Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Matthi »

Afbeelding

Vandaag was het weer van hetzelfde. Er is iemand dood en dat doet haar niets ?

Ik denk als dit in het dagelijks leven zou gebeuren men toch even zou moeten slikken.

Zij zegt gewoon: we zitten nu wel met een dooie hé.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Ik denk dat Marianne andere dingen aan haar hoofd heeft. Peggy weet van Julia. Jenny heeft haar verraden. Tom is zijn zoon kwijt. En haar hotel is afgebrand. Op dit moment is het laatste wat haar zou interesseren de dood van Freddy.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Belangrijk is dat ze veel van die ellende aan zichzelf te danken heeft.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Belangrijk is dat ze veel van die ellende aan zichzelf te danken heeft.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens... Haar omgeving heeft het haar ook niet makkelijk gemaakt en ik vind het niet vreemd dat iemand bijvoorbeeld vecht voor haar (klein)kinderen.
Er zijn echter wel grenzen, en haar manier van reageren gaat de laatste tijd echt alle perken te buiten. Daarmee heeft ze het inderdaad vooral voor zichzelf verpest.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Deze Marianne en degene die met Geert trouwde zijn 2 totaal verschillende mensen! En dat gezucht en wenkbrauwtrekken van Geert zijn zo onzinnig. Hij is altijd een man met een bepaald rechtsgevoel en moraal geweest (te rechtlijnig naar mijn zin maar alla) en zo'n figuur zou dat allemaal niet pikken. Zuur, zuur, zuur... er zijn helemaal geen liefdevolle momenten meer tussen Marian en haar omgeving, dat maakt het juist zo ongeloofwaardig. Niemand is zo eendimensionaal. Zelfs haar uiterlijk weerspiegelt het tegenwoordig. De mond die naar beneden hangt en de ontevreden lijnen. Ik mis haar charme en zekere joie de vivre. Ook destijds niet mijn type, maar wel een mooi komplete rol.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik vindt dat de tijd is gekomen dat Marianne nu eens NIET weg komt met haar gedoe.
Die muist altijd overal tussen uit. Ik vindt dat dit eens moet stoppen :razz: :mrgreen:
Het zou wel leuk zijn eens een Marianne in de gevangenis te zien :mrgreen: ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ergens heb ik het idee dat daar nu naar toe gewerkt wordt! Het lijkt of Geert en Tom iets minder om haar pinkje gaan als vorig seizoen; ze is haar vriendin Jenny nu echt kwijt, Peggy krijgt de zaken met Tom beter voor elkaar en heeft diverse troeven achter de hand om Marianne mee te chanteren ....
Als ze wordt gepakt voor nalatigheid blijf ik het wel een superslecht scenario vinden, want die brand had niets te maken met het electra, tenminste als ze dat hadden willen uitbeelden is het niet goed gedaan. Dus mogelijk komt ze er toch nog goed vanaf omdat er alsnog een andere oorzaak wordt gevonden. Maar ze is dan wel door een diep dal gegaan en hopelijk trekt ze dan eindelijk weer bij en wordt weer menselijk. Ik hoop het zo, want ik vind het op zich nog steeds een boeiende rol en een geweldige actrice, die ik veel betere teksten gun!
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ganja schreef:Ik vindt dat de tijd is gekomen dat Marianne nu eens NIET weg komt met haar gedoe.
Die muist altijd overal tussen uit. Ik vindt dat dit eens moet stoppen :razz: :mrgreen:
Het zou wel leuk zijn eens een Marianne in de gevangenis te zien :mrgreen: ;)
Dat zou enorm onterecht zijn. Het is duidelijk dat het haar schuld niet is. De Raf heeft de brand wél aangestoken. Dat de brand veroorzaakt zou zijn door kortsluiting (en dus nalatigheid) is pure kwatsj.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Omega schreef:
Dat zou enorm onterecht zijn. Het is duidelijk dat het haar schuld niet is. De Raf heeft de brand wél aangestoken. Dat de brand veroorzaakt zou zijn door kortsluiting (en dus nalatigheid) is pure kwatsj.
Natuurlijk zou dat onterecht zijn. Maar een nachtje cel zou Marianne mss doen inzien dat ze niet altijd kan winnen.
En ja het is een super goede actrice :thumbup:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Amiche schreef:Als ze wordt gepakt voor nalatigheid blijf ik het wel een superslecht scenario vinden, want die brand had niets te maken met het electra, tenminste als ze dat hadden willen uitbeelden is het niet goed gedaan. Dus mogelijk komt ze er toch nog goed vanaf omdat er alsnog een andere oorzaak wordt gevonden. Maar ze is dan wel door een diep dal gegaan en hopelijk trekt ze dan eindelijk weer bij en wordt weer menselijk. Ik hoop het zo, want ik vind het op zich nog steeds een boeiende rol en een geweldige actrice, die ik veel betere teksten gun!
Daar sluit ik me helemaal bij aan en hoop dus gezellig met je mee... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Zou eigenlijk wel heel grappig zijn mocht marianne in de cel belanden voor een jaar ofzo :P
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
Amiche schreef:Als ze wordt gepakt voor nalatigheid blijf ik het wel een superslecht scenario vinden, want die brand had niets te maken met het electra, tenminste als ze dat hadden willen uitbeelden is het niet goed gedaan. Dus mogelijk komt ze er toch nog goed vanaf omdat er alsnog een andere oorzaak wordt gevonden. Maar ze is dan wel door een diep dal gegaan en hopelijk trekt ze dan eindelijk weer bij en wordt weer menselijk. Ik hoop het zo, want ik vind het op zich nog steeds een boeiende rol en een geweldige actrice, die ik veel betere teksten gun!
Daar sluit ik me helemaal bij aan en hoop dus gezellig met je mee... :)
Marianne...wordt weer menselijk?? :think: :crazy: :lolno: wishful thinking! :shock: Maar dat sluit niet uit dat ze wel een geweldige actrice blijft! :clap:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Matthi schreef:Zou eigenlijk wel heel grappig zijn mocht marianne in de cel belanden voor een jaar ofzo :P
En dat ze dat dan ook wel tonen, hoe ze reageert in de gevangenis. Kan hele leuke scènes opleveren
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

darling schreef:
Matthi schreef:Zou eigenlijk wel heel grappig zijn mocht marianne in de cel belanden voor een jaar ofzo :P
En dat ze dat dan ook wel tonen, hoe ze reageert in de gevangenis. Kan hele leuke scènes opleveren
Amai die arme cipiers... Nee, ik denk niet dat het ooit zover zal komen.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik geloof ook niet dat er echt gevangenis staat op dit soort nalatigheid. Een hele fikse boete vooral.
0 x
Plaats reactie