Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ikke schreef: vr 17 apr 2020, 08:02 Luc en Karin met elkaar vergelijken, wat is me dat voor rare kronkel? Die hebben toch helemaal geen overeenkomsten?
Toch wel, vind ik...
Luc was iemand zonder scrupules die koste wat kost zijn persoonlijke, zakelijke en/of financiële zin wilde krijgen en die niet terugdeinste om daarvoor te liegen en bedriegen, zelfs tegenover de mensen waar hij - in feite - eigenlijk van zou (moeten) houden. Zie maar wat hij uitgehaald heeft met Leontien en Lowie...

Precies hetzelfde als Karin, dus, die inmiddels exact hetzelfde gedrag laat zien tegenover Tom en Robin.

En als het dan te laat is, en mensen hen uit beginnen kotsen omdat ze aan alle kanten door de mand gevallen zijn en niks of niemand meer over hebben, zijn ze "zielig" en geven ze (mondjesmaat) toe, gewoon omdat ze écht geen andere opties meer hebben.

Zo ver is Karin echter nog niet, volgens mij, dus Tom mag zeker wel uitkijken. Dat zou hij zelf ook moeten beseffen, want Karin steekt haar karakter - in tegenstelling tot Luc - niet echt onder stoelen of banken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Waar is de brave Tom naartoe (Donald De Madder). De huidige Tom zou n verkrachter zijn ?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

was dat gisterenavond een hint van Tom toen hij vertelde dat hij in de surfclub een oogje had op Tania?? ;)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: wo 09 sep 2020, 17:38 was dat gisterenavond een hint van Tom toen hij vertelde dat hij in de surfclub een oogje had op Tania??
Denk het niet. Tania heeft vorig seizoen ook aan Tom verteld wat haar overkomen is en als hij dader zou zijn zou het toch net iets anders gereageerd hebben...
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: do 03 sep 2020, 11:20 Waar is de brave Tom naartoe (Donald De Madder). De huidige Tom zou n verkrachter zijn ?
Da’s wel enkel een vermoeden van Xander. Één dat dan nog op erg weinig gebaseerd is. En die brave Tom heeft hij nooit gekend.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Nu zijn nog steeds niet veel wijzer geworden. Tom zijn ontkenning was wel erg overtuigend, maar dan weigert hij een DNA-test...
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Niet erg slim van Tom om een DNA test te weigeren, zo maakt hij zichzelf verdacht en inderdaad Ann concludeert bijgevolg dat hij degelijk Tania heeft verkracht.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

apestaart schreef: ma 14 sep 2020, 22:54 Niet erg slim van Tom om een DNA test te weigeren, zo maakt hij zichzelf verdacht en inderdaad Ann concludeert bijgevolg dat hij degelijk Tania heeft verkracht.
Ik weet niet of dat met verstand te maken heeft?
't Feit dat Ann meteen besluit dat zijn weigering een bewijs van zijn schuld is, vind ik oerstom.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wat die test betreft zal Tom uiteindelijk wel bijdraaien. Hij is tamelijk overrompeld door An haar beschuldigingen. Vooral als hij onschuldig blijkt te zijn. Kan me er iets bij voorstellen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

ikke schreef: di 15 sep 2020, 10:31 't Feit dat Ann meteen besluit dat zijn weigering een bewijs van zijn schuld is, vind ik oerstom.
Helemaal naïef om tot die conclusie te komen als dokter!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik kan Tom ergens wel begrijpen.
Hoe Ann daar als een razende stond en hem van allerlei dingen beschuldigde... voor haar was het blijkbaar al duidelijk dat Tom de dader was.

Had ze hem wat rustiger benaderd en hem gewoon alles uitgelegd, dan had Tom misschien meteen toegestemd.
Ann zou haar broer toch beter moeten kennen na al die jaren.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

johan1969 schreef: do 03 sep 2020, 11:20 Waar is de brave Tom naartoe (Donald De Madder). De huidige Tom zou n verkrachter zijn ?
De Tom die Wim Stevens speelt is inderdaad een totaal andere man dan die dat gespeeld werd door Donald Madder. Geen verwijt naar de acteur toe, ik denk dat Wim Stevens sterkte acteerprestaties neer zet maar het is wel een andere rol geworden.

Tom als jonge man was een flierefluiter die jan en alleman rond zijn vinger kon draaien, zijn moeder op voorsprong. Daarmee kwam hij misschien wel een beetje te gemakkelijk weg met dingen die niet volledig correct waren.

Denk maar aan het feit dat hij nog een relatie had met zijn nicht (dochter van Carlos) waarbij niemand hem van zijn idee kon afbrengen. Maar zelfs dan ging hij, toch in beeld gebracht in thuis, altijd met respect om met vrouwen. Ik snap de reactie van Ann dus ook niet helemaal en zal het de schrijvers toch wel kwalijk nemen mochten ze Tom de effectieve dader maken (iets wat ik niet zie gebeuren).
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Sandertje schreef: wo 16 sep 2020, 10:08 Denk maar aan het feit dat hij nog een relatie had met zijn nicht (dochter van Carlos) waarbij niemand hem van zijn idee kon afbrengen. Maar zelfs dan ging hij, toch in beeld gebracht in thuis, altijd met respect om met vrouwen.
Ja maar, ik meende toch dat Tom en Sarah toen niet wisten dat ze familie waren. Charles had zijn gezin verlaten toen de kinderen nog heel klein waren en ik dacht dat die zelfs dachten dat hij dood was. Die twee kenden elkaar dus helemaal niet. Wanneer ze dan achter de waarheid kwamen hebben ze hun relatie uiteindelijk stopgezet.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Vond het wel raar dat hij uiteindelijk Frank in vertrouwen nam. In korte tijd zijn die blijkbaar elkaar toch gaan vertrouwen en is hier een goede relatie ontstaan. Benieuwd hoe hij het zal aanbrengen bij Peter en hoe die zal reageren. Misschien kan hij het gebruiken tijdens z'n strategie om Karen met de grond gelijk te maken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel triest dat de jeugdige Tom zo 'bezoedeld' wordt, Donald Madder draait zich om in zijn graf !
Moderator bericht:
Dit zijn de topics van de personages, niet van de acteurs.
Als je over Donald wil posten, dan verwijzen we je graag naar dit subforum:
viewforum.php?f=2

Feel free to start a new thread.

Dat het personage Tom in deze richting geëvolueerd is, heeft trouwens niets te maken met de acteur in kwestie, maar alles met de scenarioschrijvers.
Ook acteurs doen wat van hogerhand van hen verwacht wordt, net als wij. ;)
0 x
Plaats reactie