We hebben de klap die hem geveld heeft toch niet gezien? Alles wijst ernaar dat Kurt hem neergeslagen heeft, maar eigenlijk weten we dat zelfs niet zeker.Lazylady schreef:Ik wil niet zeggen dat het onrealistisch is; maar ik heb nog een veel zwaardere klap gehad dan Waldek en ik wist toch nog de naam van iedereen.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
0 x

- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
dat zei hij niet, hij zei 'Floeren Foefke'.Taliver67 schreef:"Floor en Foefke"
Hersenletsel kan wel verschillend zijn bij diverse mensen he...Lazylady schreef:Ik wil niet zeggen dat het onrealistisch is; maar ik heb nog een veel zwaardere klap gehad dan Waldek en ik wist toch nog de naam van iedereen.
En dat hersenletsel heeft Geert hem toch laten zien op die foto's?Taliver67 schreef: Maar dan moet hij toch erger letsel hebben als je de mensen uit je omgeving niet meer herkent.
Hij heeft aan 1 kant een bloeduitstorting gehad en dat bloed zit er nu nog.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

De klap an sich kan zijn meegevallen. Missch was hij heel vervelend terechtgekomen, b.v. met het hoofd tegen de auto of op een steen? En ja, de haematoma is de oorzaak van het geheugenverlies volgens de neuroloog.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
lord F.
- Poster rang 5

Een café in Gent ook.satine schreef:dat zei hij niet, hij zei 'Floeren Foefke'.Taliver67 schreef:"Floor en Foefke"

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ja met Waldek weet je niet altijd precies wat hij zegt
Ik had Floor en Foefke verstaan, en dacht dat het een antwoord was op Rosa's vraag hoe de zus en Zo heette... En 'k vond het nog zo grappig 
0 x
-
exsencon
- x 435
Een hematoom resorbeert wel in 3-4 weken, dus mogen we de oude poolse Waldek wel helemaal terug verwachten.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

He gelukkig!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Waldek gisterenavond
Eerst "tok tok tok" op die wel heel vintage haardroger en dan "Peggy in space" 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Waldek die Luc verdedigt?
Het is toch niet meer dan normaal dat ze de waarheid moeten kennen?
Het is toch niet meer dan normaal dat ze de waarheid moeten kennen?
0 x
-
exsencon
- x 435
Zou de Waldek toch iets over hebben gehouden van die tik op zijn hoofd of is het gewoon de invloed van lieve Rosa? 
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ik ergerde mij wel beetje aan het gedrag van Waldek. Ik begrijp wel dat hij inzit met Bram & Jana, maar hij is toch ook bevriend met Frank die nu wel zit weg te rotten in de gevangenis terwijl Luc gewoon vrij rond loopt. Die laatste trekt zich daar niks van aan. Zo te zien Waldek ook niet. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Idd; Waldek lijkt te zijn vergeten dat Frank en hij beste vrienden waren!Sans schreef:Ik ergerde mij wel beetje aan het gedrag van Waldek. Ik begrijp wel dat hij inzit met Bram & Jana, maar hij is toch ook bevriend met Frank die nu wel zit weg te rotten in de gevangenis terwijl Luc gewoon vrij rond loopt. Die laatste trekt zich daar niks van aan. Zo te zien Waldek ook niet.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik denk dat Waldeck probeert te voorkomen dat de boel volkomen uit de hand gaat lopen. Iedereen raakt steeds opgefokter. Franky is al helemaal doorgedraaid. Waldeck vreest waarschijnlijk dat er ongelukken gaan gebeuren.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Tja je kan het Franky moeilijk kwalijk nemen. Zijn vader zit in de gevangenis & Luc is iedereen rond zijn vinger aan het winden. Bovendien heeft hij ook nog is die brief van Leontien gelezen, die niet mals is voor zijn Nonkel Luc.
Wat Waldek betreft.. Je kan gelijk hebben maar ik had de indruk dat hij Franky precies niet geloofde. Of maar half. En hij had misschien ook is kunnen vragen aan Franky hoe het met Frank gesteld was..
Wat Waldek betreft.. Je kan gelijk hebben maar ik had de indruk dat hij Franky precies niet geloofde. Of maar half. En hij had misschien ook is kunnen vragen aan Franky hoe het met Frank gesteld was..
0 x