Dus Femke doet de moeite om de camionette/vuilnisbelt waar zowel Peggy als Rosa mee reden, uit te mesten, maar een ouwe CD in een versleten doosje laat ze zitten? Raar!flodderke schreef:Een zak vuil afgeven is nogal pesterig vind ik. Van de andere kant, als je een camionet verkoopt, zorg je er wel voor dat die proper is voor je hem overhandigt. Dus misschien heeft Femke wel gelijk.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik vond het klein van Femke - ondanks haar triomfantelijk lachje.flodderke schreef:Een zak vuil afgeven is nogal pesterig vind ik. Van de andere kant, als je een camionet verkoopt, zorg je er wel voor dat die proper is voor je hem overhandigt. Dus misschien heeft Femke wel gelijk.
Ben heel lang Femke-fan geweest maar nu ze de Peter-vlooien over krijgt, is dat wel een beetje minder.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Die lag blijkbaar onder de camionette. Wellicht zat die dus niet in dat doosje en is die per ongeluk uit de auto gevallen tijdens het opkuisen.Captain Cuckoo schreef:Dus Femke doet de moeite om de camionette/vuilnisbelt waar zowel Peggy als Rosa mee reden, uit te mesten, maar een ouwe CD in een versleten doosje laat ze zitten? Raar!flodderke schreef:Een zak vuil afgeven is nogal pesterig vind ik. Van de andere kant, als je een camionet verkoopt, zorg je er wel voor dat die proper is voor je hem overhandigt. Dus misschien heeft Femke wel gelijk.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
flodderke
- Poster rang 2

Peggy is toch in de camionette gaan zitten om de CD uit de CD-speler te halen ? Bij de botsing Eddy vloog hij onder de camionette. Dat is wat ik ervan begrepen heb.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dat was weer zo voorspelbaar. Vanaf het moment dat er geopperd werd dat Femke met de bestelwagen moest rijden. 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Voor hetzelfde geld is Femke gewoon uitgeweken voor fietser/tegenligger/overstekende kat... Ik denk zelfs dat ze weinig tot geen ervaring heeft met een camionette van dat formaat en het dus gewoon een accident door een (inschattings)fout zal zijn.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Wat heeft die Femke al allemaal moeten meemaken zeg!
maar dit spant nu toch wel de kroon! Hoe gaat ze dit ooit te boven komen?
Volgens mij gaat er ook nooit geen sprake meer zijn van een nieuwe baby.
Heel jammer vind ik dat allemaal. Want Peter, zij en hun Lucasje vond ik het schoonste om naartoe te kijken in heel Thuis.
Ik weet dat niet iedereen deze mening is toebedeeld, maar ik vond hen echt oprecht overkomen. Ik geloofde hun verhaal. Veel meer dan andere Thuiskoppels.
Nu ook weer in hun verdriet, enorm pakkend. Ik hoop echt, uit de grond van mijn hart, dat ze tenminste dit koppel laten bestaan. Zo niet, denk ik, af te haken.
Niet dat daar iemand van wakker zal liggen natuurlijk
Heel jammer vind ik dat allemaal. Want Peter, zij en hun Lucasje vond ik het schoonste om naartoe te kijken in heel Thuis.
Ik weet dat niet iedereen deze mening is toebedeeld, maar ik vond hen echt oprecht overkomen. Ik geloofde hun verhaal. Veel meer dan andere Thuiskoppels.
Nu ook weer in hun verdriet, enorm pakkend. Ik hoop echt, uit de grond van mijn hart, dat ze tenminste dit koppel laten bestaan. Zo niet, denk ik, af te haken.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Vraag is of het wel kan, als je er goed over nadenkt.fazou schreef:Wat heeft die Femke al allemaal moeten meemaken zeg!
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

-
fazou
- Nog geen rang
Waarom zou dit niet kunnen? Je hebt toch koppels die door zoiets mee te maken juist nog dichter naar elkaar toegroeien?
Als natuurlijk zou blijken dat Peter hier indirect wel iets mee te maken heeft, dan is het hek van de dam, vrees ik.
Als natuurlijk zou blijken dat Peter hier indirect wel iets mee te maken heeft, dan is het hek van de dam, vrees ik.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wel, het gerucht gaat hier dat Eddy er iets mee te maken heeft. Als dat klopt dan kan je je gaan afvragen waar Peter en Eddy het over gehad hebben op café.fazou schreef:Waarom zou dit niet kunnen? Je hebt toch koppels die door zoiets mee te maken juist nog dichter naar elkaar toegroeien?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Goh toen Peter binnenkwam zagen zijn ogen toch wel heel erg rood en na die schreeuw van Femke hadden we toch maar weinig verdere uitleg nodig. Femke zat toch ook te wenen voor iedereen binnenstormde maar hield zich dan weer sterker omdat iedereen zei dat het wel goed kwam.Lolplayer schreef:Er kon zelf bij Femke nog Peter een traantje vanaf
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Femke gaat zich weer aartsschuldig voelen natuurlijk (of er nu met die camionette geknoeid is of niet) en dat gaat wel blijven steken.
Ik herinner me Rosa's woorden bij haar bevalling: Dat kind is vervloekt,jullie zijn vervloekt! Wel...
Ik herinner me Rosa's woorden bij haar bevalling: Dat kind is vervloekt,jullie zijn vervloekt! Wel...
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Caligula, ik heb ook al aan die woorden zitten denken. zo zie je maar, dat quasi alles wat in een soap wordt gezegd ook effectief een bedoeling heeft... helaas.
0 x
-
Matthii
- Nog geen rang
Bij sommige mensen komen de tranen achteraf. En heb je de rode ogen van Peter gezien, en het geschreeuw van Femke gehoord.Lolplayer schreef:Er kon zelf bij Femke nog Peter een traantje vanaf
0 x