Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door jessie V. »

Viel mij ook op: hij heeft TWEE collega's. Of waren er nog meer?
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Allee wat voor kop trok Tim nu toen hij in het rusthuis stond met zijn collega smurf?
Zo van: ik geloof al meteen dat Femke de dader is :crazy:
En dat terwijl hij toch haar beste maatje is, en dan zo meteen al denken dat ze het gedaan heeft dat geld stelen :crazy:
Hij mag haar op zijn minst het voordeel van de twijfel gunnen mijn gedacht.
Nee hierbij heeft Tim mij teleurgesteld dat hij er zomaar van uitgaat dat ze een nieuwe misstap heeft gezet bah dat noemt zich dan een goede vriend :crazy: Als ik Femke was kon hij nadien als het bewezen geraakt dat zij het niet is geweest ophoepelen of zou hij toch heeeeeeel veel moeten doen om het terug goed te maken.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Tim kan het op dit moment niet voor Femke opnemen, ook niet als hij dat zou willen. Hij is politie-agent en moet de zaak neutraal onderzoeken. In principe zou hij niet eens deel mogen nemen aan het onderzoek omdat hij Femke kent.

En heeft hij ergens laten merken dat hij dacht dat Femke schuldig is? Ik dacht van niet...
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Poolaapje schreef:Tim kan het op dit moment niet voor Femke opnemen, ook niet als hij dat zou willen. Hij is politie-agent en moet de zaak neutraal onderzoeken. In principe zou hij niet eens deel mogen nemen aan het onderzoek omdat hij Femke kent.

En heeft hij ergens laten merken dat hij dacht dat Femke schuldig is? Ik dacht van niet...
Precies wat ik dacht. :thumbup:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Hij deed gewoon zijn werk.
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Mij kwam het toch niet over dat hij dacht dat Femke schuldig was. Hij kan toch moeilijk tegen zijn collega zeggen: He Femke is een geweldige vrouw,ik heb haar graag geloof mij zij heeft het niet gedaan. Hij moet gewoon onpartijdig zijn anders is hij ongeschikt voor de job
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Maar hij heeft zeker niet laten merken dat zij schuldig is, in mijn ogen toch niet.
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Voor mij deed hij ook niet alsof ze schuldig was. Maar hij is nog steeds politieagent , dus hij moest zich professioneel gedragen. Hij kon inderdaad niet zeggen tegen zijn collega dat hij denkt dat Femke het niet heeft gedaan omdat hij haar leuk vind. Hoe hij gaat reageren buiten zijn job op Femke , of als ze alleen zijn gaat wel veel zeggen. Dus hopelijk blijft hij haar steunen en geloven , want het laatste dat Femke nu kan gebruiken is nog iemand die haar in de steek laat. Zou ook jammer zijn want vind ze een mooi koppel. En Tim is veel toffer , knapper en minder arrogant dan Peter !
0 x
dafkapin
Nog geen rang

Bericht door dafkapin »

en natuurlijk, hij blijft een flik en de aanwijzigingen in deze zaak pleiten niet echt in het voordeel van Femke :-?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

dafkapin schreef:en natuurlijk, hij blijft een flik en de aanwijzigingen in deze zaak pleiten niet echt in het voordeel van Femke :-?
Maar allee, die Madeleine heeft Alzheimer en niemand die eraan denkt om alles eerst te doorzoeken !
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Ze zullen dat allemaal nog wel doorzoeken. Maar ik denk dat ze toch sowieso een verklaring van Femke nodig hebben. Dat wil daarom niet zeggen dat ze meteen denken dat ze schuldig is. Hij moet natuurlijk nog steeds zijn job doen volgens de regels , hij kan ze niet gaan veranderen omdat hij verliefd is op Femke.

Maar ik hoop natuurlijk ook dat hij Femke gaat geloven als ze zegt dat ze het niet gedaan heeft.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Eigenlijk zouden we moeten stoppen met heel het gedoe logisch te bekijken. Deze verhaallijn is fantasy en heeft niets meer met 'iets zo realistisch mogelijk brengen' te maken. Want zoals al gezegd was in het topic 'wat er niet klopt in thuis' zou Tim in het echte leven nooit maar dan ook nooit in de buurt van deze zaak mogen komen. Persoonlijke betrokkenheid noemen ze dat, hij heeft namelijk een nauwe band met de hoofdverdachte in deze zaak.

Aangezien het dus volledig van de pot gerukt is en nergens op slaat doe ik ook geen moeite om het realistisch te bekijken, het is fantasy zoals ik al zei. Het zou mij niets verbazen als uiteindelijk blijkt dat de dode hond van Madeleine met het geld verdwenen is.
0 x
linsey
Nog geen rang

Bericht door linsey »

haha idd!Tim moet maar eens beseffen dat femke nen grote schat is.Als hij haar echt graag ziet zou hij direct naar haar huis gegaan zijn en het gewoon gevraagd hebben maar zelfs dat heeft hij niet gedaan.Nu geeft het mij een gevoel dat hij liever even niks met haar te maken heeft.Vrienden doen zoiets niet!en zeker niet als ge iemand graag ziet!
sorry tim maar ik ben telleurgesteld!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

linsey schreef:haha idd!Tim moet maar eens beseffen dat femke nen grote schat is.Als hij haar echt graag ziet zou hij direct naar haar huis gegaan zijn en het gewoon gevraagd hebben maar zelfs dat heeft hij niet gedaan.Nu geeft het mij een gevoel dat hij liever even niks met haar te maken heeft.Vrienden doen zoiets niet!en zeker niet als ge iemand graag ziet!
sorry tim maar ik ben telleurgesteld!
Tim heeft gewoon zijn job gedaan. :roll:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Hoe vaak moet dat gezegd worden.Tim doet zijn werk. Hij had er misschien beter aan gedaan om dat werk aan een collega over te laten, voor zijn eigen bestwil. :|
0 x
Plaats reactie