David Magiels (Bob De Moor)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: David Magiels (Bob De Moor)

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Ik vind Geert veel te braaf. Hij had David over de tafel moeten trekken en afrossen ! Maar dat is misschien zijn stijl niet.
en wat had hij daarmee gewonnen?

Ik keur het 'overspel' van David en Marianne ook verre van goed, maar sommige mensen doen hier alsof ze een massamoord gepleegd hebben... :wtf:

Offtopic: het zegt ook wel iets als mannen dit wèl doen: 'deze vrouw is MIJN bezit' dus het siert Geert dat hij tenminste nog manieren heeft.
Het normaal vinden dat je hiervoor geweld gebruikt vind ik eigenlijk al bedenkelijk...
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
johan1969 schreef:Ik vind Geert veel te braaf. Hij had David over de tafel moeten trekken en afrossen ! Maar dat is misschien zijn stijl niet.

Ik keur het 'overspel' van David en Marianne ook verre van goed, maar sommige mensen doen hier alsof ze een massamoord gepleegd hebben... :wtf:

Offtopic: het zegt ook wel iets als mannen dit wèl doen: 'deze vrouw is MIJN bezit' dus het siert Geert dat hij tenminste nog manieren heeft.
Het normaal vinden dat je hiervoor geweld gebruikt vind ik eigenlijk al bedenkelijk...
Geweld gebruiken als je ergens niet mee akkoord gaat of je onrechtvaardig behandelt voelt, is inderdaad bedenkelijk.
't Zou nogal een schok gegeven hebben in Thuisland als Geert(die bovendien dokter is) David bont en blauw had geslagen. :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
satine schreef:

Geweld gebruiken als je ergens niet mee akkoord gaat of je onrechtvaardig behandelt voelt, is inderdaad bedenkelijk.
't Zou nogal een schok gegeven hebben in Thuisland als Geert(die bovendien dokter is) David bont en blauw had geslagen. :crazy:
Uhh, inderdaad... Iemand "afrossen" om je gram te halen..? :wtf:
Blij dat Geert meer manieren heeft.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Neen Geert is niet de man om iemand af te rossen, vergeet niet dat ook Eddy en Frank erbijzaten. Wel twee mannen die het zouden doen als ze boos genoeg zijn (al dan niet geholpen door koning alcohol). Dus zal Geert zich nooit laten zinken tot het niveau van Frank en Eddy. Doch zijn actie van gisteren, eerst David compleet negeren, heel spontaan doen tegen Eddy en Frank en dan steken onder water geven heeft David veel meer doen (angst) zweten want die zat te vrezen dat Geert aan de andere twee het overspel ging bekendmaken.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vind David al een pak sympathieker sinds de breuk met Marianne.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De brouwerij zal wel rap op de fles gaan zonder de expertise van David. Hij heeft Eddy nu wel wat tips gegeven, maar ik denk niet dat hij dat gaat blijven doen.

En dan zit Eddy daar met al zijn kredieten (weddingplanner, flatscreen ...).
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

En dan zit Eddy daar met al zijn kredieten (weddingplanner, flatscreen ...).[/quote]

dat hij er meteen komaf mee maakt want zijn vrouw kent geen geld !
0 x
fresia
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door fresia »

Eddy kent ook alleen maar geld in zijn dromen
Vrees dat die grote droom dadelijk uiteenspat
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Groot gelijk, David! Een mens zomaar voor iets beschuldigen! Ik zou m'n geld er ook uittrekken!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Lazylady schreef:Groot gelijk, David! Een mens zomaar voor iets beschuldigen! Ik zou m'n geld er ook uittrekken!
alle begrip voor David, niemand wordt graag vals beschuldigd!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Plus het feit dat de enige die er zijn tijd in steekt, het niet meer ziet zitten om zijn nikkel zo zwaar af te draaien.
Je zou voor minder
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Het zal het IJzeren Hekken een goede les wezen!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Het zal het IJzeren Hekken een goede les wezen!
Juist; alleen vrees ik dat hij zich niet zomaar zal laten kennen...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

David gaat dus terug naar Kaapverdië? Jammer wel, want ik vond hem net "gezelliger".

Ik snap het ook wel, want behalve Mayra; wat had hij er uiteindelijk nog te zoeken?
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ik vraag me af of hij ginder nog iets te zoeken heeft. Hij ging tenslotte voor zijn vrouw naar ginder. En hier heeft hij zijn dochters en eventuele kleinkinderen.
0 x
Gesloten