Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Poster rang 1
- x 15
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Leo was aan het bellen in de eerste minuten van de brand en Marianne vraagt later "Hoelang duurt het eer ze er zijn?"
0 x
- dylan
- Poster rang 1
een kamer staat in een paar minuten in brand maar femke en rafaël zijn nog niet verkoold op het einde van de aflevering
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Ja, dat vond ik ook wel vreemd. Na die knal zou je denken dat ze dood zijn, maar toen lieten ze nog zien dat ze leefde en dat zorgt nu al voor minder spanning.dylan schreef:een kamer staat in een paar minuten in brand maar femke en rafaël zijn nog niet verkoold op het einde van de aflevering
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Ganja
- Poster rang 3
Ik denk dat dit in real life niet zo snel gaat dat een lichaam is verkoold hoor.dylan schreef:een kamer staat in een paar minuten in brand maar femke en rafaël zijn nog niet verkoold op het einde van de aflevering
Als je weet hoe lang het duurt eer iemand volledig gecremeerd is.
Denk dat verkolen niet op enkele minuten kan. Wel dood natuurlijk door verstikking.
Dat zal wel de bedoeling zijn zekers dat we niet denken dat ze dood zijnMatthi schreef: Ja, dat vond ik ook wel vreemd. Na die knal zou je denken dat ze dood zijn, maar toen lieten ze nog zien dat ze leefde en dat zorgt nu al voor minder spanning.

Al mag van mij dien Rafael wel dood zijn hoor maar Femke niet

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het zal inderdaad de bedoeling zijn dat wij niet zeker weten of ze dood zijn.
Maar als een kamer zo verschrikkelijk brandt, en alle ramen springen eruit waar de vlammen dan ook nog eens uitslaan, dan is het toch vrij onwaarschijnlijk dat net dat ene plekje waar Femke en Rafaël zaten nog niet brandde. Ze zagen er allebei op het laatst nog wel heel erg "ongedeerd" uit...
Maar goed, ik hoop ook niet dat Femke dood is hoor, en het zal ook niet eenvoudig zijn om zoiets helemaal "kloppend" te filmen.

Maar als een kamer zo verschrikkelijk brandt, en alle ramen springen eruit waar de vlammen dan ook nog eens uitslaan, dan is het toch vrij onwaarschijnlijk dat net dat ene plekje waar Femke en Rafaël zaten nog niet brandde. Ze zagen er allebei op het laatst nog wel heel erg "ongedeerd" uit...
Maar goed, ik hoop ook niet dat Femke dood is hoor, en het zal ook niet eenvoudig zijn om zoiets helemaal "kloppend" te filmen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5
Ik denk dat de brandveiligheid in een hotel als Ter Smissen toch iets is dat niet echt klopt. Al lang geen inspectie meer gehad precies 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
Als Femke Bram en Franky naar buiten zag rennen, en riep "Héla mannekes, moogde gulder da wel?", dan had ze een halsketting aan. Wanneer ze binnenkwam bij Raf, was die halsketting weg...
0 x
-
- Nog geen rang
Femke zag er redelijk dood uit hoor, haar ogen waren gesloten. Rafael daarentegen was zeker nog levend.Matthi schreef:Ja, dat vond ik ook wel vreemd. Na die knal zou je denken dat ze dood zijn, maar toen lieten ze nog zien dat ze leefde en dat zorgt nu al voor minder spanning.dylan schreef:een kamer staat in een paar minuten in brand maar femke en rafaël zijn nog niet verkoold op het einde van de aflevering
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar 't is toch niet omdat je ogen dicht zijn, dat je ook dood bent?
0 x
-
- Nog geen rang
Dat klopt, maar het vergroot de kans hé, ze kan ook bewusteloos zijn enzo.satine schreef:Maar 't is toch niet omdat je ogen dicht zijn, dat je ook dood bent?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
wat volgens mij toch ook niet helemaal klopte:
Marianne vroeg aan Rosa of Sandrine ook niet boven lag. Rosa zegt van ja. En dan gaat Marianne naar Leo, vraagt of de brandweer bijna komt, want 'mijn zoon en kleinkind' zijn daar boven; Terwijl volgens mij toch niemand tegen Marianne gezegd had dat Tom ook naar boven was. Tenzij ik iets gemist heb
Marianne vroeg aan Rosa of Sandrine ook niet boven lag. Rosa zegt van ja. En dan gaat Marianne naar Leo, vraagt of de brandweer bijna komt, want 'mijn zoon en kleinkind' zijn daar boven; Terwijl volgens mij toch niemand tegen Marianne gezegd had dat Tom ook naar boven was. Tenzij ik iets gemist heb
0 x
-
- Nog geen rang
Jawel hoor, ze heeft hem naar boven zien gaan héDuimelijntje schreef:wat volgens mij toch ook niet helemaal klopte:
0 x
-
- Nog geen rang
Jawel hoor, ze heeft hem naar boven zien gaan héDuimelijntje schreef:wat volgens mij toch ook niet helemaal klopte:
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
ok dan heb ik dat waarschijnlijk gemistTuur schreef:Jawel hoor, ze heeft hem naar boven zien gaan héDuimelijntje schreef:wat volgens mij toch ook niet helemaal klopte:

0 x
-
- Nog geen rang
Iets dat me net is opgevallen: het is onmogelijk dat de envelop die Femke aan Rafaël gaf 200.000 euro bevatte. Je zou hier 400 briefjes van €500 voor nodig hebben, wat niet in de envelop past. De envelop moest dus wel een cheque bevatten, maw Rafaël had het geld nog niet aangezien de rekening van Peter was leeggeplunderd.
0 x