Het GROTE speculatie topic

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:ieder zijn mening maar ik blijf ook bij mijn mening:

indien de scenaristen nu ineens zouden beslissen dat Ann verliefd moet worden op de vader van haar vriendin, dan is dat volgens mij complete waanzin en totaal ongeloofwaardig!
Voor mij zou dat stomweg een herhaling zijn van iets wat we al voorgeschoteld kregen: Ann met een oudere man. :naughty: :boo:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

inderdaad Rieka!

en wat mij betreft mag deze denkpiste afgesloten worden wegens "weinig waarschijnlijk" ;)

we kunnen ons natuurlijk wel afvragen wat de papa van Mayra hier dan wel komt doen, dat lijkt me interessanter :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Wallanderjunior schreef: indien de scenaristen nu ineens zouden beslissen dat Ann verliefd moet worden op de vader van haar vriendin, dan is dat volgens mij complete waanzin en totaal ongeloofwaardig!
daar ben ik volledig mee akkoord.

ik heb alleen die plotse ommekeer altijd zo vreemd gevonden, maar zo zijn er nog meer.
ik denk dat de schrijvers soms niet meer weten welke verhaallijnen bepaalde personages vroeger gehad hebben. :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:
Wallanderjunior schreef: indien de scenaristen nu ineens zouden beslissen dat Ann verliefd moet worden op de vader van haar vriendin, dan is dat volgens mij complete waanzin en totaal ongeloofwaardig!
daar ben ik volledig mee akkoord.

ik heb alleen die plotse ommekeer altijd zo vreemd gevonden, maar zo zijn er nog meer.
ik denk dat de schrijvers soms niet meer weten welke verhaallijnen bepaalde personages vroeger gehad hebben. :mrgreen:
helemaal akkoord :lol: blijkbaar raken de scenarioschrijvers er de kluts bij kwijt
komen ze dan nooit op het forum om hun kennis op punt te zetten? :lol:
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

De ploeg van scenarioschrijvers is toch veranderd in de loop der jaren...... allee , dat had ik toch begrepen uit dat boek... en blijkbaar weten die van nu niet, wat die van vroeger geschreven hebben.......

we zullen ze eens een uitnodiging voor het forum moeten zenden, hè.... wie was dat nu weer die Bart en Luc, 2 van de scenarioschrijvers, kende???
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ann+ schreef:wie was dat nu weer die Bart en Luc, 2 van de scenarioschrijvers, kende???
dat was casey - maar blijkbaar kent die hen ook niet zooo geweldig goed, anders zou hij/zij zich rechtstreeks tot hen wenden, in plaats van hier te komen klagen, niet? :mrgreen:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ann+ schreef:De ploeg van scenarioschrijvers is toch veranderd in de loop der jaren...... allee , dat had ik toch begrepen uit dat boek... en blijkbaar weten die van nu niet, wat die van vroeger geschreven hebben.......
En de acteurs weten het ook niet meer wat ze vroeger speelden :roll: ?
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Waarom gaan we er hier al vanuit dat het Ann en David een koppel gaan worden? Ik begrijp dat dit een speculatieforum is maar tomaten gooien naar schrijvers voor iets dat ze eventueel zouden lijkt wat kort door de bocht.

Eerlijk gezegd denk ik nu niet dat de schrijvers zo'n flater zouden begaan.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Sandertje schreef:...maar tomaten gooien naar schrijvers voor iets dat ze eventueel zouden lijkt wat kort door de bocht.
Die :boo: krijgen ze preventief, omdat ze zouden nadenken vóór ze ons nog meer onnozelheden voorschotelen.
Ze mogen 't vanaf nu leuk maken en een ietsje geloofwaardiger. ;)
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik vind dat speculeren gewoon leuk, en het lezen van andere speculaties vaak nog leuker en grappig... maar er zo serieus op ingaan, of me ergeren aan de speculaties , dat doe ik niet...
0 x
eva verbist
Nog geen rang

Bericht door eva verbist »

jens die guy iets aandoet !
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Guy heeft dus geen klacht ingediend, en Jens vertrekt op reis...
wie speculeert er mee?

Naar waar gaat Jens?
Komt hij nog terug?

Ik denk niet dat hij naar Londen gaat, en uit de voorfilmpjes heb ik begrepen, dat hij echt ver weg gaat...
wordt het Amerika, of Kaapverdië, of nog ergens anders heen?

Ik zie hem dit seizoen niet meer terugkomen... maar volgend seizoen wel!

En wat denkt een ander hierover?
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ja, ik denk ook dat hij langere tijd wegblijft, ze legden precies echt de nadruk op zijn vertrek in het voorfilmpje van volgende week. Mss vertrekt hij dan toch voorgoed ? Uiteindelijk heeft hij toch geen familie meer in Thuis.
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

en als het aan Julia ligt, ook geen vrienden meer ( hij mag haar dochters niet meer zien, ze wil hem niet meer bij haar thuis zien)
tja.. 't zal afwachten zijn dus...
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Komaan, Julia kan haar dochters toch niet verbieden om met Jens om te gaan. Die zijn toch oud genoeg!
0 x
Gesloten