Rieka schreef:Christel schreef:Rieka schreef:Ook gemerkt dat Sam nogal een jaloerse blik in z'n ogen kreeg toen hij hoorde dat Dorien Jonas ging ophalen?
Het eerste haar in de boter bij Sam en Dorien zit eraan te komen!
Ik voel het aan mijn water

Ik denk dat jouw water gelijk heeft

Sam lijkt inderdaad niet echt blij te zijn met Jonas. Maar ook op andere verhalen van Dorien over dat ze het zo goed naar haar zin heeft op school, vind ik hem soms wat "jaloersig" reageren. Het zou heel goed kunnen dat dat nog voor problemen gaat zorgen tussen die 2.
Die andere keren heb ik het ook opgemerkt.
Raar dat Dorien dat niet in de gaten heeft dat haar ventje haar niet graag hoort enthousiast doen over haar mannelijke medestudenten.
Ja, wel dat vind ik ook maar raar, enfin het is wel al meerdere keren bewezen dat Dorien soms wat naïef kan zijn, alleen al door te trouwen met Sam!

En ik hoop eigenlijk dat het niet komt tot een haar in de boter want dat kan ik missen als tandpijn! Het zijn al, naar mijn mening, vervelende personages die al veel te veel aandacht hebben gekregen en krijgen, als er nu nog eens een ruzie komt door jaloezie, betekent dat nog meer aandacht voor hen. En als je het mij vraagt pas ik dan veel liever!!!
Laat ze maar gewoon rustig hun boeltje pakken en vertrekken!