Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Slet als belediging aanschouwen dat is erover.
Rosa heeft het alle recht om seks te hebben wanneer ze goesting heeft en als dat nu vaak is en met veel verschillenden dan is dat zo. Er is geen enkele morele reden om kuisheid als meerderwaardig te zien tegenover promiscuïteit.
Rosa heeft het alle recht om seks te hebben wanneer ze goesting heeft en als dat nu vaak is en met veel verschillenden dan is dat zo. Er is geen enkele morele reden om kuisheid als meerderwaardig te zien tegenover promiscuïteit.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 1
Jenny. Hoe dat ze daar gewoon al zingende wegwandelende van Leo, terwijl zijn opmerking over de gevolgen van Rosa's escapades toch wel zeer terecht was. Zij neemt hem gewoon nooit serieus.
In zijn plaats had ik al lang mijn koffers gepakt daar.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Lopen man , lopen, zo ver ge maar kunt !Captain Cuckoo schreef:Die klant van kamer vijf bestelt een fles water en krijgt in plaats daarvan een vurige beschonken dame. Die zijn gezicht zou ik willen gezien hebben.ikke schreef:Nee, dat heb je niet gemist. We zagen dat ze champagne (of schuimwijn) en 2 glazen klaar zette op een plateau en ik heb sterk het vermoeden dat ze hem dat zal serveren ipv de fles water waar hij om vroeg. Bij mij zou dat in slechte aarde vallen, als ik water vraag moeten ze niet met iets anders afkomen...jessie V. schreef:Is ze nou daadwerkelijk met die man naar zijn kamer gegaan? Heb ik totaal gemist.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Die kerel gaat twéé keer nadenken voor hij weer ergens een fles water besteltnounake schreef:Lopen man , lopen, zo ver ge maar kunt !Captain Cuckoo schreef:Die klant van kamer vijf bestelt een fles water en krijgt in plaats daarvan een vurige beschonken dame. Die zijn gezicht zou ik willen gezien hebben.ikke schreef:Nee, dat heb je niet gemist. We zagen dat ze champagne (of schuimwijn) en 2 glazen klaar zette op een plateau en ik heb sterk het vermoeden dat ze hem dat zal serveren ipv de fles water waar hij om vroeg. Bij mij zou dat in slechte aarde vallen, als ik water vraag moeten ze niet met iets anders afkomen...jessie V. schreef:Is ze nou daadwerkelijk met die man naar zijn kamer gegaan? Heb ik totaal gemist.

Moderator bericht:
Rosa heeft haar eigen topic.
Dit gaat allang niet meer over 'lappen'...
Dit gaat allang niet meer over 'lappen'...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
van mij elk nog één extrajessie V. schreef:Lowie en Paulien

0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Kunnen Lowie en Paulien elkaar niet dagelijks enkele stevige lappen geven? 't Zou ons de moeite van herhaling besparen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat is om deze reden niet noodzakelijk. Paulien is een nieuwsgierig mens en op Lowie zal ook wel het een en ander aan te merken zijn, maar mijn oorlappen hebben vooral te maken met het feit dat Lowie zijn vader naar zijn huis haalt, de zorg plotseling aan Paulien overlaat vanwege poppemie en Paulien scheept nota bene Jana er mee op. Jana die nog steeds worstelt met Luc en de dood van haar kind. Ik wil niet melodramatisch doen maar dit gaat me toch te ver.
Over verantwoordelijkheidsgevoel gesproken.
Over verantwoordelijkheidsgevoel gesproken.

0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Lowie blijft een onuitstaanbaar manneke en dat zal ook met een hoop kletsen niet veranderen. En sinds wanneer denkt Paulien van zichzelf dat ze een niet-te-betalen topfotografe is ?
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ja, Paulien krijgt van mij ook nog een lap omdat ze denkt dat ze een uitstekende, duur te betalen fotograaf is. 

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Van mij krijgt Lowie zelfs nog een schop onder zijn kont erbij. Nah!
Ik krijg er persoonlijk al rillingen van hoe hij het woord "pepa" uitspreekt. En nu nog meer dan vroeger.
Hij behandelt zijn vader als een lief klein en kwetsbaar vogeltje die met fluwelen handschoentjes verzorgd moet worden.
In dat tehuis kan Luc waarschijnlijk wel op een knopje drukken als er iets ernstig aan de hand is, maar voor de rest vermoed ik dat hij daar ook wel eens vaker alleen op zijn kamertje zit. Lowie doet precies alsof er voortdurend iemand naast Luc moet zitten om zijn handje vast te houden.
En die verwijten naar Jana haar hoofd slingeren was er echt teveel aan. Zijn empathie voor Luc slorpt al zijn energie op, zodat hij apathisch wordt voor al de rest. Iedereen moet zich maar plooien & schikken voor/naar Luc. (Jana, Paulien, Julia, Olijfje) Hoe die eerder deze week al uit zijn krammen schoot naar zijn zuster toe, omdat zij haar moeder niet meer wilde proberen te overtuigen, tartte ook alle verbeelding. Een eigenzinnig mannetje die van zichzelf blijft geloven dat hij een groot hart heeft, maar wij weten wel beter!

Ik krijg er persoonlijk al rillingen van hoe hij het woord "pepa" uitspreekt. En nu nog meer dan vroeger.

Hij behandelt zijn vader als een lief klein en kwetsbaar vogeltje die met fluwelen handschoentjes verzorgd moet worden.
In dat tehuis kan Luc waarschijnlijk wel op een knopje drukken als er iets ernstig aan de hand is, maar voor de rest vermoed ik dat hij daar ook wel eens vaker alleen op zijn kamertje zit. Lowie doet precies alsof er voortdurend iemand naast Luc moet zitten om zijn handje vast te houden.
En die verwijten naar Jana haar hoofd slingeren was er echt teveel aan. Zijn empathie voor Luc slorpt al zijn energie op, zodat hij apathisch wordt voor al de rest. Iedereen moet zich maar plooien & schikken voor/naar Luc. (Jana, Paulien, Julia, Olijfje) Hoe die eerder deze week al uit zijn krammen schoot naar zijn zuster toe, omdat zij haar moeder niet meer wilde proberen te overtuigen, tartte ook alle verbeelding. Een eigenzinnig mannetje die van zichzelf blijft geloven dat hij een groot hart heeft, maar wij weten wel beter!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Van mij krijgt Lowie ook een dikke lap.
Als zijn Olijfje belt, dan is Luc niet meer belangrijk. Voor hem toch niet.
Maar het moet wel de prioriteit zijn voor alle anderen. Zelfs voor Jana.
Hij heeft maar een kort geheugen, onze Lowie, als het zijn Pepà betreft.
Als zijn Olijfje belt, dan is Luc niet meer belangrijk. Voor hem toch niet.
Maar het moet wel de prioriteit zijn voor alle anderen. Zelfs voor Jana.
Hij heeft maar een kort geheugen, onze Lowie, als het zijn Pepà betreft.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Zou Lowieke nu al vergeten zijn wat zijn Pepà zijn Memà (en de helft van Thuisdorp) allemaal aangedaan heeft?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Soms klinkt het bijna als "popo "....krijgt er uitslag van

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Stan, met zijn stoere praat! Man, man, man, dat mannetje is nog nat achter de oren en wil nu al bij de stoere mannen horen.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
Er zijn een aantal berichten verplaatst naar *hier*.
Dit topic is het 'lappentopic' en is niet bedoeld om uit te weiden over de personages, die elk hun eigen topic hebben.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.

Dit topic is het 'lappentopic' en is niet bedoeld om uit te weiden over de personages, die elk hun eigen topic hebben.
Gelieve hiermee rekening te willen houden.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt