geef ik 30 euro voorMatthi schreef:Die mocht niet aan onze afbeeldingcollectie ontbreken:
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Voor een onscherpe foto? David Hamilton is al lang niet meer "in", hoor!Crackers schreef:geef ik 30 euro voorMatthi schreef:Die mocht niet aan onze afbeeldingcollectie ontbreken:
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
de goede oude tijdRieka schreef:Voor een onscherpe foto? David Hamilton is al lang niet meer "in", hoor!Crackers schreef:geef ik 30 euro voorMatthi schreef:Die mocht niet aan onze afbeeldingcollectie ontbreken:
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Een foto hoeft niet scherp te zijn. Je eigen fantasie daarentegen wel.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Haha, dat soort foto's waren toen ook wel alomtegenwoordig he, je zag ze echt overàl!Wallanderjunior schreef:de goede oude tijdRieka schreef: Voor een onscherpe foto? David Hamilton is al lang niet meer "in", hoor!
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Voor je eigen fantasie hoef je geen geld uit te gevenCrackers schreef:Een foto hoeft niet scherp te zijn. Je eigen fantasie daarentegen wel.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ik kan die foto gebruiken om mijn eigen fantasie aan te scherpen maar dit is niet echt on topic. On topic is wel: voor deze foto zou ik 30 euro geven en voor een gelijkaardige foto van Femke en Peter geef ik 30 cent.Cataclysm Child schreef:Voor je eigen fantasie hoef je geen geld uit te gevenCrackers schreef:Een foto hoeft niet scherp te zijn. Je eigen fantasie daarentegen wel.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Inderdaad!Cataclysm Child schreef:Voor je eigen fantasie hoef je geen geld uit te gevenCrackers schreef:Een foto hoeft niet scherp te zijn. Je eigen fantasie daarentegen wel.
0 x
-
Rieka
- x 435
On-topic???Crackers schreef:ik kan die foto gebruiken om mijn eigen fantasie aan te scherpen maar dit is niet echt on topic. On topic is wel: voor deze foto zou ik 30 euro geven en voor een gelijkaardige foto van Femke en Peter geef ik 30 cent.Cataclysm Child schreef:Voor je eigen fantasie hoef je geen geld uit te gevenCrackers schreef:Een foto hoeft niet scherp te zijn. Je eigen fantasie daarentegen wel.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Foto is idd niet scherp maar illustreert wel dat Femke en Raf niet enkel halfbroer - en zus zijn (mijn gedacht)
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
http://i832.photobucket.com/albums/zz24 ... eennhn.jpg
A.u.b. Crackers, je krijgt hem gratis van mij
En ik heb overlaatst eens een emoticon toegevoegd, die ga ik nu eens gebruiken.

A.u.b. Crackers, je krijgt hem gratis van mij
En ik heb overlaatst eens een emoticon toegevoegd, die ga ik nu eens gebruiken.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Ganja
- Poster rang 3

Ik beklaag Peter en heb wel wat medelijden met hem.
Sinds hij opnieuw met Femke is (na zijn vreemdgaan) heeft hij eigenlijk weinig aan haar. Want het enige wat die doet is zagen over haar zogenaamde half broer. En dat wordt hoe langer hoe erger. Het wordt tijd dat Peter eens uit zijn slof schiet. Denk dat andere mannen dat in zijn plaats al lang en breed hadden gedaan.
Sinds hij opnieuw met Femke is (na zijn vreemdgaan) heeft hij eigenlijk weinig aan haar. Want het enige wat die doet is zagen over haar zogenaamde half broer. En dat wordt hoe langer hoe erger. Het wordt tijd dat Peter eens uit zijn slof schiet. Denk dat andere mannen dat in zijn plaats al lang en breed hadden gedaan.
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Peter loopt er al 1 maand kwaad bij en ik begrijp zijn irritatie helemaal!! Femke laat zich weer doen, ze ging hem toch naar Spanje sturen? Daar wordt zelfs niks meer over gezegd!
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
-
Wallanderjunior
- x 435
als Peter slim is koopt hij Rafael een ticketje voor de boot van Sint Niklaas terug naar Spanje, zo krijgt RafaEl ook nog ruim de kans om de "heilige man" beter te leren kennen 
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Peter heeft groot gelijk dat hij het aftrapt, alhoewel ik vermoed dat hij snel met hangende pootjes zal terugkeren.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap