Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)

Bericht door satine »

Ik had echt niet de indruk dat hij het daar al die jaren moeilijk mee gehad heeft.
Hij was ook (bijna) 18 blijkbaar, toen het gebeurde. En op zich kan dat een heel klinische gebeurtenis zijn he, daar hoeft zelfs geen lichamelijk contact voor te zijn, als de (toekomstige) ouders dat niet willen.
Een bevruchting is (soms) snel gebeurd. :razz:

En natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening, het zou hier anders maar een saaie boel zijn, moesten we allemaal hetzelfde denken! ;)
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

satine schreef: En natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening, het zou hier anders maar een saaie boel zijn, moesten we allemaal hetzelfde denken! ;)
Helemaal mee eens!
En over Franky en Tibo, voor mij reageren ze allebei even fout, dat maakt het net interessant. :D
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Oke satine, daar heb je wel een punt. Ahja, het is ook maar fictie hé :lol:
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vind dat het Tibo's keuze is om contact te willen met zijn dochter en dat Franky daar eigenlijk niks in te zeggen heeft. Het was wel fout van Tibo om Jana zomaar bij hen thuis uit te nodigen voor het eten. En hij was idd opvallend vlug van gedacht veranderd.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

smurfin schreef:Ik vind dat het Tibo's keuze is om contact te willen met zijn dochter en dat Franky daar eigenlijk niks in te zeggen heeft. Het was wel fout van Tibo om Jana zomaar bij hen thuis uit te nodigen voor het eten. En hij was idd opvallend vlug van gedacht veranderd.
En als klap op de vuurpijl was het in Franky's appartement dat hij Jana uitnodigde om samen met haar eten klaar te maken!!! :boo:
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

Inderdaad wel zeer erg grof van Tibo. Hij begint steken te laten vallen. De sympathieke peer is hij niet meer helaas. Jammer eigentlijk. Ik vind Franky véél aangenamer momenteel 8)
0 x
La vie est dûre sans confiture!
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Dat zou ik nu ook niet zo durven zeggen. Ik vind ze momenteel allebei irritant kibbelende kindjes. :thumbdown:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond het echt niet kunnen dat Tibo Jana zo even vlugvlug via de telefoon afwimpelde.
Daar had hij toch wel even tijd voor kunnen vrij maken, om het haar dan op zijn minst persoonlijk te vertellen.
Dat uurtje zal de zaak dan ook niet maken!
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Dat vond ik ook vrij grof van hem. Hij had haar dat idd beter persoonlijk verteld. Ik vind het jammer dat we de reactie van Ellen op de laatste ontwikkelingen nog niet hebben gezien.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik heb een tijdje geleden al ergens geschreven : Tibo is aan het veranderen - misschien wordt hij wel de nieuwe slechterik ? Een homofiele vader/misdadiger hebben we nog niet gehad in Thuis :mrgreen:

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

eddy en nancy schreef:Ik heb een tijdje geleden al ergens geschreven : Tibo is aan het veranderen - misschien wordt hij wel de nieuwe slechterik ? Een homofiele vader/misdadiger hebben we nog niet gehad in Thuis :mrgreen:

Eddy
breng de scenarioschrijvers niet op ideeën :mrgreen: psychopaten hebben we nu wel genoeg gezien :crazy:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Zijn homo's op een andere manier misdadig dan hetero's dan? :mrgreen:
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

satine schreef:Zijn homo's op een andere manier misdadig dan hetero's dan? :mrgreen:
Ik denk dat er wel verschillen zijn ja. Ik denk dat een homo minder agresief is en minder snel zijn slachtoffer vermoord.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

willem criel schreef:
satine schreef:Zijn homo's op een andere manier misdadig dan hetero's dan? :mrgreen:
Ik denk dat er wel verschillen zijn ja. Ik denk dat een homo minder agresief is en minder snel zijn slachtoffer vermoord.
Zal wel! :naughty:
Laatst gewijzigd door Rieka op do 08 mar 2012, 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

eddy en nancy schreef:Ik heb een tijdje geleden al ergens geschreven : Tibo is aan het veranderen - misschien wordt hij wel de nieuwe slechterik ? Een homofiele vader/misdadiger hebben we nog niet gehad in Thuis :mrgreen:

Eddy
Ik heb Tibo altijd al een tikje egoïstisch gevonden, maar een misdadiger? Nee!
0 x
Gesloten