Sam

Gesloten
maurice
Nog geen rang

Re: Sam

Bericht door maurice »

manon schreef:
satine schreef:
maurice schreef:
satine schreef:Peter tegen Sam: 'kan ik eens met je spreken?'
Sam: 'ja, kom maar mee naar de privé'

tja, dan moet ik toch altijd aan Matroesjka's denken hoor! :lol:
enne, privé is het zeker, dat vertrekje, er staat niet eens een deur in! :mrgreen:
Maar wel een grote vitrine! Vandaar uw associatie met de matroesjka's? :)
daar zeg je zoiets - nu nog palen in de F&F en het is compleet :lol:
Is ook een soort 'fitness' zeker e! :D
Die palen moeten ook wel gebruiksvriendelijk en toegankelijk zijn voor rolstoelpatienten hee! :D en de vitrine moet laag genoeg komen!!!! :mrgreen:
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ook gemerkt dat Sam nogal een jaloerse blik in z'n ogen kreeg toen hij hoorde dat Dorien Jonas ging ophalen?
Het eerste haar in de boter bij Sam en Dorien zit eraan te komen!
Ik voel het aan mijn water :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:Ook gemerkt dat Sam nogal een jaloerse blik in z'n ogen kreeg toen hij hoorde dat Dorien Jonas ging ophalen?
Ik denk dat jouw water gelijk heeft :mrgreen: Sam lijkt inderdaad niet echt blij te zijn met Jonas. Maar ook op andere verhalen van Dorien over dat ze het zo goed naar haar zin heeft op school, vind ik hem soms wat "jaloersig" reageren. Het zou heel goed kunnen dat dat nog voor problemen gaat zorgen tussen die 2.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:
Rieka schreef:Ook gemerkt dat Sam nogal een jaloerse blik in z'n ogen kreeg toen hij hoorde dat Dorien Jonas ging ophalen?
Ik denk dat jouw water gelijk heeft :mrgreen: Sam lijkt inderdaad niet echt blij te zijn met Jonas. Maar ook op andere verhalen van Dorien over dat ze het zo goed naar haar zin heeft op school, vind ik hem soms wat "jaloersig" reageren. Het zou heel goed kunnen dat dat nog voor problemen gaat zorgen tussen die 2.
Die andere keren heb ik het ook opgemerkt.
Raar dat Dorien dat niet in de gaten heeft dat haar ventje haar niet graag hoort enthousiast doen over haar mannelijke medestudenten.
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Rieka schreef:
Christel schreef:
Die andere keren heb ik het ook opgemerkt.
Raar dat Dorien dat niet in de gaten heeft dat haar ventje haar niet graag hoort enthousiast doen over haar mannelijke medestudenten.
Ja, wel dat vind ik ook maar raar, enfin het is wel al meerdere keren bewezen dat Dorien soms wat naïef kan zijn, alleen al door te trouwen met Sam! :D En ik hoop eigenlijk dat het niet komt tot een haar in de boter want dat kan ik missen als tandpijn! Het zijn al, naar mijn mening, vervelende personages die al veel te veel aandacht hebben gekregen en krijgen, als er nu nog eens een ruzie komt door jaloezie, betekent dat nog meer aandacht voor hen. En als je het mij vraagt pas ik dan veel liever!!! Laat ze maar gewoon rustig hun boeltje pakken en vertrekken!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik weet niet precies hoe lang Sam die Fit en Fun nou al runt, maar al die tijd heeft hij een groot gebrek aan personeel gehad. Niemand is daar gewoon in dienst, behalve Julia misschien. Iedereen die daar toevallig binnenkomt, wordt meteen aan het werk gezet omdat er eigenlijk weer niemand is. Hij moet zelf ook altijd andere dingen gaan doen.
Het is toch een vreemde zaak in Thuis, dat iedereen zo gemakkelijk weg blijft van zijn/haar werk. Om de meest onnozele reden bellen ze maar even op: Ik kom vandaag niet werken. Dat was bij Marie op het werk zo en dat is nog steeds.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

inderdaad, en wat is er eigenlijk geworden van de stoere trainer en masseur die zo slecht acteerde ?En hebben ze Daisy Theys ook versmoord in een Turks bad misschien ? Of blijven hangen aan de klimmuur ?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:inderdaad, en wat is er eigenlijk geworden van de stoere trainer en masseur die zo slecht acteerde ?En hebben ze Daisy Theys ook versmoord in een Turks bad misschien ? Of blijven hangen aan de klimmuur ?
Vooral de "verdwijning" van Daisy Thys is mij eigenlijk opgevallen, maar Bruce zien we inderdaad ook niet meer... :?
Ze gaan daar inderdaad maar vreemd om met personeel, ziekmeldingen en werktijden enzo... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amber
Nog geen rang

Bericht door Amber »

Ik denk dat Bruce en Daisy daar zogezegd nog wel werken, maar dat het gewoon niet meer in beeld komt.
Anders is het helemaal niet geloofwaardig met het personeel dat hij wel heeft dat dat daar kan blijven draaien.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

daffy duck schreef:inderdaad, en wat is er eigenlijk geworden van de stoere trainer en masseur die zo slecht acteerde ?En hebben ze Daisy Theys ook versmoord in een Turks bad misschien ? Of blijven hangen aan de klimmuur ?
Och arme, die klimmuur :mrgreen:

Heb Bruce soms nog eens in beeld gezien (beeld zonder klank), maar eigenlijk is dat nu ook al een hele tijd geleden.

Maar de cruciale vraag luidt ook hier opnieuw: missen we ze eigenlijk wel???
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Nee, natuurlijk niet. Ook of Sam z'n personeelsbeleid nu realistisch is of niet, heeft geen belang eigenlijk.
0 x
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

hij maakt eigenlijk tegenwoordig niet meer echt deel uit van het verhaal. het wordt tijd dat die vertrekt
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Bruce was de laatste keer te zien op de begrafenis van Sofie dacht ik.

Maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik ben aan het aftellen tot Sam en Dorien voorgoed verdwenen zijn :twisted: :mrgreen:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mieke schreef:Bruce was de laatste keer te zien op de begrafenis van Sofie dacht ik.

Maar eigenlijk kan het me niet schelen. Ik ben aan het aftellen tot Sam en Dorien voorgoed verdwenen zijn :twisted: :mrgreen:
Is dat de enige aftelsom die jij maakt?
Als ik jouw naam zie staan tel ik spontaan de dagen tot 1 april! :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

:o twordt wel geen aprilvisje hè :P
Eerder een paashaasje :mrgreen:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten