Dat is heel eenvoudig te verklaren. Ze hebben haar namelijk te extreem veranderd en nu is ze ineens verwaand en blaast enorm hoog van de toren tegenover haar enige personeelslid. Ze zou beter wat dankbaarder zijn voor de functies die ze nu mag bekleden dankzij haar Peterke.martha schreef:Weet je wat ik zo grappig vind aan heel bovenstaande discussie die toch al wat pagina's meegaat : er is ooit één tijd geweest dat bijna iedereen zich ergerde aan Femke met haar immens schuldgevoel, iedere avond de mantra opdreunend "het spijt mij" en dat er gevraagd werd om Femke eindelijk van dat imago van sloor, boetedoenend personage te verlossen. En nu het zo is, nu Femke eindelijk volwassen, verstandig en stevig op haar benen staat is het ook weer niet goed
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Haha, daar heb je een punt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Bij mijn weten heeft in Thuis geen ander personage meegemaakt wat Femke allemaal op hare boterham gekregen heeft. Ze heeft nu wel stilaan een relatief bezadigd leventje verdiend (zo lang Peter zich nog koest houdt) 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Eens vergelijken met Eva Verbist, en in tegenstelling tot, had die haar boterham niet grotendeels zelf besmeerdCaptain Cuckoo schreef:Bij mijn weten heeft in Thuis geen ander personage meegemaakt wat Femke allemaal op hare boterham gekregen heeft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wel Femke ook niet hé,ze heeft idd genoeg op haar boterham gekregen en het er ook niet altijd zelf opgelegd. En over Eva Verbist zijn er ook nog wel een paar puntjes die ze zelf op haar boterham gelegd heeft. Maar goed,dat zijn oude koeien.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Femke is een zelfbewuste vrouw geworden. Een goede zakenvrouw, een goed moeder, een leuke partner... kortom, allemaal bijna te mooi om waar te zijn, maar we "leven" mee met de soap, dus..ik leef op hoop dat Femke Peter op tijd en stond in toom zal weten te houden. Want dat(Peter dus) is momenteel haar grootste obstakel en ze heeft het zelf nog niet in de mot... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dit!!tvx1 schreef:Dat is heel eenvoudig te verklaren. Ze hebben haar namelijk te extreem veranderd en nu is ze ineens verwaand en blaast enorm hoog van de toren tegenover haar enige personeelslid. Ze zou beter wat dankbaarder zijn voor de functies die ze nu mag bekleden dankzij haar Peterke.martha schreef:Weet je wat ik zo grappig vind aan heel bovenstaande discussie die toch al wat pagina's meegaat : er is ooit één tijd geweest dat bijna iedereen zich ergerde aan Femke met haar immens schuldgevoel, iedere avond de mantra opdreunend "het spijt mij" en dat er gevraagd werd om Femke eindelijk van dat imago van sloor, boetedoenend personage te verlossen. En nu het zo is, nu Femke eindelijk volwassen, verstandig en stevig op haar benen staat is het ook weer niet goed
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
^ Inderdaad!
Ik heb Femke altijd een ok personage gevonden, maar nu blaast ze inderdaad nogal hoog van haar toren.
En wat ze nu is en heeft, heeft ze inderdaad aan Peter te danken die haar de taxi's en LEV gewoon op haar schoot gelegd heeft.
Ze houdt nu 'de zaak recht' maar hoe moeilijk kan het zijn om een workshop te organiseren?
Als je er eentje gedaan hebt, dan weet je hoe het moet.
En Julia doet de rest. Al de rest, terwijl Femke haar werkgebied uitbreidt door bij 1 (één) supermarkt haar spulletjes te mogen introduceren.
En verder is ze 'mede-baas' van een taximaatschappij met anderhalve chauffeur...
Geen enkele reden dus om op andere mensen neer te kijken.
Maar ze heeft wel een nieuwe jas - na jaren die knalrode te hebben gedragen, heeft ze eindelijk een andere.
Mooie, aubergine-kleurige jas.
Zou dat zijn om te laten zien hoe het haar voor de wind gaat?
Ik heb Femke altijd een ok personage gevonden, maar nu blaast ze inderdaad nogal hoog van haar toren.
En wat ze nu is en heeft, heeft ze inderdaad aan Peter te danken die haar de taxi's en LEV gewoon op haar schoot gelegd heeft.
Ze houdt nu 'de zaak recht' maar hoe moeilijk kan het zijn om een workshop te organiseren?
Als je er eentje gedaan hebt, dan weet je hoe het moet.
En Julia doet de rest. Al de rest, terwijl Femke haar werkgebied uitbreidt door bij 1 (één) supermarkt haar spulletjes te mogen introduceren.
En verder is ze 'mede-baas' van een taximaatschappij met anderhalve chauffeur...
Geen enkele reden dus om op andere mensen neer te kijken.
Maar ze heeft wel een nieuwe jas - na jaren die knalrode te hebben gedragen, heeft ze eindelijk een andere.
Mooie, aubergine-kleurige jas.
0 x
-
Matthii
- Nog geen rang
Net door wat ze meegemaakt heeft vind ik dat ze wel wat meer begrip mag hebben voor haar personeel.Captain Cuckoo schreef:Bij mijn weten heeft in Thuis geen ander personage meegemaakt wat Femke allemaal op hare boterham gekregen heeft. Ze heeft nu wel stilaan een relatief bezadigd leventje verdiend (zo lang Peter zich nog koest houdt)
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 931
- x 1491
Qua kleding is ze er door de jaren inderdaad sterk op vooruit gegaan. Volgens hun (vermoedelijke) inkomen vind ik Peter en Femke altijd mooi maar zeker niet overdreven duur gekleed gaan. En 't waren soldensatine schreef:Maar ze heeft wel een nieuwe jas - na jaren die knalrode te hebben gedragen, heeft ze eindelijk een andere.
Mooie, aubergine-kleurige jas.![]()
Misschien kan ze de rode jas doorgeven aan Nancy... heeft die dan ook eens iets deftigs om aan te trekken.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik herinner mij nog dat ik één van die mensen was, en het was waar ook, er waren periodes in Thuis dat Femke ongeveer dertig keer per week 'het spijt mij, echt waar sorry, het gaat nooit meer gebeuren, geef mij nog één kans.' zei. Ze zei het zoveel dat het tot een duur alle betekenis verloren had. En ik was zo blij dat dat verhaal veranderde, ze eindelijk voor Peter koos (en hij voor haar), en ze zelf ook veranderde. Maar ze is een beetje te hard veranderd zoals tvx1 al zei. Zoals men in onze familie zegt "amai, die heeft het hoog in haar bol gekregen!"martha schreef:Weet je wat ik zo grappig vind aan heel bovenstaande discussie die toch al wat pagina's meegaat : er is ooit één tijd geweest dat bijna iedereen zich ergerde aan Femke met haar immens schuldgevoel, iedere avond de mantra opdreunend "het spijt mij" en dat er gevraagd werd om Femke eindelijk van dat imago van sloor, boetedoenend personage te verlossen. En nu het zo is, nu Femke eindelijk volwassen, verstandig en stevig op haar benen staat is het ook weer niet goed
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Het lijkt dat Femke zo hard veranderd is omdat het plots en zo snel gebeurt. IRL is zoiets een geleidelijke evolutie, in een serie is dat doen wat in het script staat.Nickos schreef:
Ik herinner mij nog dat ik één van die mensen was, en het was waar ook, er waren periodes in Thuis dat Femke ongeveer dertig keer per week 'het spijt mij, echt waar sorry, het gaat nooit meer gebeuren, geef mij nog één kans.' zei. Ze zei het zoveel dat het tot een duur alle betekenis verloren had. En ik was zo blij dat dat verhaal veranderde, ze eindelijk voor Peter koos (en hij voor haar), en ze zelf ook veranderde. Maar ze is een beetje te hard veranderd zoals tvx1 al zei. Zoals men in onze familie zegt "amai, die heeft het hoog in haar bol gekregen!"
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
IRL krijgen mensen zelden (de helft van) een taxibedrijf als cadeautje.
Of een setje aandelen dat manlief net op slinkse wijze heeft afgetroggeld van iemand anders.
Of een setje aandelen dat manlief net op slinkse wijze heeft afgetroggeld van iemand anders.
0 x
-
ikke
- x 435
satine schreef:IRL krijgen mensen zelden (de helft van) een taxibedrijf als cadeautje.
0 x
-
flodderke
- Poster rang 2

Waarschijnlijk zal Femke de ontspanningsoefeningne in detail bestuderen en perfect willen uitvoeren, zodat ze er nog meer stress van krijgt.
0 x