Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door maartenB »

ikke schreef:
maartenB schreef:jaja, goed verkeerde woordkeuze. Maakt niet uit, feit blijft dat hun vader dood is door Waldek.

Kurt was dan mss niet zo zuiver als ze dachten, sterven verdiende hij toch ook niet?
Ik zou dat persoonlijk toch niet zo rap kunnen vergeten hoor, ook al was het een ongeluk en ookal was hij niet zo een goed persoon.
Nee, hij verdiende niet meteen de doodstraf, maar Emma, Stan en Judith en Tom en C° hebben kunnen aanvaarden dat 't een ongeluk was?! Misschien moet jij ook proberen daarin te geloven?
Aanvaarden dat het een ongeluk was is 1 ding, maar het vergeten en tegen die persoon die het ten slotte gedaan heeft, doen alsof er niets gebeurt is? Sorry hoor er zijn heel weinig mensen die dat kunnen?
Chapaue als jij dat kan. Maar echt realistisch is het toch niet hoor.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
ikke
x 435

Bericht door ikke »

maartenB schreef:
ikke schreef:
maartenB schreef:jaja, goed verkeerde woordkeuze. Maakt niet uit, feit blijft dat hun vader dood is door Waldek.

Kurt was dan mss niet zo zuiver als ze dachten, sterven verdiende hij toch ook niet?
Ik zou dat persoonlijk toch niet zo rap kunnen vergeten hoor, ook al was het een ongeluk en ookal was hij niet zo een goed persoon.
Nee, hij verdiende niet meteen de doodstraf, maar Emma, Stan en Judith en Tom en C° hebben kunnen aanvaarden dat 't een ongeluk was?! Misschien moet jij ook proberen daarin te geloven?
Aanvaarden dat het een ongeluk was is 1 ding, maar het vergeten en tegen die persoon die het ten slotte gedaan heeft, doen alsof er niets gebeurt is? Sorry hoor er zijn heel weinig mensen die dat kunnen?
Chapeau als jij dat kan. Maar echt realistisch is het toch niet hoor.
Zo onrealistisch vind ik dat niet. Wat heeft het voor zin om kwaad te zijn of te blijven op iemand die verantwoordelijk is voor een ongeval? Dat je verder gaat met je leven wil daarom nog niet zeggen dat je het slachtoffer vergeet, of vergeten bent, hé?!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Gisteren vond ik het verkeerd dat ze bij die opnamen op de binnenkoer van de Z&Z die prachtige bloemen niet uit beeld hielden ; eind november zie ik die nergens meer bloeien !
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Het gehele personeelsbestand van de Zus&Zo geeft een erg luidruchtig feestje dat doorheen de keuken tot in de dispatch te horen is en plots is er geen enkele klant meer te bekennen die klaagt over geluidsoverlast, in tegenstelling tot wanneer Renzo daar nog logeerde.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef:Het gehele personeelsbestand van de Zus&Zo geeft een erg luidruchtig feestje dat doorheen de keuken tot in de dispatch te horen is en plots is er geen enkele klant meer te bekennen die klaagt over geluidsoverlast, in tegenstelling tot wanneer Renzo daar nog logeerde.
lol idd, goed opgemerkt. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik dacht dat het feestje van Waldek na de middag was en het lawaai van Renzo 's nachts?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Mss hebben ze de gasten toch wel ingelicht dat er een feestje zou zijn?
0 x
Potentia Principatum
jamesbond
Nog geen rang

Bericht door jamesbond »

Supersnelle smartphone en supersnelle gebruiker.
Ik dacht het eergisteren al, maar gisteren tijdens de korte samenvatting toch een bevestiging.
Tim klaagt en zaagt tegen Toon om de gegevens van Sam's moeder te hebben.
Uiteindelijk geeft hij toe.
Gaat met de hand naar de linker binnenzak, haalt een balpen en de smartphone boven. Kijkt vliegensvlug even naar de smartphone, legt die neer en begint het adres op te schrijven ... (naam, telefoonnr ....)
Ofwel is dat het enige adres dat op die smart staat en staat dat adressenboek continu op ...

EN zoals reeds gemeld door anderen. De bloemen buiten staan er nog schitterend fris bij, de boombladeren lekker groen ...
0 x
Tini
Nog geen rang

Bericht door Tini »

Lowieke staatbij Simonneke in de dispatch met een geruit hemdje en een bruine jas. Hij gaat dan buiten de dispatch en komt Jenny tegen. En daar draagt hij plots een oranje trui :D
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jamesbond schreef:Supersnelle smartphone en supersnelle gebruiker.
Ik dacht het eergisteren al, maar gisteren tijdens de korte samenvatting toch een bevestiging.
Tim klaagt en zaagt tegen Toon om de gegevens van Sam's moeder te hebben.
Uiteindelijk geeft hij toe.
Gaat met de hand naar de linker binnenzak, haalt een balpen en de smartphone boven. Kijkt vliegensvlug even naar de smartphone, legt die neer en begint het adres op te schrijven ... (naam, telefoonnr ....)
Ofwel is dat het enige adres dat op die smart staat en staat dat adressenboek continu op ...

EN zoals reeds gemeld door anderen. De bloemen buiten staan er nog schitterend fris bij, de boombladeren lekker groen ...
De afleveringen worden MAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDEN op voorhand opgenomen. :wtf:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Maar dat is het hem nu juist. Ze zitten daar allemaal te zeveren over kerstmis met groene bladeren aan de bomen, ze kunnen dat toch discreet wegdoen?
Laatst gewijzigd door Caligula op di 16 dec 2014, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Maar dat is het hem nu juist. Ze zitten daar allemaal te zeveren over kerstmis met groene bladeren aan de boemen, ze kunnen dat toch discreet wegdoen?
Dat zou veel meer moeite kosten, 't is makkelijker voor ons, kijkers om minder kritisch te zijn.
Enne, boemen, wat zijn dat?
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Mayra was zwaar geobsedeerd door een kind krijgen, ze verliest het kind en het is vrij snel ok, er wordt niet meer over gepraat. Lijkt me veeleer een machine die je aan en uit zet. Ook is iedereen Mayra's stoten al vergeten.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Djenner schreef:Mayra was zwaar geobsedeerd door een kind krijgen, ze verliest het kind en het is vrij snel ok, er wordt niet meer over gepraat. Lijkt me veeleer een machine die je aan en uit zet. Ook is iedereen Mayra's stoten al vergeten.
Omdat ze mss nu door heeft wat ze er allemaal door veroorzaakt heeft en of het wel waard is om daar nog eens door te gaan?
Uiteindelijk is Kurt dood door haar schuld.

En ik weet niet of je nu hoopte dat dat verhaal nog wat langer uitgerokken werd? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Djenner schreef:Mayra was zwaar geobsedeerd door een kind krijgen, ze verliest het kind en het is vrij snel ok, er wordt niet meer over gepraat. Lijkt me veeleer een machine die je aan en uit zet. Ook is iedereen Mayra's stoten al vergeten.
Omdat ze mss nu door heeft wat ze er allemaal door veroorzaakt heeft en of het wel waard is om daar nog eens door te gaan?
Uiteindelijk is Kurt dood door haar schuld.

En ik weet niet of je nu hoopte dat dat verhaal nog wat langer uitgerokken werd? ;)
Kurt is niet dood door haar schuld.
0 x
Plaats reactie