Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Lazylady schreef:Kan zij zomaar iemand oproepen om te getuigen?
Dat denk ik wel. Maar wie is er eigenlijk advocaat van de tegenpartij? Peter niet,die is burgerlijke partij. Wie verdedigt eigenlijk het slachtoffer in deze zaak?
Crackers schreef:Dat Peter het brein was en Eddy het gehoorzame slaafje. Dat eerste weegt zwaarder door. Slimme zet van Karin.
Inderdaad, ze heeft geen woord gelogen want we konden allemaal zien dat het zo gegaan is. Peter heeft ook wel gezegd om nog niets te doen, maar iemand als Eddy eerst zo opjutten en dan zeggen om niets te doen terwijl hij al ladderzat is, zelfs een kieken weet dat dat verloren vlaams is. Karin heeft ook kunnen aantonen dat Peter een zeer koleriek ventje is en ze heeft Eddy zo kalm als een pasgeboren lammetje kunnen houden.
Maar hij kan toch niet terzelfdertijd burgerlijke partij zijn EN advocaat van het slachtoffer? Het gerecht blijft een groot mysterie voor mij. Ik denk dat ik een beetje recht toe,recht aan ben!
Maar dat Eddy zo kalm als een pasgeboren lammetje zal blijven is maar zeer de vraag hoor Karinneke!
Hij is geen advocaat van het slachtoffer in deze. Hij heeft zich burgerlijke partij gesteld. Als burgerlijke partij kan je een advocaat nemen, wat men meestal doet. Hier is dat niet gebeurd. Peter is dus gewoon de burgerlijke partij maar omdat hij een advocaat is weet hij normaal gezien wel hoe je een zaak moet verdedigen of naar je hand zetten.
(Behalve als hij naast Waldek zit, dan weet hij het niet )
Caligula schreef:Maar hij kan toch niet terzelfdertijd burgerlijke partij zijn EN advocaat van het slachtoffer? Het gerecht blijft een groot mysterie voor mij. Ik denk dat ik een beetje recht toe,recht aan ben!
Maar dat Eddy zo kalm als een pasgeboren lammetje zal blijven is maar zeer de vraag hoor Karinneke!
Iedereen mag zichzelf verdedigen. Een advocaat is een recht, geen plicht.
Omwille van enkele aandelen Peter meedogenloos diep raken. Het een staat buiten verhouding tot het andere.
Ooit heeft een kwetsuur haar zo verwrongen dat iedereen zal boeten, dat denk ik tenminste.
Zij is niet anders dan een zielig sloorke dat zal eindigen verlaten van alles en iedereen.
Ja, één ding kan je niet betwisten, denk ik: Karin doet haar werk ongelooflijk goed. Het is smerig, hard, ongelooflijk. Maar ze doet haar job uitstekend.
Nicolaske schreef:Ja, één ding kan je niet betwisten, denk ik: Karin doet haar werk ongelooflijk goed. Het is smerig, hard, ongelooflijk. Maar ze doet haar job uitstekend.
Ze doet het inderdaad technisch uitstekend. Ook een misdaad kan technisch bekeken uitstekend begaan worden. Karin misbruikt haar gave om te pleiten en etaleert moreel een miskleun.
Het kan hard over komen maar ze had wel 100% gelijk wat betreft de mede schuld van Peter.
Niet dat hij de hoofd schuldige moet zijn en is - maar hij is wel mee schuldig.
Hij had moeten weten hoe Eddy in elkaar steekt.
En dat kan Karin nu goed gebruiken zelfs al doet ze het om op Peter wraak te nemen,
feit blijft dat ze gewoon gelijk heeft.
Niet enkel Eddy is schuldig ook Peter.