Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
-
- x 435
Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)
Nu gaven ze mij echter toch al een paar weken het gevoel dat die 160 000€ maar een peulenschil was tegenover de erfenis van Odette. 

Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 05 jun 2015, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat denk ik ook. Dat moet een wat zwaarder pakketje zijn. Maar hoe gaat ons Heleentje daar aan geraken?
Ik denk niet dat Geert dat zomaar in de "gemeenschap" gaat steken. Bij mijn weten is er geen enkele wettelijke band tussen haar en Geert.
Ik denk niet dat Geert dat zomaar in de "gemeenschap" gaat steken. Bij mijn weten is er geen enkele wettelijke band tussen haar en Geert.
0 x
Potentia Principatum
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Ze zei op een gegeven moment, je moet dat toch eerst met je vrouw bespreken.... Zouden ze stiekem getrouwd zijn ?
0 x
-
- x 435
- annekeHU
- Poster rang 4
Als het allemaal uitkomt, is het erg voor Emma en Stan.. eerst hun vader kwijt, nu blijkt oma enkel en alleen maar op geld uit te zijn!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Zou Geert echt zo onnozel zijn? Nu als Thuis dingen begint te doen waar we geen weet van hebben wordt het wel moeilijk natuurlijk.karolien85 schreef:Zouden ze stiekem getrouwd zijn ?
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ik denk niet dat ze getrouwd zijn, maar dat Hélène zichzelf wel beschouwt als 'de vrouw van'.
Daarom dat ze ook vindt dat ze inspraak heeft bij wat Geert met zijn geld wil doen.
Daarom dat ze ook vindt dat ze inspraak heeft bij wat Geert met zijn geld wil doen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Maar ze gaat dan wel een serieus tandje moeten bijsteken. Wat als Henri nu een beetje "ongeduldig" wordt?
0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang
Zo'n statement klinkt ook beter als je zegt "dat bespreek je toch met je vrouw" dan wanner je zegt "dat bespreek je toch met je vriendin"satine schreef:Ik denk niet dat ze getrouwd zijn, maar dat Hélène zichzelf wel beschouwt als 'de vrouw van'.

0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Whatever... zijn vrouw of zijn vriendin klinkt al even banaal als je weet hoe fake het allemaal wel niet is. 

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5
Ik denk dat het punt gewoon is dat ons Heleentje absoluut wil weten wat Geert van plan is tot en met de laatste eurocent.
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 4
inderdaad, en wie had gedacht dit samen met een partner in crime ?
0 x
-
- Poster rang 1
Iemand een idee wat het nut is van het expliciet in beeld brengen van bloed dat op aardappelen druppelt ? 

0 x
-
- x 435
Ja, dat is iets wat ze morgen zullen "uitleggen"!Lolplayer schreef:Iemand een idee wat het nut is van het expliciet in beeld brengen van bloed dat op aardappelen druppelt ?
0 x
- Blokje
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik dacht net hetzelfde. Dat was een heel bizar beeld.Lolplayer schreef:Iemand een idee wat het nut is van het expliciet in beeld brengen van bloed dat op aardappelen druppelt ?

0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/