Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Die opmerking krikte haar hoge "zuurpruim-gehalte" van de laatste tijd in elk geval nog wat extra op! Hij paste vooral bij de Marianne die ze tegenwoordig laten zien, vind ik...
In feite sloegen haar woorden nergens op. Ze waren bovendien totaal ongepast/onbeschoft, vooral in die situatie.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel schreef:Die opmerking krikte haar hoge "zuurpruim-gehalte" van de laatste tijd in elk geval nog wat extra op! Hij paste vooral bij de Marianne die ze tegenwoordig laten zien, vind ik...
In feite sloegen haar woorden nergens op. Ze waren bovendien totaal ongepast/onbeschoft, vooral in die situatie.
Volledig mee eens. De gemanierde Marianne is precies verleden tijd?
ja, 't doet me terugdenken aan de beginseizoenen. Toen was marianne ook bitcheriger. Vind ik eigenlijk wel leuk, dat ze zo uit de hoogte doet!
Maar wie zo uit de hoogte doet, kan laag vallen...
Ja, maar het is een ander soort 'uit de hoogte doen' vind ik - ze doet mij denken aan een volkse, maar omhooggevallen vrouw en dat is ze niet.
Ik vond haar in de beginperiode veel leuker dan nu, maar ze blijft toch wel een van de redenen waarom ik kijk.
Christel schreef:Die opmerking krikte haar hoge "zuurpruim-gehalte" van de laatste tijd in elk geval nog wat extra op! Hij paste vooral bij de Marianne die ze tegenwoordig laten zien, vind ik...
Volledig mee eens. De gemanierde Marianne is precies verleden tijd?
Blijkbaar wel, net als de Marianne die wel uit de hoogte deed maar die ook regelmatig haar goed hart liet zien als het erop aan kwam.
Ze blijft voor mij ook een van de redenen waarom ik nog kijk, maar dat heeft wel echt alleen maar met de uitstekende acteerprestaties van Leah Thys te maken. Het personage "Marianne" is wat mij betreft de laatste paar seizoenen helemaal om zeep geholpen. Heel jammer...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..