Marie Van Goethem (Patsy Van der Meeren)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Mieke
- Poster rang 4

- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
-
Mieke
- Poster rang 4

nee niet dat, gewoon "Thuis" kennende zal het wel gelogen zijn.
Ze doen de laatste tijd niet veel moeite om de verrassing er in te houden, bijna alles is te voorspellen.
En hoe ze Luc afschilderen als de grote boeman, ligt er té dik op en dus niet waar
Ze doen de laatste tijd niet veel moeite om de verrassing er in te houden, bijna alles is te voorspellen.
En hoe ze Luc afschilderen als de grote boeman, ligt er té dik op en dus niet waar
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
is het ooit anders geweest?Mieke schreef:nee niet dat, gewoon "Thuis" kennende zal het wel gelogen zijn.
maar Luc zou ik nog geen 5 minuten in mijn buurt verdragen denk ik, ik vind het een echte kwal - hij kan niet eens fatsoenlijk spreken.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
ja, maar die blauwe plekken dan ? Nu ja, dat had ze zelf ook kunnen doen (zie Tom De Hoog).satine schreef:Bewijzen dat je verkracht bent door de man waar je mee samenwoont is in 99% van de gevallen onbegonnen werk.
Kan dus wel begrijpen dat ze eerst een douche genomen heeft en dat een vaststelling door een dokter hier niet veel verschil maakt.
0 x
- alma
- Poster rang 1

en ik kan begrijpen dat je nadat je verkracht bent, meteen onder de douche wil gaan staansatine schreef:Bewijzen dat je verkracht bent door de man waar je mee samenwoont is in 99% van de gevallen onbegonnen werk.
Kan dus wel begrijpen dat ze eerst een douche genomen heeft en dat een vaststelling door een dokter hier niet veel verschil maakt.
da's een natuurlijke reactie denk ik...
hoeveel vrouwen gaan direct redeneren van "nee, ik moet meteen naar de politie lopen"?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Met Marie weet je maar nooit. Soms is ze slachtoffer, soms is ze de bitch.
En in haar omgang met mannen is het ook allemaal kommer en kwel. Eerst deelt ze een vriend met Eva, dan heeft ze een getrouwde man die vermoord wordt, vervolgens geeft er een vrij normale man heel veel om haar, maar die moet zij weer niet en met Luc is het ook niet veel beter.
En in haar omgang met mannen is het ook allemaal kommer en kwel. Eerst deelt ze een vriend met Eva, dan heeft ze een getrouwde man die vermoord wordt, vervolgens geeft er een vrij normale man heel veel om haar, maar die moet zij weer niet en met Luc is het ook niet veel beter.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
frank
- Poster rang 4

Slimmeke, ze wil de firma voor zich alleen hé.johan1969 schreef:Zich laten uitkopen ?satine schreef:heeft ze een andere keuze dan?johan1969 schreef:Als ze echt verkracht zou zijn door hem, zou ze toch niet meer met hem in t zelfde bureau willen zitten ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, ik vind dat eigenlijk wel leuk...Mieke schreef:En nu komen Leontien en Marie terug dichter bij mekaar, het kan toch zo schoon zijn hè
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
frank
- Poster rang 4

Maar we weten nog niet wat er allemaal achter zit hé.Christel schreef:Ja, ik vind dat eigenlijk wel leuk...Mieke schreef:En nu komen Leontien en Marie terug dichter bij mekaar, het kan toch zo schoon zijn hèIk heb het altijd wel een beetje jammer gevonden dat dat helemaal fout liep tussen hen. Als je de herhalingen ziet dan waren die voorheen toch behoorlijk close eigenlijk. Nu lijkt het me wel vreemd als ze weer van het ene op het andere moment terug "beste vriendinnen" zouden worden, maar een beetje vriendelijker tegen elkaar mag toch wel vind ik.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mwah, dat lijkt me niet...frank schreef:Maar we weten nog niet wat er allemaal achter zit hé.Christel schreef:Ja, ik vind dat eigenlijk wel leuk...Mieke schreef:En nu komen Leontien en Marie terug dichter bij mekaar, het kan toch zo schoon zijn hèIk heb het altijd wel een beetje jammer gevonden dat dat helemaal fout liep tussen hen. Als je de herhalingen ziet dan waren die voorheen toch behoorlijk close eigenlijk. Nu lijkt het me wel vreemd als ze weer van het ene op het andere moment terug "beste vriendinnen" zouden worden, maar een beetje vriendelijker tegen elkaar mag toch wel vind ik.
Voor t zelfde geld is het Marie die Lowietje ontvoerd heeft om Luc in een slecht daglicht te stellen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..