Leo Vertongen (Walter Moeremans)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
En hoe meer mensen het weten,hoe minder waarschijnlijk dat dit nog lang verborgen gaat blijven.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Neen, maar we kennen Leo nu ook wel een tijdje. Hij zal er hoogstwaarschijnlijk heel wat over brommen, maar of hij er echt iets tegen gaat tegen doen betwijfel ook. Net als in het geval van Mayra.ranske schreef:Dat beeld van Leo, griezelig.
Men kan van Leo zeggen wat men wil, hij kan koppig en doordrammend zijn maar behoort
hoe dan ook niet tot de clan die zich in hermetisch zwijgen rond Peggy zal opstellen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk ook niet dat Leo dit gaat rond bazuinen, maar hoe meer mensen er van weten, hoe meer kans dat het uiteindelijk toch allemaal 'openbaar' wordt.
En soms is Leo zo verontwaardigd over de gang van bepaalde zaken, dat iedereen zijn gedacht mag horen.
En soms is Leo zo verontwaardigd over de gang van bepaalde zaken, dat iedereen zijn gedacht mag horen.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 5
z'n mening over Peggy was anders wel duidelijk toen het enkel nog maar over kidnapping ging.satine schreef:Ik denk ook niet dat Leo dit gaat rond bazuinen, maar hoe meer mensen er van weten, hoe meer kans dat het uiteindelijk toch allemaal 'openbaar' wordt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ja, da's waar - maar een mening hebben over wat iemand doet, of alles gaan rond bazuinen zijn nog twee verschillende dingen.
Leo weet ook dat de rest van 'de clan' hem dat heeeeeel kwalijk zou nemen.
En ik denk ook dat Jenny hem genoeg onder de knoet houdt dat hij dit niet meteen gaat doen.
Maar het is wèl 1 iemand meer die 'het' weet.
Leo weet ook dat de rest van 'de clan' hem dat heeeeeel kwalijk zou nemen.
En ik denk ook dat Jenny hem genoeg onder de knoet houdt dat hij dit niet meteen gaat doen.
Maar het is wèl 1 iemand meer die 'het' weet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Leo zit in een moeilijk parket. Zijn geweten zegt waarschijnlijk dat hij zijn mond niet mag houden, maar als hij het wel tegen iemand zegt, is hij degene die Peggy de cel in stuurt en daardoor zal er in de familie ook wel wat gebeuren.
0 x
-
- Poster rang 4
tvx1, dat is waar ook, bij Mayra zwichtte hij.
Als hij Peggy doet hangen zijn de gevolgen van de clan niet te overzien en toch moet hij doorzetten.
Wishful thinking I know
Als hij Peggy doet hangen zijn de gevolgen van de clan niet te overzien en toch moet hij doorzetten.
Wishful thinking I know

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind dat Leo gelijk heeft maar hij mag de waarheid niet eens zeggen tegen Jenny
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5
Tja zeg, wie weet het nu nog niet behalve Peter-Femke?
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Leo laat zich wel overdonderen door Nancy.
Ik vrees voor de gevolgen van dit gedoe. Wordt hij uit de familie gesmeten? Het gezicht van Jenny voorspelt niet veel goeds.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik ben echt héél benieuwd hoe ze daar met z'n allen op zijn loslippigheid tegenover Nancy gaan reageren. Dat het hem niet in dank zal worden afgenomen, is inderdaad waarschijnlijk wel een ding dat zeker is...jessie V. schreef:Leo laat zich wel overdonderen door Nancy.Ik vrees voor de gevolgen van dit gedoe. Wordt hij uit de familie gesmeten? Het gezicht van Jenny voorspelt niet veel goeds.
Maar ik kan Leo wel begrijpen, ook dat Nancy eigenlijk niet eens zoveel moeite hoefde te doen om de waarheid te achterhalen. Lijkt me heel frustrerend om te zien dat Waldek zich 3 slagen in de rondte loopt te worstelen om alles gedaan te krijgen, dat Jenny zich een breuk werkt (op haar leeftijd dan nog), dat Rosa nog altijd in coma ligt, terwijl Peggy zich er gewoon onderuit probeert te liegen. Dat is nu al de 2e keer in korte tijd dat daar in de Zus&Zo alles met de mantel der liefde bedekt wordt, en dat degene die de zaak op stelten heeft gezet, mooi de dans ontspringt. Eerlijk is dat ook niet natuurlijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ikweetnix
- Poster rang 1
Mja dat Peggy liegt komt natuurlijk ook een beetje door Frank en Waldek enz.
Leo had volgens mij beter gezwegen, want ik weet niet of ze dit zo makkelijk gaan kunnen vergeven. Zeker niet als Peggy hierdoor naar de gevangenis moet ofz.
Leo had volgens mij beter gezwegen, want ik weet niet of ze dit zo makkelijk gaan kunnen vergeven. Zeker niet als Peggy hierdoor naar de gevangenis moet ofz.
0 x
"You can call me Root"
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Hoe is 't mogelijk dat een werkvrouw zo'n toon aanslaat tegen één van haar werkgevers ? Los van 't feit dat Leo zou zwijgen of niet en of hij gelijk had of niet ! Enkel al de toon waarop dat mens zich tegen hem richtte ....
0 x
-
- Poster rang 5
Leo is haar werkgever toch niet? Eerder een gepensioneerde die af en toe eens inspringt bij Taxi Leo.nounake schreef:Hoe is 't mogelijk dat een werkvrouw zo'n toon aanslaat tegen één van haar werkgevers ? Los van 't feit dat Leo zou zwijgen of niet en of hij gelijk had of niet ! Enkel al de toon waarop dat mens zich tegen hem richtte ....

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!