Wel, nu we hier toch een kenner bij ons hebben >> ik neem aan dat hij verstandelijk wel nooit de oude meer zal worden, maar zou hij ooit weer normaal kunnen rondcrossen in Thuis?annekeHU schreef:ik vraag me toch af, hoe ze nu verder willen gaan met Luc... vanuit mijn ervaring in de revalidatiesector zie ik in de huidige toestand van Luc weinig kans tot volledig herstel!
Luc Bomans (Mark Willems)
-
- Poster rang 5
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5
Ik weet het niet goed, ik heb er gekend die na een jaar (dat is 1 jaar) weer terug de oude waren maar ik geef toe dat het uitzonderlijk is. Nu wat onze Luc betreft, laten ze hem niet gewoon verder spelen omwille van Lowie en niet zozeer om hemzelf?
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
Dat hij ooit weer kan stappen, is mogelijk.. maar wellicht blijf je altijd zien in zijn manier van bewegen dat er een hersenletsel was/is.lord F. schreef:Wel, nu we hier toch een kenner bij ons hebben >> ik neem aan dat hij verstandelijk wel nooit de oude meer zal worden, maar zou hij ooit weer normaal kunnen rondcrossen in Thuis?annekeHU schreef:ik vraag me toch af, hoe ze nu verder willen gaan met Luc... vanuit mijn ervaring in de revalidatiesector zie ik in de huidige toestand van Luc weinig kans tot volledig herstel!
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Als zijn fraudeerspier niet aangetast is kan hij binnenkort weer functioneren als vroeger, zittend desnoods.annekeHU schreef:Dat hij ooit weer kan stappen, is mogelijk.. maar wellicht blijf je altijd zien in zijn manier van bewegen dat er een hersenletsel was/is.lord F. schreef:Wel, nu we hier toch een kenner bij ons hebben >> ik neem aan dat hij verstandelijk wel nooit de oude meer zal worden, maar zou hij ooit weer normaal kunnen rondcrossen in Thuis?annekeHU schreef:ik vraag me toch af, hoe ze nu verder willen gaan met Luc... vanuit mijn ervaring in de revalidatiesector zie ik in de huidige toestand van Luc weinig kans tot volledig herstel!
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik vind het toch weinig waarschijnlijk dat hij mentaal volledig terug de oude zou worden...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Maar hij is dan ook mentaal nooit helemaal normaal geweest hé.
0 x
Potentia Principatum
- Caligula
- Poster rang 5
- annekeHU
- Poster rang 4
Inderdaad, maar van wat hij nu kan, tot volledig herstel, dat is nog een hele lange weg , en zelfs een hele moeilijke tot onmogelijke weg! Tot nu toe chapeau voor de scenaristen en Luc, ze brengen de revalidatie vrij realistisch in beeld, al gaan ze misschien te snel ( maar ja , dat is eigen aan de soap!)Caligula schreef:Toch maakt onze Luc vooruitgang hoor.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Vanzelfsprekend vind ik ook de fysieke genezing van Luc opvallend snel gebeuren, maar het is "Thuis". Soit.annekeHU schreef:Inderdaad, maar van wat hij nu kan, tot volledig herstel, dat is nog een hele lange weg , en zelfs een hele moeilijke tot onmogelijke weg! Tot nu toe chapeau voor de scenaristen en Luc, ze brengen de revalidatie vrij realistisch in beeld, al gaan ze misschien te snel ( maar ja , dat is eigen aan de soap!)Caligula schreef:Toch maakt onze Luc vooruitgang hoor.
Wat mij echter nog het meest verbaast is hoe al die mensen die vorige seizoenen zijn bloed konden drinken nu om ter enthousiastst om Luc heen blijven huppelen om alles toch maar naar zijn zin te kunnen maken.

0 x
-
- x 435
Ik ben nogal verschoten toen ik Luc voor het eerste in die toestand zag. (Had dit seizoen bijna nog niet naar Thuis gekeken.) Van een geslepen schurk naar een invalide die zijn verstand (deels?) is kwijtgeraakt is door de zelfmoordpoging... Ik had het toch niet zien aankomen.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Voor de twijfelaars heeft daarom iemand Luc zijn baardje afgeschoren en hem een nerd-kapsel aangemeten zodat duidelijk wordt dat deze versie de doorbrave betrouwbare versie van Luc Bomans is.Lazylady schreef:Ik ben nogal verschoten toen ik Luc voor het eerste in die toestand zag. (Had dit seizoen bijna nog niet naar Thuis gekeken.) Van een geslepen schurk naar een invalide die zijn verstand (deels?) is kwijtgeraakt is door de zelfmoordpoging... Ik had het toch niet zien aankomen.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
't is alsof hij pas met een borstel is afgeschrobt .....Captain Cuckoo schreef:Voor de twijfelaars heeft daarom iemand Luc zijn baardje afgeschoren en hem een nerd-kapsel aangemeten zodat duidelijk wordt dat deze versie de doorbrave betrouwbare versie van Luc Bomans is.Lazylady schreef:Ik ben nogal verschoten toen ik Luc voor het eerste in die toestand zag. (Had dit seizoen bijna nog niet naar Thuis gekeken.) Van een geslepen schurk naar een invalide die zijn verstand (deels?) is kwijtgeraakt is door de zelfmoordpoging... Ik had het toch niet zien aankomen.

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Wat ik mij al een tijdje afvraag : waarom heeft men (in dit geval Lowie en Julia als zijn wettige echtgenote) Luc niet tijdelijk "onbekwaam" laten verklaren ? Ik bedoel : Luc kan in zijn huidige toestand toch geen rechtshandelingen doen, ik vraag me zelfs af of hij nog kan schrijven
Mentaal is hij toch niet helemaal in orde, vermoed ik.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Wel ik denk dat Luc er nog altijd 4 op de 5 heeft hoor. Hij had meteen in de mot dat het over Julia, sorry Djoelia,ging.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Kan Luc in zijn toestand wel een wettige handtekening zetten (als hij daartoe al fysiek zou in staat zijn) zonder twee getuigen? (dacht ik)
0 x