Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Caligula »

Dat is waar. Maar de zaak was wel van haar want zij heeft ze verkocht aan Peggy om haar broer-psychopaat te helpen.
I rest my case.
Een samenwerking Femke-Wendy lijkt me interessanter.
0 x
Potentia Principatum
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

De commercieel direkteur die in de supermarkt om de hoek zelf aanwezig is???? Ik had eerder verwacht dat ze naar een hoofdkantoor in Brussel of zo zou moeten gaan. Al die ketens hebben hun beleid op hoog nivo vastzitten!
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Amiche schreef:De commercieel direkteur die in de supermarkt om de hoek zelf aanwezig is???? Ik had eerder verwacht dat ze naar een hoofdkantoor in Brussel of zo zou moeten gaan. Al die ketens hebben hun beleid op hoog nivo vastzitten!
En waaruit besluit jij dat Femke naar de supermarkt "om de hoek" gegaan is? Daarbij, ze had vooraf een afspraak gemaakt. Misschien is Wendy daarom speciaal naar de supermarkt in kwestie gegaan.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Allé, Julia heeft eens een keer een fout gemaakt en madam wil haar er al meteen uitgooien. :roll: :thumbdown:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat weet ik niet echt hoor. En Peter zei ook om nog even af te wachten.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

tvx1 schreef:Allé, Julia heeft eens een keer een fout gemaakt en madam wil haar er al meteen uitgooien. :roll: :thumbdown:
Vond ik ook op amateuristische wijze overdreven. Als Femke zinnens is om nog ooit het kookworkshop avontuur te proberen zal zij Julia nog nodig hebben.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Ben ik de enige die zich af en toe heel hard ergert aan Femke? We hebben het hier over iemand met een verleden als dief, relatie met haar eigen vader, relatie met broer, voormalig drugsverslaafde, kind gemaakt met de verloofde van haar beste vriendin de dag voor ze gingen trouwen en ik vergeet er waarschijnlijk nog enkele. Voor iemand met zo'n verleden, die ontelbaar veel kansen heeft gekregen van mensen vind ik dat Femke héél hoog van de toren blaast en serieus overdrijft met het hele Julia gedoe.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Misschien kunnen we ons voornemen om niet iedere keer het hele verleden van een personage er bij te slepen. :razz:
Het is zo al ingewikkeld genoeg.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee,idd want als we dan moeten beginnen met het verleden van sommige personages er bij te halen zijn we morgen nog niet...Thuis! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

jessie V. schreef:Misschien kunnen we ons voornemen om niet iedere keer het hele verleden van een personage er bij te slepen. :razz:
Het is zo al ingewikkeld genoeg.
Dat is ook waar natuurlijk, maar ik haalde het maar aan om aan te tonen hoe hypocriet Femke wel niet is.
0 x
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

Mij ergert de taal die Femke uitslaat. Precies een prospectus van een managementbureau. "Zij heeft niet de SKILLS om hier te werken". Van zo een taal krijg ik de seskes.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

flodderke schreef:Mij ergert de taal die Femke uitslaat. Precies een prospectus van een managementbureau. "Zij heeft niet de SKILLS om hier te werken". Van zo een taal krijg ik de seskes.
Ik deel je ergernis, maar 't is de "ziekte" van deze tijd, niet van Femke. :whistle:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

flodderke schreef:Mij ergert de taal die Femke uitslaat. Precies een prospectus van een managementbureau. "Zij heeft niet de SKILLS om hier te werken". Van zo een taal krijg ik de seskes.
Mijn indruk was dat Femke haar verkoopspraatje vooraf glad van buiten had geleerd, en door de verbazing overschakelde op automatische piloot.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Eens met Nickos.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1492

Bericht door heidiw »

Iets willen is één ding, het ook kunnen is iets anders. Ik denk dat dit veel te hoog gemikt en totaal onrealistisch is. Ze wil vooruit met haar zaak wat heel normaal is maar heeft ze eigenlijk nagedacht over de productiecapaciteit van haar leveranciers, over de logistieke afhandeling, over de aankoop- en betalingsvoorwaarden van haar grote warenhuisketen? Ik bedoel maar, haar streekproductjes komen niet van een firma als vb Belgomilk maar van lokale boerderijtjes heb ik toch de indruk.
0 x
Plaats reactie