Ontspanningsoefeningen moeten niet bestudeerd worden, die moeten uitgevoerd worden en hebben meestal wel effect. Femke zal dat goed doen, zeker weten!flodderke schreef:Waarschijnlijk zal Femke de ontspanningsoefeningne in detail bestuderen en perfect willen uitvoeren, zodat ze er nog meer stress van krijgt.
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
ikke
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Ik zie het niet als tegenstrijdigCaptain Cuckoo schreef: Het lijkt dat Femke zo hard veranderd is omdat het plots en zo snel gebeurt. IRL is zoiets een geleidelijke evolutie, in een serie is dat doen wat in het script staat.
Femke is gewoon iemand die zich gedraagt volgens de macht(geld) dat ze heeft. Is ze machteloos dan speelt ze het slachtoffertje en de sukkel en vanaf dat ze een beetje macht en het zich kan permitteren gaat ze de arrogante toer op.
Die arrogantie heeft ze trouwens al gedurende heel de reeks gehad. Dus ik blijf het een geloofwaardig personage vinden.
Femke is zich ook altijd bewust geweest dat ze deel uitmaakte van de lage sociale klasse en haar strijd hiermee is ook een consequente verhaallijn geweest doorheen al de seizoenen. Daarom dat haar gedrag zo bepaald wordt door geld. Omdat zij nu eenmaal veel waarde hecht aan geld.
Dat net zij dan eindigt bij de eveneens arrogante geldwolf peter is niet zo verbazend.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ja, nu ge het zegt, van bij 't begin als ze 't "niet aanbevolen" vriendinnetje was van Sophie, had ze al zo'n airtje van :" hier ben ik and so what " . De uitleg van Lolplayer is volgens mij heel goed gezien .
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

De drang (soms bijna een obsessie) om hogerop te geraken is bij haar bijna een doel op zich. Een verhouding met Peter, veel ups en nog méér downs, maakt daar deel van uit. Een soms bijna minachtende houding naar haar moeder eveneens. Geloofwaardiger dan sommige andere personages!Lolplayer schreef:Ik zie het niet als tegenstrijdigCaptain Cuckoo schreef: Het lijkt dat Femke zo hard veranderd is omdat het plots en zo snel gebeurt. IRL is zoiets een geleidelijke evolutie, in een serie is dat doen wat in het script staat.
Femke is gewoon iemand die zich gedraagt volgens de macht(geld) dat ze heeft. Is ze machteloos dan speelt ze het slachtoffertje en de sukkel en vanaf dat ze een beetje macht en het zich kan permitteren gaat ze de arrogante toer op.
Die arrogantie heeft ze trouwens al gedurende heel de reeks gehad. Dus ik blijf het een geloofwaardig personage vinden.
Femke is zich ook altijd bewust geweest dat ze deel uitmaakte van de lage sociale klasse en haar strijd hiermee is ook een consequente verhaallijn geweest doorheen al de seizoenen. Daarom dat haar gedrag zo bepaald wordt door geld. Omdat zij nu eenmaal veel waarde hecht aan geld.
Dat net zij dan eindigt bij de eveneens arrogante geldwolf peter is niet zo verbazend.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik hoop dat de ontspanningsoefeningen en het minder stress proberen te hebben, uiteindelijk resultaat gaan bieden, en zullen leiden tot een tweede kindje...
Moderator bericht:
Deel van het bericht verwijderd. Gelieve geen spoilers/speculaties te plaatsen bij de personages a.u.b. ...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Mss is Femke wel zwanger als ze gaan trouwen? Allé scenaristen een efforke, toch niet zo moeilijk...
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Hier zijn de topics van DE PERSONAGES.
Niet van de scenario-schrijvers, de kapsters, de kleedsters, de acteurs, de actrices, de....
Gelieve hiermee rekening te houden.
Offtopic berichten worden vanaf nu verwijderd.
Niet van de scenario-schrijvers, de kapsters, de kleedsters, de acteurs, de actrices, de....
Gelieve hiermee rekening te houden.
Offtopic berichten worden vanaf nu verwijderd.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5

Ok, ik neem daar akte van. Maar het is wel zo dat Femke in een stress situatie verkeerd. Ze wil presteren als bedrijfleidster van LEV en volwaardige partner zijn van Peter EN hem ook nog een tweede kindje schenken, wat ze eigelijk ook wel zou willen, vandaar haar frustratie omdat het tot hiertoe niet lukt. En dat is natuurlijk heel begrijpelijk want met al die stres, niet zo gemakkelijk als toen de man van je leven daar efkes kwam binnenwaaien en alles juist op zijn plaats zat (enfin,bij manier van spreken hé).
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Blijft de vraag of het over de huidige man van haar leven gaat, dan wel over de vorigeCaligula schreef:Ok, ik neem daar akte van. Maar het is wel zo dat Femke in een stress situatie verkeerd. Ze wil presteren als bedrijfleidster van LEV en volwaardige partner zijn van Peter EN hem ook nog een tweede kindje schenken, wat ze eigelijk ook wel zou willen, vandaar haar frustratie omdat het tot hiertoe niet lukt. En dat is natuurlijk heel begrijpelijk want met al die stres, niet zo gemakkelijk als toen de man van je leven daar efkes kwam binnenwaaien en alles juist op zijn plaats zat (enfin,bij manier van spreken hé).
0 x
-
tvx1
- x 435
En dan schijnen beiden nog vergeten te zijn dat ze al voor hun derde zwangerschap aan 't proberen zijn. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, dat is idd zo. Maar daar wil ik het nu even niet over hebben. Het grappige in deze episode was dat Nancy kwam aandraven met haar trouwjurk (betaald door Femke) en dan de bedenkelijke blik van Femke. Ik denk wel dat Femke iets anders in het oog heeft. Nanske toch, goed bedoeld maar altijd een beetje verkeerd. Nu, is het nog een maand voor de trouw, dus wordt het toch wel stilekkes tijd hé(als het er uberhaupt van komt).tvx1 schreef:En dan schijnen beiden nog vergeten te zijn dat ze al voor hun derde zwangerschap aan 't proberen zijn.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Even gekopieerd uit het Femke-topic:
En volgens de traditie brengt dat ongeluk.
Een simpele oplossing: ze zegt Nancy dat ze het heel erg apprecieert, maar dat ze de jurk niet kan dragen omdat de aanstaande bruidegom die nu al gezien heeft.ikke schreef:In haar plaats zou ik kijken of ik er iets kan mee aanvangen(veranderen)... Dat zou een uitstekende manier zijn om haar goedbedoelende moeder te "zeggen" dat ze bedankt is, maar dat het model van de jurk helemaal niet bij haar past.jessie V. schreef:Het is nogal een familie. Ben benieuwd wat Femke met die trouwjurk gaat doen.
Ze kan er bijvoorbeeld de wieg van de toekomstige tweede baby mee laten bekleden.
0 x
-
ikke
- x 435
Nee, dat is veel te simpel en dat had ze trouwens meteen moeten doen.satine schreef:Even gekopieerd uit het Femke-topic:
Een simpele oplossing: ze zegt Nancy dat ze het heel erg apprecieert, maar dat ze de jurk niet kan dragen omdat de aanstaande bruidegom die nu al gezien heeft.ikke schreef:In haar plaats zou ik kijken of ik er iets kan mee aanvangen(veranderen)... Dat zou een uitstekende manier zijn om haar goedbedoelende moeder te "zeggen" dat ze bedankt is, maar dat het model van de jurk helemaal niet bij haar past.jessie V. schreef:Het is nogal een familie. Ben benieuwd wat Femke met die trouwjurk gaat doen.
Ze kan er bijvoorbeeld de wieg van de toekomstige tweede baby mee laten bekleden.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,Thuis en trouwen ik weet het niet hoor. We hebben er al een paar meegemaakt...
0 x
Potentia Principatum
-
flodderke
- Poster rang 2

Er is ergens zo een programma op de TV, waarbij bruidsklederen van moeders die al heel erg uit de mode zijn, vermaakt en aangepast worden aan de dochter. Iedereen in tranen !
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Een zak vuil afgeven is nogal pesterig vind ik. Van de andere kant, als je een camionet verkoopt, zorg je er wel voor dat die proper is voor je hem overhandigt. Dus misschien heeft Femke wel gelijk.
0 x