook soms wel een erg naïeve ziel. :)
hij heeft precies niet eens door dat Piet zich maar al te graag laat uitnodigen omdat hij z'n ex terug wil. :)

straks staat cois z'n bed nog af omdat hij compassie heeft dat ie in hun zetel moet slapen.
Nou, in eerste instantie was Cois inderdaad nogal naief bezig, maar ik heb toch het idee dat hij er inmiddels wel achter is dat hij Piet/Pierre het best zo ver mogelijk weg had gelaten. Ik vond hem nu niet bepaald gelukkig kijken toen Piet zei dat hij nooit bij Julia weg had moeten gaan, dus het kwartje is inmiddels ook gevallen bij Cois denk ik.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
linda
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door linda »

Uit Het Nieuwsblad
Swa uit 'Thuis' out met oude blessure

Steph Goossens, beter bekend als Swa uit Thuis , worstelt met een oude schouderblessure. De 42-jarige acteur viel eind 2008 van zijn fiets en onderging een operatie die niet het gewenste resultaat had. Een tweede ingreep was succesvol, maar de revalidatie duurt langer dan gepland. De makers van Thuis zijn nu genoodzaakt het verhaal van de soap aan te passen. Ze trekken de realiteit door naar het verhaal en laten Swa in de reeks van zijn fiets vallen. Door de blessure is ook de voorstelling Maurice van Steph Goossens in cultuurcentrum Asse geschrapt. In de voorstelling moest Steph met een stoel gooien en zich meermaals snel omkleden. (tdl)
0 x
Trotse mama van Torben, Tarja, Runa en Svea <3<3<3<3
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

lol, ze kunnen daar ook wel een stukje overreageren bij het gezin van Julia met Cois op kop. :)
Had die nu niet even kunnen nadenken dat een gescheiden vrouw niet direct staat te springen om nog eens te trouwen voor hij gans z'n toneeltje opvoerde. :roll:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

lord F. schreef:lol, ze kunnen daar ook wel een stukje overreageren bij het gezin van Julia met Cois op kop. :)
Had die nu niet even kunnen nadenken dat een gescheiden vrouw niet direct staat te springen om nog eens te trouwen voor hij gans z'n toneeltje opvoerde. :roll:
JA wel dat vind ik ook! Het is toch volkomen normaal dat sommige mensen niet (meer) willen trouwen, das gewoon een keuze! Vind het voor Cois ook wel een beetje zielig maar om de boel zo op te blazen, das ook weer heel veel te veel van het goede hoor! Hoop dat dat circus niet te lang stand gaat houden!! Heb er nu al genoeg van na 2 afleveringen! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

manon schreef:
lord F. schreef:lol, ze kunnen daar ook wel een stukje overreageren bij het gezin van Julia met Cois op kop. :)
JA wel dat vind ik ook! Het is toch volkomen normaal dat sommige mensen niet (meer) willen trouwen, das gewoon een keuze! Vind het voor Cois ook wel een beetje zielig maar om de boel zo op te blazen, das ook weer heel veel te veel van het goede hoor! Hoop dat dat circus niet te lang stand gaat houden!! Heb er nu al genoeg van na 2 afleveringen! :D
Daar sluit ik me helemaal bij aan!

Maar het zal de eerste teleurstelling bij Cois zijn zeker? :)
Hopelijk helpt dat zuipfestijn wat hij vanavond met Frank heeft gehouden hem wat kalmeren, zodat hij julia snel haar uitleg laat doen. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Christel schreef: Hopelijk helpt dat zuipfestijn wat hij vanavond met Frank heeft gehouden hem wat kalmeren, zodat hij julia snel haar uitleg laat doen. ;)

Een zielig ventje, die Cois. Altijd maar klagen, altijd maar zagen. Als hij niet ziek is, heeft hij het aan zijn rug of sukkelt hij met zijn kleine teen. Kleinzerig, ook wat zijn emoties betreft. En dat onnozel petje dat ie altijd opheeft... :roll:
0 x
Peggy (tegen Rosa)...

Bedankt mama, voor al uw steun. Maar vanaf nu heb ik ze niet meer nodig!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Volkomen mee eens. Cois is nogal onnozel bezig. En o jee, wat een teleurstelling. Toen je nog getrouwd moest zijn om samen te mogen wonen was het nee zeggen op een huwelijksaanzoek meteen het einde van een relatie. Maar als je al samenwoont is dat natuurlijk niet zo. Het is Cois zijn eigen schuld. Hij had eerst wel eens een beetje Julia's mening hierover kunnen peilen, voor hij zo uitpakte met zijn "verrassing". Belachelijk gedoe.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Julia en Cois hadden beter eerst eens dat "trouwen? ja of nee"-gesprek gehad (zelfde met "kinderen? ja of nee") Dan wisten ze allebei direct waar ze aan toe waren en waren toestanden als nu overbodig.
Zijn afgang aan dat kasteel was wel wat zielig, maar hij heeft het idd zelf gezocht.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Ik vind ook dat Cois vooraf al eens had moeten polsen bij Julia ofdat ze nog zou willen trouwen, vooraleer hij haar een aanzoek deed. Maar langs de andere kant heeft Cois aan Katrien en Paulien gevraagd ofdat ze het goed vonden dat hij hun moeder ten huwelijk vroeg, waarop de zusjes meteen zeiden dat hun moeder vast en zeker JA zou zeggen.
Cois verwachtte dus totaal niet dat ze NEE zou zeggen want normaal verwacht je toch dat dochters -na een scheiding - wel weten ofdat hun moeder nog een keer wil trouwen of niet(waarmee ik niet wil zeggen dat het allemaal de schuld is van Paulien en Katrien hoor ! ).
Ik begrijp het dus wel dat Cois erg down is nu, maar hij overdrijft inderdaad wel door er zo 'n groot spel van te maken !
Het is erg dat Paulien en Katrien Cois zo hard steunen, maar ik vind het ook erg voor Julia omdat zíj nu gestraft word omdat ze eerlijk geantwoord heeft op een vraag (het was niet zomaar "een vraag" maar ja.. ).
Laatst gewijzigd door *Ikke* op wo 04 feb 2009, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
deathkraft
Nog geen rang

Bericht door deathkraft »

*Ikke* schreef:gevraagt
:(

OT: GO MELKMANS!! Hij laat is niet op zen kop zitten!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Hoe flauw, eerst wil Julia niet trouwen en een week later ineens wel :shock:
De romantiek droop er echt van af: "voor mij hoeft het allemaal niet maar als het voor u zo belangrijk is vooruit dan maar".... :roll:

Tis nu wel te hopen dat we geen 3de keer op rij een trouw als seizoensafsluiter zullen te zien krijgen!! :o
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mieke schreef:Hoe flauw, eerst wil Julia niet trouwen en een week later ineens wel :shock:
De romantiek droop er echt van af: "voor mij hoeft het allemaal niet maar als het voor u zo belangrijk is vooruit dan maar".... :roll:

Tis nu wel te hopen dat we geen 3de keer op rij een trouw als seizoensafsluiter zullen te zien krijgen!! :o
I agree, Cois mokt en Julia geeft dan toch maar toe, amai, als dat iedere keer als ie niet meteen zijn gedacht krijgt zo zal gaan... goe bezig stommekes! :? :shock:
0 x
Gesloten