Toch wel, vind ik...ikke schreef: vr 17 apr 2020, 08:02 Luc en Karin met elkaar vergelijken, wat is me dat voor rare kronkel? Die hebben toch helemaal geen overeenkomsten?
Luc was iemand zonder scrupules die koste wat kost zijn persoonlijke, zakelijke en/of financiële zin wilde krijgen en die niet terugdeinste om daarvoor te liegen en bedriegen, zelfs tegenover de mensen waar hij - in feite - eigenlijk van zou (moeten) houden. Zie maar wat hij uitgehaald heeft met Leontien en Lowie...
Precies hetzelfde als Karin, dus, die inmiddels exact hetzelfde gedrag laat zien tegenover Tom en Robin.
En als het dan te laat is, en mensen hen uit beginnen kotsen omdat ze aan alle kanten door de mand gevallen zijn en niks of niemand meer over hebben, zijn ze "zielig" en geven ze (mondjesmaat) toe, gewoon omdat ze écht geen andere opties meer hebben.
Zo ver is Karin echter nog niet, volgens mij, dus Tom mag zeker wel uitkijken. Dat zou hij zelf ook moeten beseffen, want Karin steekt haar karakter - in tegenstelling tot Luc - niet echt onder stoelen of banken...