Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Prieeltje
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Prieeltje »

jamesbond schreef:Toen Olivia gisteren binnen kwam vertelde Jana dat ze 's morgens naar de les was geweest en dat ze de nota's kon overnemen.
't Is crocusvakantie. Helemaal geen les.
Krokusvakantie aan de unief?? Dat denk ik niet, ze zitten niet meer in het middelbaar he :lol: ! Zij zullen enkel lesvrije week na de examens hebben, maar dat is meestal nog een beetje voor de krokusvakantie.
0 x
Faith is to believe what you do not see, the reward of this faith is to see what you believe...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:Judith is nu al enkele maanden met Emma in Australië om te bekomen van de emoties. Vermoedelijk betaalt ze daar voor onderdak en levensonderhoud. Ondertussen blijft ze betalen voor een loft waarin haar zoon woont. Ook daar (weliswaar gedeeld met Tom) kosten van huur, nutsvoorzieningen, financiële lasten, kosten voor school en dagelijks leven van een schoolgaande jongeman. Dat alles financiert ze met euh… nihil inkomen.

Het zou mij benieuwen hoe zij dat klaar speelt. Alle andere kijkers van Thuis die ook rustig in Australië willen gaan bekomen van emoties zullen haar voor deze tips ongetwijfeld dankbaar zijn. :denk:
Tijdskrediet?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Prieeltje schreef: Krokusvakantie aan de unief?? Dat denk ik niet, ze zitten niet meer in het middelbaar he :lol: ! Zij zullen enkel lesvrije week na de examens hebben, maar dat is meestal nog een beetje voor de krokusvakantie.
Kan zijn, ben dan abuus, maar in mijne tijd bestond dat wel hoor. Slechts 1 examen gehad met nieuwjaar, de rest was allemaal voor juni en erdoor of gebuisd en geen vakken overdraagbaard :eek:
Ik heb ook niet gezegd at ze in het middelbaar zat. Ik begon immers met Unif !
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Prieeltje schreef:
jamesbond schreef:Toen Olivia gisteren binnen kwam vertelde Jana dat ze 's morgens naar de les was geweest en dat ze de nota's kon overnemen.
't Is crocusvakantie. Helemaal geen les.
Krokusvakantie aan de unief?? Dat denk ik niet, ze zitten niet meer in het middelbaar he :lol: ! Zij zullen enkel lesvrije week na de examens hebben, maar dat is meestal nog een beetje voor de krokusvakantie.
Soms liggen dan weer heel dicht bij elkaar. Dit jaar bijvoorbeeld, was de lesvrije week twee weken geleden.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

lord F. schreef:
Captain Cuckoo schreef:Judith is nu al enkele maanden met Emma in Australië om te bekomen van de emoties. Vermoedelijk betaalt ze daar voor onderdak en levensonderhoud. Ondertussen blijft ze betalen voor een loft waarin haar zoon woont. Ook daar (weliswaar gedeeld met Tom) kosten van huur, nutsvoorzieningen, financiële lasten, kosten voor school en dagelijks leven van een schoolgaande jongeman. Dat alles financiert ze met euh… nihil inkomen.

Het zou mij benieuwen hoe zij dat klaar speelt. Alle andere kijkers van Thuis die ook rustig in Australië willen gaan bekomen van emoties zullen haar voor deze tips ongetwijfeld dankbaar zijn. :denk:
Tijdskrediet?
Ik denk dat ze bij vrienden logeren, dus die kosten zullen waarschijnlijk meevallen.
0 x
Sanne
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik wist niet dat je met een tablet ook gewoon kunt telefoneren?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:Ik wist niet dat je met een tablet ook gewoon kunt telefoneren?
Gebruik je de app Line niet? :)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Gebruik je de app Line niet? :)
De wat?
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Dat toestel is een zogenaamde "Phablet", een kruising tussen een phone en een tablet. Tegelijk noch het één noch het ander. Wordt meestal gebruikt om op te vallen.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Captain Cuckoo schreef:
Dat toestel is een zogenaamde "Phablet", een kruising tussen een phone en een tablet. Tegelijk noch het één noch het ander. Wordt meestal gebruikt om op te vallen.
En dat lukt wonderwel. Nancy met dat ding aan haar oor is toch echt een belachelijk zicht. Dan ik gebruik toch liever mijn telefoon om te telefoneren. Ook veel gemakkelijker om overal mee te nemen.
0 x
spirit-es
Nog geen rang

Bericht door spirit-es »

Het is helemaal iets voor Nancy om zo'n kloeft aan haar oor te houden :D
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Tom en Peter kwamen uit het notariaat en stapten naar het midden van de dreef. Links op de achtergrond zag je het huis van Frank en Simonne, aan dezelfde kant van de straat. Volgens mij ligt het notariaat aan de overkant van het huis van Frank en Simonne.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Crackers schreef:Tom en Peter kwamen uit het notariaat en stapten naar het midden van de dreef. Links op de achtergrond zag je het huis van Frank en Simonne, aan dezelfde kant van de straat. Volgens mij ligt het notariaat aan de overkant van het huis van Frank en Simonne.
Neen, het advocatenkantoor (ex-notariaat) en het huis van Frank&Simonne liggen aan dezelfde kant. Het zijn bijna buren. Er staat nog één huis tussen. Ik ben daar zeker van. Ik ben er gisteren nog voorbij gereden. Trouwens thuismakers kunnen nu niet zomaar huizen verzetten.

https://www.google.be/maps/@50.871618,4 ... 3sS2FA!2e0
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Het voormalige Sanitechniek / Kapsalon Rosa is aan de overkant van de straat. ;)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:Het voormalige Sanitechniek / Kapsalon Rosa is aan de overkant van de straat. ;)
Alsook het huis van Marianne.
0 x
Plaats reactie